2004-07-05, 10:35
Bannlyst
Jag kan inte mycket om Islam som en religion dremot har jag ftt fr mig att de r ytterst knsliga rrande dda mnniskor. Jag har ftt bilden om att islam r den mest nekrofobiska av alla monoteistiska religioner.

Hur stller sig Islam till sex och krlek med dda?
Citera
2004-07-05, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Dessutom brukar dom vara extra pilska d

Ja faktiskt, ser inte alls det som nt orent. Kanske att jag inte vill lgga mig ner och slicka upp henne i brygga Men vafan Orent??
Citera
2004-07-05, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lelwani
Jag kan inte mycket om Islam som en religion dremot har jag ftt fr mig att de r ytterst knsliga rrande dda mnniskor. Jag har ftt bilden om att islam r den mest nekrofobiska av alla monoteistiska religioner.

Hur stller sig Islam till sex och krlek med dda?

Ls ovan..

Finns det vidare ngra regler kring koprofagi, eller r det fritt fram fr den bajslskande muslimen att hugga in om han/hon knner fr det?
Citat:
Ursprungligen postat av Muslim
Sn skit kan ni otrogna f sysselstta er med. +o(

Gissar p att dom har samma instllning till snt.
Citera
2004-07-05, 10:53
Medlem
Bingolikets avatar
[quote=Muslim]Hej,

Brjar fan tycka riktigt illa om dej och din syn p svenskar.Luktar Quisling lng vg

:mad:
Citera
2004-07-05, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Vad r en tjej "oren" bara fr att hon har mens?

Ja tycker absolut inte det r s farligt att ha sex nr hon har mens, men med kondom isf.

Bibeln frbjuder ocks sex (och anser kvinnan vara oren) under mensen och otroligt mycket annat. Det r s religioner r, reglerar tillvaron p grnsen till att det blir knasigt.

Hr kan ni hitta en del intressanta passager i Bibeln:
http://www.postfun.com/pfp/NC-17Bible.html

Edit: Lade till lnk
Citera
2004-07-05, 11:37
Medlem
Silent Storms avatar
Varfr skulle en gud bry sig om vad hans understar gr i sngen med varandra?

Intressant att kvinnans mens anses som "oren", nr det faktiskt r kvinnans "renaste" period rent fysiologiskt/biologiskt. Kan det vara fr att dom flesta goda muslimer har stora buskiga skgg...?

Varfr r det en synd fr muslimer att ha skor som tcker ovansidan av foten?

Varfr r det OK fr muslimska djurknullare att slja kttet frn dom knullade djuren till grannbyn?

Varfr heter Allah just "allah"? Och varfr pminner detta namn vldigt mycket om en avgudabild i sten som tillbads av Muhammeds klan? (Lah)

Hur kommer det sig att vrldens alla muslimska mn (1 miljard?) producerar lika mycket (lite?) som Finlands kvinnor?

Om nu Islam r en sn fredslskande religion, hur kommer det sig att det r muslimska lnder som har mest oroshrdar, konflikter med grannlnder och regelrtta krig mot supermakter?

Osv...

Osv...
Citera
2004-07-05, 11:38
Medlem
cilones avatar
Citera
2004-07-05, 11:39
Medlem
Silent Storms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelwani
Bibeln frbjuder ocks sex (och anser kvinnan vara oren) under mensen och otroligt mycket annat. Det r s religioner r, reglerar tillvaron p grnsen till att det blir knasigt.

Kanske inte s frvnande att Satan och hans nglar gjorde uppror mot denna despotiska gud?
Citera
2004-07-05, 11:42
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Citat:
Ursprungligen postat av Muslim
Brjar fan tycka riktigt illa om dej och din syn p svenskar.Luktar Quisling lng vg

:mad:

Du fr tycka vad du vill om Muslim, Bingoliket, men att kalla koprofagiska lekar fr "sn skit" r inget som gr mig upprrd (inget ont till alla er FB-koprofager dock)

Nr det gller att bli kallad otrogen av en Muslim s knns det ocks helt ok, fr mig i alla fall. I hans gon r vi ju just det. Tl han att bli kallad kamelknullare i annan trd utan att gra sak av det, s ska jag nog klara "otrogen"
Citera
2004-07-05, 11:49
Medlem
Citat:
Sn skit kan ni otrogna f sysselstta er med +o(

Jag skulle satt en dr istllet d det lg en viss ironi i det svaret p den "trevliga frngan".

Fel av mig.

Silent Storm, jag svarar med en motfrga: varfr kan du inte hlla dig till mnet? Det blir inga bra diskussioner p detta viset. Har du ngra frgor r det bttre att du startar en trd fr dem. Eller anvnd skfunktionen d jag svarat p de flesta utav dessa tidigare.

Mvh
Citera
2004-07-05, 11:52
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Du fr tycka vad du vill om Muslim, Bingoliket, men att kalla koprofagiska lekar fr "sn skit" r inget som gr mig upprrd (inget ont till alla er FB-koprofager dock)

Nr det gller att bli kallad otrogen av en Muslim s knns det ocks helt ok, fr mig i alla fall. I hans gon r vi ju just det. Tl han att bli kallad kamelknullare i annan trd utan att gra sak av det, s ska jag nog klara "otrogen"
Knns nd som ett frderi att en svensk kallar andra svenskar otrogna.Han har fortfarande inte svarat p frgan om vilken sida han skulle stlla sig p vid ett visserligen nnu en hypotetisk frga men i framtiden inte omjligt muslimskt uppror i sverige.
Citera
2004-07-05, 12:50
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cilone
bla bla bla
Jag har redan besvarat denna frga; floer stllde den frst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in