• 1
  • 2
2010-11-15, 03:30
Medlem
rövners avatar
Åkte precis förbi korsningen götgatan/folkungagatan på Södermalm och det stod typ 10 polisbilar där med tjutande sirener, vad har hänt?
Citera
2010-11-15, 06:01
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Åkte precis förbi korsningen götgatan/folkungagatan på Södermalm och det stod typ 10 polisbilar där med tjutande sirener, vad har hänt?
Kan vara knivskärning igen.
Citera
2010-11-15, 07:59
Medlem
Winbots avatar
Borde väl stå något i tidningen?
Citera
2010-11-15, 08:10
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winbot
Borde väl stå något i tidningen?

Så här är det ofta just här..inte allt som rapporteras.
Citera
2010-11-15, 09:03
Medlem
Kamnes avatar
Polisen hittade min mors stulna plånbok där igår. Kan vara efterföljderna av det.
Citera
2010-11-15, 09:07
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Polisen hittade min mors stulna plånbok där igår. Kan vara efterföljderna av det.

Tycker synd om dina vänner. Om du har några.
Citera
2010-11-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissSoFo
Så här är det ofta just här..inte allt som rapporteras.
Är det fortfarande mycket bråk där?
Citera
2010-11-15, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Enkelt svar!
1. Är det ett invandrarbrott så nämns det inte ett ord i nyheterna. Då får du läsa om det på PI om ett par veckor/månader.
2. Är det ett brott begånget av en etnisk svensk så blir det dagens toppnyhet. Då kan du läsa om det i aftonslynan ikväll.
Citera
2010-11-15, 11:11
Medlem
OKPOSOs avatar
Skulle vilja ställa en motfråga, vad händer inte på Medborgarplatsen?
Citera
2010-11-15, 11:21
Medlem
MissSoFos avatar
Ja, vad händer inte? Enligt lokaltidning (har den ej kvar och kan ej länka) så gjorde Södermalmspolisen över 300 ingripanden 2009 bara mot MacDonalds i korsningen där. En del
beroende på svarttaxichaufförerna som häckat där.
Krogtätheten som gör att fulla aggron och hoppfulla rånare sammanstrålar gör det inte bättre.
Mera Medborgarmys:
https://www.flashback.org/sp26726767
Citera
2010-11-15, 11:28
Medlem
Inte kul åka t-bana till Medborgaplatsen/Folkungagatan, stökigt komma upp där...någon som tigger eller är utslagen som sitter där..Jag brukar bara åka till Gryningens hälsokost, från andra änden av stan.
Du "rövner", vad är det för "avatar" du har som bild (rövners avatar)? Från 1930-40-talets veckotidningsomslag? En husbonde ger sin husfru pisk på röven?
Ditt alias "rövner" är ju högaktuellt, sen Jimmie Å. kallat en TV4-Isakssonjournalist för "rövskalle". Jag tycker ordet rövskalle är roligt och bra.
Jag är helt ny här på "fleschback" och behöver skriva 10 inlägg för att få skriva på Forum.
Har du något svar på mitt inlägg?
Citera
2010-11-15, 11:58
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tri.Se
Inte kul åka t-bana till Medborgaplatsen/Folkungagatan, stökigt komma upp där...någon som tigger eller är utslagen som sitter där..Jag brukar bara åka till Gryningens hälsokost, från andra änden av stan.
Du "rövner", vad är det för "avatar" du har som bild (rövners avatar)? Från 1930-40-talets veckotidningsomslag? En husbonde ger sin husfru pisk på röven?
Ditt alias "rövner" är ju högaktuellt, sen Jimmie Å. kallat en TV4-Isakssonjournalist för "rövskalle". Jag tycker ordet rövskalle är roligt och bra.
Jag är helt ny här på "fleschback" och behöver skriva 10 inlägg för att få skriva på Forum.
Har du något svar på mitt inlägg?

Vad snackar du om? 10inlägg för att skriva var någonstans?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in