...du åker till Thailand varje år.
...du åker på en vinterresa när det är sommar.
...du älskar Volvo och hatar BMW & Mercedez.
...du har tatuerat ditt förnamn på ena armen och ditt efternamn på den andra.
...du handlat många klädesplagg från utlandet när du har varit där på semester och tycker att du har gjort ett stort fynd fastän du vet att det är falska märkeskläder du har handlat.
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.
I mina ögon är du av WT-kalibern..
När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)
När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"
Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.
Tack och hej
Haha du fick med dig det mesta, fick mig ett riktigt gott skratt
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.
I mina ögon är du av WT-kalibern..
När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)
När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"
Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.
Nu har jag suttit och läst igenom alla jävla sidor och man har blivit lite irriterad på en del saker men ja kan erkänna att jag är så fucking jävla WT som man kan bli asså