• 2
  • 3
2010-12-02, 20:32
Medlem
krokuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
har sett flera avsnitt där dom stoppar flerbarnsmammor som inte gör något större fel, inte har råd att betala boten och med alla säkerhet skulle bli släppta om kameramannen inte var där och filmade.
Begår de tjänstefel om de släpper någon för ett mindre allvarligt brott?

Jag har sett folk bli släppta några gånger för t.ex lite cannabis och ev några andra smågrejer också.
Citera
2010-12-02, 20:34
Medlem
krokuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Stämmer inte, har du missat avsnittet när Lt. Bob Americano [fingerat namn] jagar efter en biltjuv som snott en fet SUV?
Skurken kör ut på ett jävla kalhygge och snuten hakar på, men fastnar på en stubbe då hans markfrigång såklart är lägre än SUVens.
Så han står där och tippar fram och tillbaka medan han varvar motorn och försöker komma loss, samtidigt som han sitter och stånkar. Plötsligt fattar bilen eld och polismannen och kamerakillen kliver ur.
Polisen försöker släcka branden med en handsläckare från bakluckan, allt medan man ser tjuven guppa iväg över kalhygget.
Släckningsarbetet går åt helvete och sekvensen avslutas med att man ser bilvraket släckas av brandkåren, allt som är kvar är ett sotigt polisbilsskelett.
Kicka igång en skön skrattnoja
Citera
2010-12-03, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krokus
Begår de tjänstefel om de släpper någon för ett mindre allvarligt brott?

Jag har sett folk bli släppta några gånger för t.ex lite cannabis och ev några andra smågrejer också.
Jag tror att det har med vilken delstat de befinner sig i. En del delstater är inte så hårda mot cannabis. Har du dock hela bilen fylld med cannabis så kan du nog vänta dig en eller tre kvällar i finkan.
Citera
2010-12-03, 11:38
Medlem
Badassmfokas avatar
Vem som helst fattar väl att de agerar annorlunda framför kameror. Alla poliser kanske inte använder överdrivet våld eller gör annan skit men de som gör det kommer ju garanterat inte göra det på cops...
Citera
2010-12-03, 23:03
Medlem
Sherlockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Stämmer inte, har du missat avsnittet när Lt. Bob Americano [fingerat namn] jagar efter en biltjuv som snott en fet SUV?
Skurken kör ut på ett jävla kalhygge och snuten hakar på, men fastnar på en stubbe då hans markfrigång såklart är lägre än SUVens.
Så han står där och tippar fram och tillbaka medan han varvar motorn och försöker komma loss, samtidigt som han sitter och stånkar. Plötsligt fattar bilen eld och polismannen och kamerakillen kliver ur.
Polisen försöker släcka branden med en handsläckare från bakluckan, allt medan man ser tjuven guppa iväg över kalhygget.
Släckningsarbetet går åt helvete och sekvensen avslutas med att man ser bilvraket släckas av brandkåren, allt som är kvar är ett sotigt polisbilsskelett.

cop get stuck

Citat:
Ursprungligen postat av audi
Eller avsnittet när dom jagar en cross och fastnar med polisbilen på tågrälset

Jag är ett cops fan,allt som finns att ladda ner har jag sett.Men nu har det vart stopp ett par veckor i usa av cops tyvärr.

Cop on track
Citera
2011-04-05, 20:52
Medlem
Jippa86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Eftersom det enbart visas när poliserna får tag i brottslingen och aldrig när dom inte lyckas.

va bara tvungen, jo dom har visst visat fall då dom inte hunnit ikapp brottslingen.. såg avsnitt där dom jagade en stulen bil som körde av vägen mot en tågräls. Brottslingarna kom undan men polisbilen fastnade i tågrälsen och det bästa va att ett tåg kom mot dom när polisbilen stog stilla på rälsen haha. Tåget stannade dock innan det nådde polisbilen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in