2011-01-15, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonsHakansson
Jag tycker Felix färdiga klyftpotatis med Sourcream/Onion-smak är jävligt WT.

Dom är riktigt goda. Jag brukar även göra egen rödvinssås, det måste vara wt i kubik?
Citera
2011-01-15, 16:50
Medlem
Hoozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Dom är riktigt goda. Jag brukar även göra egen rödvinssås, det måste vara wt i kubik?

Det som är så gott

OnT: När jag hör WT tänker jag direkt på Ullared. Det har säkert redan sagts tusen gånger i tråden, men ändå. En campingsemester till Ullared, blir det mer white trash än så?
Citera
2011-01-15, 16:59
Medlem
Sweemans avatar
när du skaffar en iPhone.
Citera
2011-01-15, 17:30
Medlem
19hundra9tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeman
när du skaffar en iPhone.

Motivera, tack!

Du är WT när du:

... Älskar svenska fotbollslandslaget, men ogillar Zlatan Ibrahimovic.
... Åker till Köpingsvik på midsommar med era kompisar, samtliga iklädda i keps och volvo tröjor, och era flickvänner, som är 14 år och har alldeles för mycket smink.
... Tycker att Volvo 740 är den häftigaste bilen som finns. Du äger även en egen Volvo, dock en 240.
Citera
2011-01-16, 00:47
Medlem
Sweemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19hundra9tva
Motivera, tack!

Du är WT när du:

... Älskar svenska fotbollslandslaget, men ogillar Zlatan Ibrahimovic.
... Åker till Köpingsvik på midsommar med era kompisar, samtliga iklädda i keps och volvo tröjor, och era flickvänner, som är 14 år och har alldeles för mycket smink.
... Tycker att Volvo 740 är den häftigaste bilen som finns. Du äger även en egen Volvo, dock en 240.

Då flest folk köper den just för att dom inte vet bättre och kör på det som fungerar utan att kolla sig runt. Dissar allt annat för att man är för korkad för att kunna tänka till och använda en något mer friare och avancerad platform (mac är deras högsta önskan då deras pc är nerklottrad med spyware) Appleanvändare har gått från att vara diskreta "alternativa" till en jävla mainstreamsörja som godtas i vilken form det än kommer. Bara att kolla på alla dess produkter och se hur gammal dess "revolutionerande" teknik är... -.-
Citera
2011-01-16, 01:30
Medlem
lingonsoppas avatar
när du inte har råd med Appleprodukter och i ren avundsjuka väljer att klanka ner på dessa.

när du tycker hårdvara är viktigare än användarvänlighet och funktionalitet och därför anser att Apples produkter är undermåliga.

när du inte inser att hårvararacet är passé.
Citera
2011-01-16, 23:41
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
du inte vet skillnaden på islamist och muslim.
En sådan tjej råkade jag ut för på nätet. Jag skrev om islamister. Tjejen hånade mig och skrev att det heter muslimer. Jag länkade till wiki.

Hon visste helt enkelt inte att alls vad en islamist är. "Oj, det visste jag inte" fick jag som svar.
Citera
2011-01-17, 03:43
Medlem
RatBastards avatar
Du vet att du är WT när du gör böglyftet på din killkompis som sen tar den i tvåan som flashback-katten gör ibland med!
Citera
2011-01-17, 03:55
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag tycker inte att man är särskilt WT om man har en Iphone. Skulle mer vilja säga att man är WT om man köper billiga Iphone-kopior eller de mobiltelefoner som säljs på Ica Maxi eller Coop som kostar 399 kr (inklusive kontantkort).
Citera
2011-01-18, 22:07
Medlem
Sweemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonsoppa
när du inte har råd med Appleprodukter och i ren avundsjuka väljer att klanka ner på dessa.

när du tycker hårdvara är viktigare än användarvänlighet och funktionalitet och därför anser att Apples produkter är undermåliga.

när du inte inser att hårvararacet är passé.

Har kunnat köpt Apple om jag så ville, pengarna tryter absolut inte.

Du vet att du är WT när du tror att alla är avundsjuka på dina dyra Appleprodukter.
Citera
2011-01-19, 08:22
Medlem
Såg ni förra avsnittet av "Cops"? Helt galen biljakt!

Köper man Apple-produkter är man "wt", det har jag läst på flera ställen så det råder ingen tvekan om att så är fallet. Man är även wt om man inte köper Apple-produkter läste jag någon annanstans.
Citera
2011-01-19, 12:42
Medlem
Haha stötte på en man genom arbetet idag som jag anser måste klassas som WT.

Han var från "landet" liten obygd en bit ifrån stan, iförd signalkläder fast han saknade arbete hade brallorna så långt när att det nästan framkallade ett uppkast.

Påvisade klen intelligens då han enbart tala rappakalja och gillade att avsluta varje påbörjad mening med ett mediokert sexskämt.

Men den största stjärnan var hans son, Liknande utseende som sin högärade far dock något lägre intelligens (tror jag iaf :P) Han stod och gastade en massa om att alla som är från stan är moderater eller bidragstagande invandrare, samt höjde obygden han själv var ifrån till skyarna.

Det finaste med där han kom ifrån var att alla tjejer var så jävla snygga och att alla åkte den finaste bilen man kan tänka sig volvo 740....

Kunde knappt hålla mig för garv när jag förde en dialog med dessa två stolpskott.

Denna far och son bör hamna i WT-facket eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in