Är det bara jag som inte förstår vad som är WT över ett helt vanligt soffbord?
Är kul pga att många av alla wt människor jag varit hemma hos, har just haft ett sådant bord eller liknande. Ska lägga till att jag kommer hem till människor i mitt jobb och ser en del, man känner det i luften när man kliver in att här bor en wt. Lika som man kan ställa sig på gatan och peka ut folk som har fibromyalgi.
percing
tattoo
Fibromyalgi
Överviktig
Rökare
Äter skitmat typ 3 liter coca cola varje dag
Klagar på allt och alla
Nackkrage
Mjukisbyxor eller stora kärringklänningar
Lågutbildad
Handlar på tv-shop
Missnöjd med livet
Ständigt banta
Äter godis istället för mat
Aldrig tränat
Åker ambulans 3 ggr i veckan
Jagar bidrag
Flottigt hår och luktar svett
4 Katter hemma
kvinna/man runt 35-40 som inte haft en man/kvinna på 20 år?
oskuld vid 30
bo hemma vid 30
Dansband
Mobilhållare i bältet
läderhatt
militärbyxor
magväska
Inte glömma indianfjädrar eller tröjan med vargmotiv
Sen den riktiga klassikern, överviktigat par som går på marknad med barnvagn och pitbull och köper massa skit från marknadstånd typ disktrasor och knivar som säljaren säger är de bästa på marknaden bla bla och massa godis cocos bollar. Och en snorunge i blont hår springer runt och låter med en plastgevär.
Senast redigerad av killen30 2011-02-25 kl. 12:04.
Är kul pga att många av alla wt människor jag varit hemma hos, har just haft ett sådant bord eller liknande. Ska lägga till att jag kommer hem till människor i mitt jobb och ser en del, man känner det i luften när man kliver in att här bor en wt. Lika som man kan ställa sig på gatan och peka ut folk som har fibromyalgi.
Well said my friend!
Jag skrattade när jag lyckades finna det kortet. Det är så mycket WT över bordet och har själv sett det stå och glänsa i många olika WT sammanhang.