2012-09-06, 21:08
Medlem
XzCaliberRs avatar
Jag har legat lågt ett bra tag nu.. sen när jag ville logga in och se hur det går för dig så förvann du..

Jag önskar dig all lycka heavy! Verkligen.
Har vart underbart och ha dig här på forumet då du är en inspiration för en jävla massor här på brädan. säkert de andra som tittar på dig när du tränar. Din logg kommer att vara kvar och jag kommer fortsätta kika i den för gamla goda minnen. hehe

Sköt om dig!

Hoppas du hör av dig ifall du kommer tillbaka så kan vi snacka som vi brukar göra.

Lycka till med allt!

Fortsätt kriga och ge dig inte förhelvete! Vi är monster, vi är krigare.
Mvh
XzC
Citera
2017-11-22, 13:12
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Missing the good ol days
Citera
2023-12-09, 16:00
Medlem
Stor-steffes avatar
Du va mig en sjuk jävel 😜😜😜 asg. Läst hela din galna rapport och du är ju fan lika crazy som jag är. 400mg högoktanigt testo varje dag är väldigt mycket. Var det värt det? Jag tränade i Schweiz en gång med en kille som tävlar på högsta nivå i Europa och han körde aldrig under 3000mg i veckan. Som mest va han uppe på 6000mg av olika prepp.
Tror många är onödigt rädda för prepp. Vet tjejer på 60 kg som kör 100 mg orals om dagen som tävlar. 😜 fast alla är ju olika. Jag är rädd för att dricka alkohol men dom flesta är ju dyngfulla varje helg. Betydligt farligare än 100mg orals kan ja lova.. men som sagt man får ju tro vad man vill he he..

Vad gör du nuförtiden? Dra några rader om du ser detta och släng upp lite Picassos 👍 svårt o tro du lagt av o börjat med gymnastik o läsa böcker.. en gång monster, alltid monster.

Mvh
Citera
2023-12-10, 13:18
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Du va mig en sjuk jävel 😜😜😜 asg. Läst hela din galna rapport och du är ju fan lika crazy som jag är. 400mg högoktanigt testo varje dag är väldigt mycket. Var det värt det? Jag tränade i Schweiz en gång med en kille som tävlar på högsta nivå i Europa och han körde aldrig under 3000mg i veckan. Som mest va han uppe på 6000mg av olika prepp.
Tror många är onödigt rädda för prepp. Vet tjejer på 60 kg som kör 100 mg orals om dagen som tävlar. 😜 fast alla är ju olika. Jag är rädd för att dricka alkohol men dom flesta är ju dyngfulla varje helg. Betydligt farligare än 100mg orals kan ja lova.. men som sagt man får ju tro vad man vill he he..

Vad gör du nuförtiden? Dra några rader om du ser detta och släng upp lite Picassos 👍 svårt o tro du lagt av o börjat med gymnastik o läsa böcker.. en gång monster, alltid monster.

Mvh

Heavy, min gamla buddy och favorit från 2009/2010 och framåt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in