2012-01-07, 23:13
Medlem
.zemuns avatar
Tjena Heavy!

Har du missat PM?

mvh
Citera
2012-01-07, 23:13
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag tackar för ditt svar, var positivt att höra.

Är via en privat säljare som rör sig här på samma sätt som fantomen rör sig bland vanligt folk på gatorna emellanåt.

Har köpt via honom tidigare, då galenika testo och dragon pharma snabbdeca och nöjd med båda. Skall köpa lite olika saker nu, däribland sustan karachi då. Och man är ju lite nyfiken så här i förväg.

Känns som man kurar halva året, andra halvan sitter man och småonanerar på tanken om nästa kur....
Så man söker alltid info och feedback.

Så tackar för det.

Ok! Ja att sitta och tänka ut kommande kur är ju faktiskt riktigt kul tycker jag med. (även om ja kör året om så byter jag ju med jämna mellanrum) Fanns en tid då jag testade väldigt mycket och det va ju så klart lika spännande och kul som det va farligt . Allt jag kunde hitta stoppade jag i min kropp. En del gick fel.. en del gick väldigt mycket fel, och en del gick betydligt bättre.
Har bestämt mig att göra nytt ultraljud på njurar och lever inom kort för att fastställa att det inte finns några tumörer eller andra allvarliga skador. Är flera år sen nu jag gjorde det.

Lycka till med Karachin. Tror du kommer bli jättenöjd med den faktiskt. Väldigt bra kraft i den.

Stekt Kyckling och smörgåsgurka är ett hett tips så här på natten Tallrik 2 laddas strax.

Kör hårt!

mvh
Citera
2012-01-07, 23:21
Medlem
[quote=Heavyassloaded]Ok! Ja att sitta och tänka ut kommande kur är ju faktiskt riktigt kul tycker jag med. (även om ja kör året om så byter jag ju med jämna mellanrum) Fanns en tid då jag testade väldigt mycket och det va ju så klart lika spännande och kul som det va farligt . Allt jag kunde hitta stoppade jag i min kropp. En del gick fel.. en del gick väldigt mycket fel, och en del gick betydligt bättre.
Har bestämt mig att göra nytt ultraljud på njurar och lever inom kort för att fastställa att det inte finns några tumörer eller andra allvarliga skador. Är flera år sen nu jag gjorde det.

Lycka till med Karachin. Tror du kommer bli jättenöjd med den faktiskt. Väldigt bra kraft i den.

Stekt Kyckling och smörgåsgurka är ett hett tips så här på natten Tallrik 2 laddas strax.

Kör hårt!

mvh[/QUOTE

Jag är faktiskt på året runt med, ligger på cruise nu.
Men under cruisen planerar man ju nästa kur...

Har dock tänkt mig gå ned lite i dosering, upplevde det som nedstämdhet att gå från högdoserat deca och högdoserat testo ner till lågdos direkt. Så att sänka doserna och trappa ned mot cruisen får bli min melodi nästa varv.

Men jag tackar för din vänliga feedback på karachin.
Citera
2012-01-07, 23:24
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Heavy vilka doser brukar du köra på winstrol för att få ökad styrka framförallt trots underskott?

Tror du att jag skulle kunna bli starkare trots strikt diet på 50mg winstrol ed? Jag är trots allt bra mycket mindre och klenare än vad du är.

Tja!

Jag tycker att du inte bör överskrida 50 mg på win. Åtminstone inte utan att samtidigt ha bevakning på levervärdena. När jag körde win tog jag regelbundna tester ca 4 ggr om året och ibland mer när ja körde fler orala med win. Så chansa inte med högre doser.

50mg är helt klart en dos som ger extra styrka och kan du sopa i dig några riktigt stadiga drinkar och dessutom lägger ditt största energiintag efter gymmet och väljer kolisar från ris och pasta och gröt så tror jag du är på rätt väg.

