• 1
  • 2
2010-11-03, 11:02
Medlem
Min första tråd i flashback nu, men ska göra mitt bästa. Vill bara ha lite svar och inblick, letar inte direkt efter ett exakt svar.

Jag har nu snart varit tillsammans med min flickvän i 1 år. Vi älskar varandra oerhört mycket. Vi håller bra ihop. Vi kan skoja och hänga tillsammans som jättebra kompisar. Hon är 24 och jag är snart 20. Hade skit mycket sex i början av förhållandet.

Men mitt problem är nu att hon alltid undivker sex. Hon är alltid för trött eller har för mycket att göra. Så oftast blir det jag på börja det här med sexet och oftast får jag att hon inte har lust, för trött, mycket att göra, etc, etc. Och nu känner jag att det inte äns är värt att pröva sig fram för att jag blir för frustrerad och ledsen när hon alltid ska neka till sex och då låter jag henne få inleda det när hon känner för det, men det händer jätte sällan.

Och det är inte bara sex, det är också kramar och kyssar. Hon blir irreterad när jag kramar och kysser henne, så att jag knappt ens vågar gör det heller. Känns som om, om vi skulle göra slut någon gång och att hitta hon skulle hitta en ny så skulle hon ha sex med den nya jätte ofta fastän det hade varit en sämre kille.

Finns det några tjejer och killar som sitter i samma situation som skulle kunna svara på det här?
Eller någon som har en bra anledning och lösning?
Citera
2010-11-03, 11:04
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Hon tänder inte på dig längre.
Citera
2010-11-03, 11:07
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Om hon inte vill kramas och kyssas ( pussas ) tror jag hon inte riktig känner samma känslor som i början. Du får nog fråga henne om hon älskar dig fortfarande eller om hon tappat känslorna.
Sen får du nog berätta att du blir sårad över att inte få känna närhet och att du saknar det.
Stå upp för dina känslor, om du mår dåligt

Ett förhållande utan närhet är inget förhållande, då kan man lika väl vara själv
Citera
2010-11-03, 11:07
Medlem
Melissans avatar

Nej, men fråga henne var problemet ligger. Väldigt få förhållanden klarar sig utan närkontakt, och fortsätter det så här, så kommer det spricka till slut ändå. Jag skulle inte klara mig utan pussar och kramar. Sånt måste man ha när man har ett förhållande.
Citera
2010-11-03, 11:08
Medlem
Detta måste du ta upp med henne snarast, har hon en anledning till detta beteende så måste hon ju få ventilera det med dig, och är det något som inte har med dig att göra så har du fortfarande rätt att få veta då det går ut över dig och du uppenbarligen mår dåligt av det.
Nästa gång hon drar sig undan så stanna upp och ta ett seriöst samtal med henne och berätta om hur du känner inför det.
Citera
2010-11-03, 11:08
Medlem
FeeeesarNs avatar
De vill visa att det är dom som har makten, I promise.
Citera
2010-11-03, 11:09
Medlem
ABrownies avatar
Trist att höra, min erfarenhet är att om inte sexet funkar kommer inte heller förhållandet funka.
Ett dåligt förhållande ger inte dåligt sex, dåligt sex ger ett dåligt förhållande
Citera
2010-11-03, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Hon tänder inte på dig längre.

Hur kan du va 100% på det?

Har frågat henne om det men hon säger bara att jag ska sluta tvivla på henne. Att tycker fortfarande jag är lika attraktiv. Men allt kan ju vara en lögn förstås.

I så fall så fattar jag inte VARFÖR VARA TILLSAMMANS MED MIG OM HON INTE TYCKER DET!!!!!!!!!!???? HON KAN VÄL DUMPA MIG I SÅ FALL
Citera
2010-11-03, 11:10
Medlem
Defunctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeeeesarN
De vill visa att det är dom som har makten, I promise.

Som han säger hon vill bara bekräfta att det är hennes förhållande och du är en del av det.
Citera
2010-11-03, 11:14
Medlem
Melissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Downfall991

Har frågat henne om det men hon säger bara att jag ska sluta tvivla på henne. Att tycker fortfarande jag är lika attraktiv. Men allt kan ju vara en lögn förstås.

I så fall så fattar jag inte VARFÖR VARA TILLSAMMANS MED MIG OM HON INTE TYCKER DET!!!!!!!!!!???? HON KAN VÄL DUMPA MIG I SÅ FALL

TS, varför har du inte frågat henne var problemet ligger? Skit i det sexuella och fråga varför hon inte vill kramas och pussas lika mycket. Jag har väldigt svårt o tro att du inte skulle få ut någonting av det.
Citera
2010-11-03, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Som han säger hon vill bara bekräfta att det är hennes förhållande och du är en del av det.

Om det finns några kvinnor som kan svara på det så tror jag er gärna.
Citera
2010-11-03, 11:15
Medlem
Pachinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Downfall991

Låter juh onekligen konstigt om hon blir irriterad när du försöker närma dig vilket får mig att misstänka, liksom andra i tråden, att hon inte längre känner samma känslor för dig nu som förut.

Och för att svara på din fråga i slutet där, klart man kan vara tillsammans med någon utan att ha känslor för den. Finns många som dröjer kvar i döda relationer för att dom behöver tryggheten som relationen ger eller helt enkelt inte vill vara ensamma
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in