Hej,
Det som frst och frmst r frbjudet r analsex samt sex under kvinnans rda period. Sen finns det en del smregler men jag vet inte hur viktiga de r d det inte str ngot om dem i Koranen. Sex r inget fult inom Islm. Det r ett grundlggande mnskligt behov som inte skall frnekas likt kristendomen har gjort.
Vad mnga kanske inte knner till r att en man inte fr sluta frrn kvinnan r njd och en giltig orsak fr kvinnan att skilja sig r om mannen r impotent...
Citat:
r det ngon som har koll p vad man fr och inte fr ha fr sorts sex som muslim? r det exempelvis tilltet med oralsex, och fr den muslimska kvinnan i s fall svlja sdesvtskan?
Vad jag har lst r det inte frbjudet med oralsex men jag r osker p om hon kan/fr/br svlja.
Citat:
Finns det vidare ngra regler kring koprofagi, eller r det fritt fram fr den bajslskande muslimen att hugga in om han/hon knner fr det?
Sn skit kan ni otrogna f sysselstta er med. +o(
Citat:
Och hur r det med S/M? Fr kvinnan ge mannen smisk eller r det bara mn som fr spa upp kvinnor? Fr den muslimska kvinnan vidare bli sexuellt upphetsad av att f dagligt stryk av sin man, eller mste hon uppleva det som obehagligt fr att vara en god muslim?
Muhammed (m Guds frid vara ver honom) slog aldrig ngon utav sina fruar s ngon direkt avancerad S/M kan inte ha praktiserats. Om det skulle vara otilltet (haram) vet jag faktiskt inte.
Citat:
Sen till sist den eviga frgan om hur muslimer ser p rimm job, vem (om ngon) som fr ge och vem fr ta emot?
"rimm job" - kanske varit muslim "fr lnge" men jag knner inte till den termen? Eller r det kanske dialektalt?
Mvh