• 1
  • 2
2010-11-02, 18:01
Medlem
Hej.

Snoken har åkt på någon obehaglig infektion nu vilket har hållt i sig i två veckor. Urinrörsmynningen är lätt svullen och det känns allmänt obehagligt i pitten.

Läste att Zithromax är en allt-i-allo piller som dödar obehagliga bakterier och tänkte prova det. Problemet är egentligen två. Jag hittar inget bra nätapotek och vet inte om de går att lita på. Någon annan som vet ett bra pris eller kan rekommendera något nätapotek med snabb och bra service?

Medinc verkar vara en bra shop men där måste man beställa för minst 700! vilket är något absurt då jag max behöver handla för 300.

tack på förhand.
Citera
2010-12-14, 18:38
Medlem
Bumpar denna: Någon som har käkat en engångsdos Zithromax a' 1000 mg mot Klamydia och fått bekräftade resultat att det fungerat?
Citera
2011-01-12, 20:18
Medlem
Hoppas svaret inte är för sent, annars hoppas jag det hjälper alla de andra i samma sits.

kolla http://goldpharma.com/ och beställ där. Sidan är grön. Du kan läsa om den på FB.

250mg x 4 i singeldos kommer att hjälpa dig mot dina besvär garanterat.
Citera
2011-08-10, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaQzaQ
Hoppas svaret inte är för sent, annars hoppas jag det hjälper alla de andra i samma sits.

kolla http://goldpharma.com/ och beställ där. Sidan är grön. Du kan läsa om den på FB.

250mg x 4 i singeldos kommer att hjälpa dig mot dina besvär garanterat.
Beställde Zithromax på goldpharma och fick hem det på 4dagar
Så dom går att lita på
Citera
2011-09-28, 15:42
Medlem
Om man ska beställa från gold, är det 3 tabletter á 500mg som man behöver då?
Hur tas dom i ordning? tre dagar i följd eller 2+1?
Citera
2011-09-28, 19:17
Medlem
RonaldReagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negnuk08
Om man ska beställa från gold, är det 3 tabletter á 500mg som man behöver då?
Hur tas dom i ordning? tre dagar i följd eller 2+1?

En engångsdos om 1gram.

Behandling med Doxycyklin är väl dock att föredra.
Citera
2011-11-25, 19:15
Medlem
w8m8s avatar
Bumpar denna tråd.
Verkar som jag åkt på urinvägsinfektion. Fått svar på att det inte är Klamydia i alla fall och resten av provsvaren dröjer verkar det som. Så nu har jag kört 1500mg Zithromax från Thailand.
Dvs. 1 dos på 500mg ena dagen, 1000 mg totalt idag delat på 2 doser. Tror ni det kommer hjälpa?
Citera
2011-12-15, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w8m8
Bumpar denna tråd.
Verkar som jag åkt på urinvägsinfektion. Fått svar på att det inte är Klamydia i alla fall och resten av provsvaren dröjer verkar det som. Så nu har jag kört 1500mg Zithromax från Thailand.
Dvs. 1 dos på 500mg ena dagen, 1000 mg totalt idag delat på 2 doser. Tror ni det kommer hjälpa?

Hur fick du tag på Zithromax från Thailand?
Citera
2012-05-08, 11:21
Medlem
bängrings avatar
Funkar det om man har MRSA?

Har kollat runt men har inte hittat något vettigt.

MVH
Bäng
Citera
2012-09-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bängring
Funkar det om man har MRSA?

Har kollat runt men har inte hittat något vettigt.

MVH
Bäng

Nej. Däremot skapar du MRSA om du dillar runt och köper antibiotika på nätet som en jävla idiot, utan diagnos eller konstaterad sjukdom.
Citera
2012-10-17, 15:51
Medlem
finns en rad olika butiken som säljer zithromax. Jag beställde från www.antibiotikabutiken.se beställde på måndag fick på torsdag så det är snabb leveranstid. Dem är gröna
Citera
2013-07-07, 12:36
Medlem
Nayyes avatar
Eftersom jag är lite nyfiket om zithromax och vill beställa, men kan man bara komma på någon historia eller hur f*n ska man göra för att få hem det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in