2004-07-01, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jaså? Du är en sån som använder det kvinnliga könsorganets namn som skällsord? Sexist!

För att återgå till ämnet, ett bra initiativ från admin.

Ja, jag gör det, jag använder ordet bög som skällsord också trots att jag inte på något sätt ogillar homosexuella. Kanske ska vässa min vokabulär lite...+o(
2004-07-01, 20:17
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ja, jag gör det, jag använder ordet bög som skällsord också trots att jag inte på något sätt ogillar homosexuella. Kanske ska vässa min vokabulär lite...+o(

Jag använder ordet bög som skällsord också, trots att jag på alla sätt ogillar homosexuella.

I vilket fall, så tycker jag att det är bra att admin gör så att alla de utsatta kvinnorna här på flashback har någonstans att vända sig. Typ som BRIS fast för vuxna kvinnor på flashback. Aha, man kan kalla admins PM-inkorg: VKRPF - Vuxna Kvinnors Rätt På Flashback

//Mr Radarkontakt
2004-07-01, 20:21
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeeee-
Skulle väl vara ganska enkelt att fake'a ett sådant?
sant. testade nu hur det ser ut om jag citerar ett pm fr en anvandare och skickar till ngn annan. kan latt fylla i sjalv.

edit: henke du har pm
2004-07-01, 20:22
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
vad jag vet så har admin absolut ingen tillgång till personliga pm. Frågan har varit uppe förut, bla i samband med läckor och andra obehagliga pm.
Vad jag vet eller har för mig att det var admin2 som sa, att han aldrig skulle gå in och kolla någons pm (fast han kunde), men min signatur var han inne och raderade iallafall.

Om jag skulle få ett pm med sexuella trakasserier skulle jag först bli glad och sen kanske radera det.
2004-07-01, 20:22
Bannlyst
Barnsligare å barnsligare blir det
2004-07-01, 20:31
Medlem
Nelsons avatar
Jag tycker man kan tala om vilka användare det är som trakaserar, sen är det viktigt att det finns riktiga bevis för sådana påståenden. Borde inte vara särskilt svårt att kunna se om pm:et verkligen existerar, om det som xatrix påstår stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Nu är jag inte helt hundra på hur vBulletins databastabeller ser ut, men av egen erfarenhet i phpBB så har man om man har tillgång till databasen (via shell eller grafiskt gränssnitt) full insyn i all data som finns.

Det är viktigt med öppenhet även i sådana här frågor, jag ogillar att folk kastas ut på grunder som ska hållas hemliga. Det förstör helhetsintrycket av ett forum som påstår sig vara för yttrandefrihet.
2004-07-01, 20:37
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson
Jag tycker man kan tala om vilka användare det är som trakaserar, sen är det viktigt att det finns riktiga bevis för sådana påståenden. Borde inte vara särskilt svårt att kunna se om pm:et verkligen existerar, om det som xatrix påstår stämmer.

Det är viktigt med öppenhet även i sådana här frågor, jag ogillar att folk kastas ut på grunder som ska hållas hemliga. Det förstör helhetsintrycket av ett forum som påstår sig vara för yttrandefrihet.

Sen får du gärna citera rätt (i det här fallet LadyTiera)

edit: eller så ändrar man citatet så det blev jag iaf...
2004-07-01, 20:39
Medlem
Nelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Sen får du gärna citera rätt (i det här fallet LadyTiera)

Så nu är det ändrat.
Ja det var ju dig jag skulle citera, tog fel text. Ditt citat av tierra i det här fallet.

Edit: Det låg i samma inlägg.
Edit2: Jag kan ha råkat ut för samma sak som schaffer, Admin2 smet in och ändrade av ren illvilja.
2004-07-01, 20:42
Medlem
Schaffers avatar
Jag tycker det är bra att admin ingriper så att tjejer som inte gillar det ändå stannar kvar på forumet, men man blir ju ändå lite lessen att vissa inte klarar av att hantera det själva.
2004-07-01, 20:44
Medlem
gregerolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
sant. testade nu hur det ser ut om jag citerar ett pm fr en anvandare och skickar till ngn annan. kan latt fylla i sjalv.

edit: henke du har pm

Hur ser det ut om man får ett PM?.... Har aldrig fått något... *snyft*...

Edit: Ahh.. skickade ett till mig själv... lika kul som att ringa sin egen mobil från hemtelefonen...
2004-07-01, 21:16
Medlem
Mockens avatar
Starta en tråd och lägg ut dessa PM, så att alla får se kultingarna, och vad de skriver, som håller på med sån skit!
2004-07-01, 21:27
Medlem
gregerolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregerolle
Hur ser det ut om man får ett PM?.... Har aldrig fått något... *snyft*...

Edit: Ahh.. skickade ett till mig själv... lika kul som att ringa sin egen mobil från hemtelefonen...

Ahh.. hjälp... det räcker.. nu vet jag hur ett PM ser ut!..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in