2004-07-03, 00:53
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purple haze
Det låter konstigt. Ligger inte PM i samma databas som alla andra inlägg?
Admin har ju svarat att han inte roddar i databasen.
2004-07-03, 16:10
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Jag själv hade raderat dom, och sett lite glad ut att nån orkar ödsla energi. Det måste ju finnas nån kärlek till detta ...

Var din mening att skriva 'Det måste ju finnas nån kärlek i detta'?
I så fall har herrn en mycket märklig uppfattning om kärlek. Går gränsen efter sexuella trakasserier men innan övergrepp, eller inkluderar du dem också?
2004-07-03, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Var din mening att skriva 'Det måste ju finnas nån kärlek i detta'??
Precis, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
I så fall har herrn en mycket märklig uppfattning om kärlek. Går gränsen efter sexuella trakasserier men innan övergrepp, eller inkluderar du dem också?

Nej men om nån får för sig att skicka lite snuskiga PM, eller skriva hur mycket dom avskyr mig, så börjar jag inte gråta. Det är ett internet forum. Inte verkliga livet.
2004-07-03, 19:29
Bannlyst
dom sa en gång att internet skulle vara "free speech".

när det kom till sverige och man var tidig med att surfa omkring var det till stor del "free speech". nu tycker ja det kontrolleras allt för mkt. "data" e juh bara tecken/text? can harm anyone? således att du inte "använder" den "data" med dess funktion.

tyckar att påhopp inom i skriftligg "data" är bullshit. i snail mail brev "ej acceptabelt", inte heller IRL. folk får lära sig tänka. endera tar man åt sig å svarar. eller NEJ. orka. de e juh bara text. vilket folk ibland dödar för. nä, ja tycker att alla har rätt å utrycka sin mening. censur är till för diskriminering. en åsikt / text / påhopp står ägaren för. ta åt sig? upp till dig själv.

*edit* med detta står jag för att all "data" skall vara öppet fri. den som lägger ut. / använder. bär ansvaret. ni kanske tycker nu att ja säger emot mig själv?! till viss del ja. problemet är att "dom som sköter det hela" har regler. sen kommer åxå lagar inom sverige. men påhopp via internet? thats crap!
2004-07-03, 19:35
Medlem
RayKrebbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnY
med detta står jag för att all "data" skall vara öppet fri. den som lägger ut. / använder. bär ansvaret.

Lägg till några smilies så kan du utge dig för att vara B-O Gavne.
2004-07-03, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RayKrebbs
Lägg till några smilies så kan du utge dig för att vara B-O Gavne.

heh.. har läst alltför mkt gavne å skrattat alltför mkt i dess trådar. ja har nog blivit påverkad. kommun i ljus skämt åsido. grejjen är att en utveckling går aldrig som det var tänkt att vara.
2004-07-05, 13:00
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tycker det skulle vara bättre om man lägger in en funktion där man kan blockera PM från den man nu tycker är störande...
2004-07-05, 13:08
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag tycker det skulle vara bättre om man lägger in en funktion där man kan blockera PM från den man nu tycker är störande...

Den funktionen finns väl redan?
Så funkar det ju när man lägger en person på ignore.
2004-07-05, 14:42
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1

Det är en jättedålig funktion.
Hur ska jag då hitta alla mansgrisar?
Om man inte fattar att det är fel att trakassera användare och komma med låga påhopp så har man inget här att göra. Och det faktum att det funnits flera användarna som roat sig med att systematiskt trakassera tjejer på forumet, och även sökt upp dem privat, gör att min toleransnivå kommer att vara noll på det här området.
Och jag kommer inte att gå ut publikt med vilka som trakasseras, utan direkt kontakta angriparna och så snabbt som möjligt få stopp på det hela.
(Läs: upprepas det, blir man omedelbart bannlyst från forumet).

admin
2004-07-06, 20:44
Bannlyst
Emotser gärna snuskiga PM från tjejer med förslag om tid och plats för samlaget!
2004-07-06, 22:22
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberale Lejonborg
Emotser gärna snuskiga PM från tjejer med förslag om tid och plats för samlaget!
Kan varmt rekommendera denna tråd:
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=135369
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in