• 1
  • 2
2010-11-17, 15:28
Medlem
Vilken nattklubb är generellt svårast att komma in på vid stureplan?
Då snackar jag om förstås om White room, Spy Bar, Riche, Sturecompagniet, Kvarnen, Blue Moon Bar och Laroy..

Nån som testat att komma till dessa uteställen som "okänd" ? Vore skoj och höra lite!
Citera
2010-11-17, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copyright
Vilken nattklubb är generellt svårast att komma in på vid stureplan?
Då snackar jag om förstås om White room, Spy Bar, Riche, Sturecompagniet, Kvarnen, Blue Moon Bar och Laroy..

Nån som testat att komma till dessa uteställen som "okänd" ? Vore skoj och höra lite!

min flickvän är i 20-årsåldern och inte det minsta känd, men hon har besökt spy bar, sturecompagniet och blue moon bar vid flertalet tillfällen... alltså verkar det inte såå svårt att komma in om man ser bra ut (för tjejer alltså).
Citera
2010-11-17, 15:33
Medlem
aeons avatar
Kvarnen, helt klart. Svåraste stället på Stureplan.
Citera
2010-11-17, 15:34
Medlem
tältpinnes avatar
Du har en alldeles för glorifierad bild av stureplan. OnT: Noppe, men någon nattklubb är det ju inte direkt.
Citera
2010-11-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whitebread
min flickvän är i 20-årsåldern och inte det minsta känd, men hon har besökt spy bar, sturecompagniet och blue moon bar vid flertalet tillfällen... alltså verkar det inte såå svårt att komma in om man ser bra ut (för tjejer alltså).

Word.. En snygg tjej har inte speciellt stora problem att komma in har jag förståt det som!
Citera
2010-11-17, 15:38
Medlem
Vad tror folk om Stureplan!?

"Välkommen till Stureplan, här får du bara sätta din fot om du är känd!"

Har man lite vett och klär sig "normalt" är det inga problem. Skillnaden på Stureplan och andra ställen är egentligen bara att det är lite människor med pengar och framför allt folk som låtsas att dom har pengar och som vill leva ut sina drömmar genom att bränna sin lön på en blöt utekväll..
Citera
2010-11-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whitebread

De ställena du raddade upp är ju värsta whitetrash haken, bortsett från sturecompagniet kanske. Jag skulle tippa på att The Lab eller V är svårast, sen har vi noppes också men det är ju en medlemsklubb.
Citera
2010-11-17, 16:27
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh
De ställena du raddade upp är ju värsta whitetrash haken, bortsett från sturecompagniet kanske. Jag skulle tippa på att The Lab eller V är svårast, sen har vi noppes också men det är ju en medlemsklubb.

The Lab? kom igen.. labbet har väl passerat sin storhetstid med 10 år. Om de nu inte radikalt ändrat koncept på sista tiden. 100(?) spänn för att fraternisera med träsktroll och mögliga luder.
Citera
2010-11-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh

Jaså? White room verkar så himla ballt när folk snackar om det.. Hells kitchen, där hänger det väl mycket kändisar? Något som jag aldrig nämnde..

Räknas Fridays förövrigt in som en krog på stureplan? Kanske en dum fråga :P
Citera
2010-11-17, 21:31
Medlem
Tlagnojs avatar
Skulle säga V, men ingen av nattklubbarna är särskilt svåra att komma in på överhuvudtaget så länge som man inte är:

1. Aspackad
2. Klädd som ett drägg
Citera
2010-11-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Skulle säga V, men ingen av nattklubbarna är särskilt svåra att komma in på överhuvudtaget så länge som man inte är:

1. Aspackad
2. Klädd som ett drägg

Är V klubben som ligger på övervåningen av sturecompagniet typ?
Citera
2010-11-17, 21:41
Medlem
Antar förövrig att knappast Riche, Kvarnen och Blue Moon Bar bör vara några problem att komma in på överhuvudtaget?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in