2008-03-08, 17:27
Moderator
WirelessGkit2s avatar
This video has been removed due to terms of use violation.

Fan...ville ju se det.
Citera
2008-03-08, 17:30
Medlem
flashen00s avatar
Haha bad luck
Citera
2008-03-09, 01:09
Medlem
C9h18o6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
This video has been removed due to terms of use violation.

Fan...ville ju se det.

Nä, det vill du inte... många stadier han bryter mot... den sjukaste var nog när han pressa det mellan händera stenhårt... å när han (såg ut som han) mosade kristallerna med den skeden...

hehe... vem har rapoterat den??! jag gjorde det inte(jag vet inte hur man gör..)

Känns lite skönare att den är väck nu... men den cirkulerar särket på internet...

frågan är om man skall göra en film om hur man gör å inte gör på riktigt....(kanske dumt)... mer så att även om man inte gör det kommer folk att göra det.. lär man ut hur man gör å gör kan det nog rädda lite fler liv... men det kanske blir motsatt...

mvh // c9
Citera
2008-03-09, 08:14
Medlem
pimps avatar
mm tur att den är borta. fan vad jag blev rädd när han bankade på allt med händerna och med skeden..
Citera
2008-03-09, 15:30
Medlem
Naturvetarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C9h18o6
hehe... vem har rapoterat den??! jag gjorde det inte(jag vet inte hur man gör..)
Kan väl hända att man gjorde en insats
Citera
2008-05-03, 11:16
Medlem
reddevil666s avatar
jag ska bara säga att 40 grader eller en knistra eller två sandpapper typ som fattar man det en burk med dessa kristaller smäller en last pall
Citera
2008-05-03, 11:32
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reddevil666
jag ska bara säga att 40 grader eller en knistra eller två sandpapper typ som fattar man det en burk med dessa kristaller smäller en last pall

Totalt jävla obegripligt!

*viftar med armen*

Hovmästarn! Kan vi få en tolk här?
Citera
2008-05-03, 13:31
Medlem
pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Totalt jävla obegripligt!

*viftar med armen*

Hovmästarn! Kan vi få en tolk här?

tror han menar att om man tar 2 sandpapper med tatp kristaller imellan och gnider så smäller det
elr så menar han att tatp kan detonera vid 40 grader..
Citera
2008-05-14, 22:59
Medlem
Cyaneas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reddevil666

Är det din personliga assistent som har reggat kontot?
Citera
2008-05-17, 00:45
Nån som testat att smälta TCAP? Jag har lyckats en gång, de andra två gångerna small det...

Givetvis med mikromängder, men det var ändå rätt coolt att få en "klump" TCAP!
Citera
2008-05-17, 08:25
Medlem
Fieldleafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Nån som testat att smälta TCAP? Jag har lyckats en gång, de andra två gångerna small det...

Givetvis med mikromängder, men det var ändå rätt coolt att få en "klump" TCAP!

Jag har gjort det runt 4-5 gånger för flera år sedan. Lyckades få det att börja smällta sedan sa det bara pang. Men också här va det i storlek med en knivsudd. Som sagt fick det aldrig att smälta för att sedan stelena. Ofta så slikade sig lågan över skeden och det poffade. Eller så hade de i stort sett smällt innan det smällde.

Verkligen det ämne som jag har mest respekt för. Tillräckligt mycket för att veta att man inte bör göra det......
Citera
2008-05-21, 12:49
Moderator
WirelessGkit2s avatar
En svetsare har fastnat i en säkerhetskontroll på Oskarshamns kärnkraftsverk. Tester visar spår av TATP på handtagen till en påse med hushållsartiklar som mannen hade med sig.

Personligen blir jag förvånad om det visar sig att det handlar om en medveten handling, utan snarare ett resultat av för känliga mätmetoder.

Skulle tippa på att någon av följande alternativ är det rätta.
  • Testet reagerar på organiska peroxider som grupp. Kanske istället handlar om MEKP.
  • Han har använt startgas det närmaste dygnet. Kan ha bildats peroxider vid lagring av gasen.
  • Han kan ha färgat eller blekt håret med följden att små mängder peroxider på något sätt bildats och lämnat spår på hans händer.
  • Han kan ha tillverkat TATP hemma(vem vet?), och spår av det fanns på hans händer, och detta har sedan förts över till påsen.
  • Han kanske bor i ett flerfamiljshus. Någon i samma hus har tillverkat TATP och sedan oavsiktligt spridit det till ledstången i huset.

Strykningsprover, vilket enligt den inte alltför pålitliga kvällspressen; har använts vid detektionen är extremt känsliga. Ytterst små mängder kan detekteras och ge falska utslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in