Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det är tyvärr sant. Jag önskar att denna värld inte var så grym, men tyvärr är den så. Förhoppningsvis kommer RAR att gå i graven snart.

Nu är det väl bara i warez-sammanhang jag personligen använder RAR iof....
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilia.
Dissar inte linux, har backtrack i virituell maskin när jag vill busa och en linuxdistro som jag redan skrev. Men håller mig till Windows vänliga klimat med trevliga och icke elitistiska användare som mer än gärna förklarar hur du gör för att optimera både mjuk- och hårdvara. Finner helt enkelt Linux slöare än windows (direct x11 är ju underbart när man ska spela) och att linux hårdvarustöd suger samt avsaknad av spel gör ju linux till ett stort fail med alla som besitter kompetent hårdvara. Jag håller fast vid att windows funkar bättre för mig, men dem med sämre hårdvara som kanske inte klarar W7/8 kanske ska lära sig linux om dem inte vill ha xp.

Windowsspel kommer alltid att vara snabbare i Windows, det är ju snarare ett smärre mirakel att det går att använda i Linux överhuvudtaget.
Spel som är gjorda för Linux, bör prestera ungefär likvärdigt.
Vad är det för hårdvara som inte fungerar bra för dig i Linux?
Själv har jag nog inte haft problem med hårdvarustödet i Linux dom senaste 10 åren.