• 1
  • 2
2010-11-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zonarosa
LAME! Men mysigt, om det r sant.

Jag skickade "MDMA!!" till min mamma frsta gng jag testade. Skulle nog skicka till en kompis, som ocks tyckte om MDMA, tror jag.

Haha, bgsms att skicka till en kompis ocks.

Har ocks skickat "ska till NN o knulla nu. men jag ringer dig nr jag e klar", till NN. Den skulle ju till en kompis, som jag frskte va dryg mot.
Citera
2010-11-18, 20:59
Medlem
olivlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anneh
Har du nn gng skickat ett pinsamt SMS/MMS till fel person?
Eller ftt ett? Bertta!

Jag har ftt ett MMS en gng, som verkligen inte skulle till mig. Det var frn en fr mig oknd kille, och han skickade en bild p sin kuk..
Ingen text hade han skrivit. 2-3 min efter att han skickat bilden fr jag ett SMS frn honom, dr han skriver att jag ska radera bilden.. Nej skriver jag d, enbart fr att jvlas med honom. D ringer han upp, med grten i halsen (han verkade vara mellan 16-18r) och bnar och ber att jag ska radera bilden.
Vad trodde han att jag skulle gra? Lgga ut bilden p ntet tillsammans med han telefonnummer?

Anvnd dig av felsms istllet. En hel hemsida dedikerad till mnet!

OnT

Skickade "Sugen p lite bratwurst ikvll?" till min lrarinna som ungdom. Trodde jag skrev till en polare som bodde i nrheten.

Super trevliga miner dagen efter...
Citera
2010-11-19, 11:11
Medlem
dismembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
Anvnd dig av felsms istllet. En hel hemsida dedikerad till mnet!

OnT

Skickade "Sugen p lite bratwurst ikvll?" till min lrarinna som ungdom. Trodde jag skrev till en polare som bodde i nrheten.

Super trevliga miner dagen efter...

Har du din lrarinnas telefonnummer inlagt i telefonen?

Eller det kanske man har nufrtiden, vad vet jag
Citera
2010-11-22, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dismember
Har du din lrarinnas telefonnummer inlagt i telefonen?

Eller det kanske man har nufrtiden, vad vet jag

Nr jag gick i skolan hade jag min lrares (klassfrestndares) nummer i mobilen, s man ltt kan ringa/sms och sjukanmla sig

Fler felskickade sms?
Citera
2010-12-06, 00:02
Medlem
Jag hade precis bytt mobil, som alltid nr det gller ny mobil mste man lgga ver alla dessa nummer man samlat p sig.(jag gr det fr hand finns skert snabbare stt) men det gick alldeles fr fort d flickvn och mormor hade bytt plats. Rtt konstigt blev det.
Citera
2010-12-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anneh
Har du nn gng skickat ett pinsamt SMS/MMS till fel person?
Eller ftt ett? Bertta!

Jag har ftt ett MMS en gng, som verkligen inte skulle till mig. Det var frn en fr mig oknd kille, och han skickade en bild p sin kuk..
Ingen text hade han skrivit. 2-3 min efter att han skickat bilden fr jag ett SMS frn honom, dr han skriver att jag ska radera bilden.. Nej skriver jag d, enbart fr att jvlas med honom. D ringer han upp, med grten i halsen (han verkade vara mellan 16-18r) och bnar och ber att jag ska radera bilden.
Vad trodde han att jag skulle gra? Lgga ut bilden p ntet tillsammans med han telefonnummer?

Blev det ett pullmaterial?
Citera
2011-02-08, 00:40
Medlem
LightClouds avatar
Ngra jag kommer ihg som skickats till tjejer nr jag inte varit speciellt duktig p stavningsprogram Frvisso inte till "fel" personer, men det handlar om felstavningar som r pinsamma i alla fall

Frsta:

"Du bara suger allt hela tiden" Skulle ju sjlvklart varit "Du bara ljuger om allt hela tiden" nr vi pratade om ngot hon varit p.

Andra:

"Jag vill vara i dig nu", vilket sjlvklart skulle vara "Jag vill vara vid dig nu" i samband med att jag kt hem frn en tjej.

Tredje:

"Jag har mycket kuk nu faktiskt", vilket skulle vara "Jag har mycket kul nu faktiskt".

Fjrde:

"Puss p den", vilket s klart skulle vara "Puss p dig."

Pinsammast r nr de svarar helt ovetandes och man insg vad man skrivit
Citera
2011-02-08, 18:00
Medlem
Jag skickade ett SMS till min bror som skulle till tjejen.

Jag: "Du! Jag lskar dig! (L)"

Bror: "r du dum eller? Gay.."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här