• 1
  • 2
2010-11-18, 16:05
Bannlyst
Har du nn gng skickat ett pinsamt SMS/MMS till fel person?
Eller ftt ett? Bertta!

Jag har ftt ett MMS en gng, som verkligen inte skulle till mig. Det var frn en fr mig oknd kille, och han skickade en bild p sin kuk..
Ingen text hade han skrivit. 2-3 min efter att han skickat bilden fr jag ett SMS frn honom, dr han skriver att jag ska radera bilden.. Nej skriver jag d, enbart fr att jvlas med honom. D ringer han upp, med grten i halsen (han verkade vara mellan 16-18r) och bnar och ber att jag ska radera bilden.
Vad trodde han att jag skulle gra? Lgga ut bilden p ntet tillsammans med han telefonnummer?
Citera
2010-11-18, 16:07
Medlem
Barathrum50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anneh
Eller ftt ett? Bertta!

Jag har ftt ett MMS en gng, som verkligen inte skulle till mig. Det var frn en fr mig oknd kille, och han skickade en bild p sin kuk..
Ingen text hade han skrivit. 2-3 min efter att han skickat bilden fr jag ett SMS frn honom, dr han skriver att jag ska radera bilden.. Nej skriver jag d, enbart fr att jvlas med honom. D ringer han upp, med grten i halsen (han verkade vara mellan 16-18r) och bnar och ber att jag ska radera bilden.
Vad trodde han att jag skulle gra? Lgga ut bilden p ntet tillsammans med han telefonnummer?

Rkade skicka "horunge" till min dvarande flickvn (2-3 r sedan). Hon ringde upp direkt.

Ot: Du ser ut som en fjortis p din avatar
Citera
2010-11-18, 16:08
Bannlyst
haha , det kanske var jag
Citera
2010-11-18, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barathrum50
Rkade skicka "horunge" till min dvarande flickvn (2-3 r sedan). Hon ringde upp direkt.

Ot: Du ser ut som en fjortis p din avatar

Lgg upp en bild p dig d, s ska vi bedma hur du ser ut
Citera
2010-11-18, 16:10
Medlem
RosaRutigPennas avatar
http://www.felsms.com/
Citera
2010-11-18, 16:26
Medlem
Draganos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
http://www.felsms.com/

hlften av inlggen p den sidan r trollade ( hopppas jag )
Citera
2010-11-18, 16:37
Medlem
kafkalass avatar
Har ftt "Hoppas du fr kuk ikvll" frn min morsa. Det var menat "Hoppas du fr kul ikvll" men hon var inte helt haj p t9
Citera
2010-11-18, 16:46
Medlem
Ogdens avatar
Jag satt och slade hos min pojkvn nr han spelade Starcraft 2 och jag skrev till min kompis "Haha, jag fattar fan inte vad Starcraft gr ut p alls, jttekonstigt spel!" och rkade skicka det till min pojkvn. Han bara skrattade t mig.
Citera
2010-11-18, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anneh
Eller ftt ett? Bertta!

Haha, stackars

Fick en nakenbild p frn en oknd tjej fr ett par r sedan. Svarade inte p mms:et, men sparade bilden
Citera
2010-11-18, 18:04
Medlem
kkthxbais avatar
Detta sms var ett felsms som faktiskt hamnade rtt p ett vis.

Det skulle till min vn, men hamnade hos tjejen jag var kr i.

"Jag tror fan jag r kr i *tjej*, hon har s skn humor och r s sjukt st att jag fan hller p att smlta varje gng hon sger hej till mig p skolan o.O Jag vet inte hur jag ska gra, ska jag frga om hon vill hitta p ngot dr vi r sjlva fr en gngs skull?"

fick svaret att hon ocks hade knslor fr mig samt att hon freslog en filmkvll! Det tog slut efter ungefr tv r, och det var utan tvekan den bsta tiden i mitt liv hittills! Att skicka fel kan vara bra ibland
Citera
2010-11-18, 18:45
Medlem
Kokmstarns avatar
Fan lskar snt =)
Citera
2010-11-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkthxbai
Detta sms var ett felsms som faktiskt hamnade rtt p ett vis.

Det skulle till min vn, men hamnade hos tjejen jag var kr i.

"Jag tror fan jag r kr i *tjej*, hon har s skn humor och r s sjukt st att jag fan hller p att smlta varje gng hon sger hej till mig p skolan o.O Jag vet inte hur jag ska gra, ska jag frga om hon vill hitta p ngot dr vi r sjlva fr en gngs skull?"

fick svaret att hon ocks hade knslor fr mig samt att hon freslog en filmkvll! Det tog slut efter ungefr tv r, och det var utan tvekan den bsta tiden i mitt liv hittills! Att skicka fel kan vara bra ibland

LAME! Men mysigt, om det r sant.

Jag skickade "MDMA!!" till min mamma frsta gng jag testade. Skulle nog skicka till en kompis, som ocks tyckte om MDMA, tror jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in