Citat:

Ursprungligen postat av Glad...

Ja man hade önskat att det funkade så. Men sen kan det ju - med tanke på hennes historia du berättar om nu - vara så att hon helt enkelt inte klarar av att ha ett förhållande nu/än? Hon kanske inte är redo eller mogen helt enkelt? Och då spelar det tyvärr ingen roll hur "rätt" du är.

Hon har en jätte lång historia, men hon har haft skit killar i sitt liv som slagit henne, varit otrogen mot henne under tiden hon var gravid och fick missfall. Sista killen var värst. Han var kurd och han misshandlade henne och tvingade henne att ha sex med honom, för annars hade han dödat henne och hennes familj.
......... jag är också kurd. Men raka motsattsen mot de andra tidigare killarna hon har haft. Och pga de andra tidigare killarna och hennes deprimerande festliv som hon hade i 10 år, så säger hon att det är precis därför hon vill slå sig till ro och skaffa familj. Hon har själv erkänt att hon aldrig haft en sån kille som mig som tagit hand om henne och älskat henne som jag gör.
Men varför hon beter sig som hon gör nu vet jag inte. Bara med tiden kommer jag få se hur de blir.
Och jag kan lova att om det blir så här så kommer jag förmodligen vilja leva ensam för resten av mitt liv...