Man kan bli starkare på diet, men oftast är det bara i början och då mer beroende på det enorma fokus, samt att man kanske lägger till mer prepp och högre doser än på bulk. Detta brukar inom kort försvinna dock när glykogendepåerna sjunker i takt med deffen och massan minskar.

Så jag tycker du ska tänka så här: När du deffar är du ute efter en grym fysik där det visuella är viktigare än styrkan och volymen. När du bulkar är du ute efter en gigantisk volym och monsterstyrka.

Risken är annars att när man börjar tappa kraften på deffen så slutar man deffa helt enkelt. Då kommer man ingen vart i stället.

Men det är bara ett tips.. finns säkert massor annat bra man kan göra och tänka fast jag försöker tänka så.

Vad ligger BF på nu?

mvh
Citera
2012-01-07, 23:32
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Tja!

Jag tycker att du inte bör överskrida 50 mg på win. Åtminstone inte utan att samtidigt ha bevakning på levervärdena. När jag körde win tog jag regelbundna tester ca 4 ggr om året och ibland mer när ja körde fler orala med win. Så chansa inte med högre doser.

50mg är helt klart en dos som ger extra styrka och kan du sopa i dig några riktigt stadiga drinkar och dessutom lägger ditt största energiintag efter gymmet och väljer kolisar från ris och pasta och gröt så tror jag du är på rätt väg.

Man kan bli starkare på diet, men oftast är det bara i början och då mer beroende på det enorma fokus, samt att man kanske lägger till mer prepp och högre doser än på bulk. Detta brukar inom kort försvinna dock när glykogendepåerna sjunker i takt med deffen och massan minskar.

Så jag tycker du ska tänka så här: När du deffar är du ute efter en grym fysik där det visuella är viktigare än styrkan och volymen. När du bulkar är du ute efter en gigantisk volym och monsterstyrka.

Risken är annars att när man börjar tappa kraften på deffen så slutar man deffa helt enkelt. Då kommer man ingen vart i stället.

Men det är bara ett tips.. finns säkert massor annat bra man kan göra och tänka fast jag försöker tänka så.

Vad ligger BF på nu?

mvh
Vet inte riktigt vad mitt bf är på nu, svårt att säga. Bulkade upp mig för mycket, det kommer jag aldrig göra igen. Tror att jag kommer ha bra strandform om ca 10-12kg dvs bra form men inte tävlingshård, är inte ute efter att tävla heller utan bara se bra ut. Så ska ner till 89-87kg tippar jag på, väger 99 nu på strax över 180cm.

Tänkte köra winstrol först om några månader i sådant fall och ligga på det i 35-45dagar.
Citera
2012-01-07, 23:35
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Jag kan tänka mig att det ger en jävla hårdhet om man har lågt BF. Känner mig tightare speciellt armarna, och då är jag ändå lite rund just nu Synd bara att det försvinner när man kliver av. Hur är det med styrkan, jag kommer ju ligga kvar på testo+deca borde väl inte tappa så mycket styrka då?

Ja det verkar som att vintern drar in alla i en slags dvala. Om man bara kunde få se lite sol

Våren har jag suttit och funderat på hur jag ska göra i flera månader. Har aldrig kört någon riktig deff, så det blir nog så att jag kastar in DNP i mitten av februari så jag får lite hjälp på vägen. Sen testo+tren i 10v efter det. Blir nog att enbart köra testo och strikt diet + massa cardio sen ända till hösten. Fast har ju som sagt en operation i februari, så kan hända (myyycket möjligt) att jag ändrar upplägget helt. Beror helt på hur formen ser ut efter operationen, verkar som att man inte kan träna på 4veckor. Kommer ju bara sitta inne och tröst äta känner jag på mig

Vad ligger du på för %bf nu på ett ungefär? Och hur länge tänkte du hålla formen, du skulle väl eventuellt tävla snart? Blir väl ingen bulk innan sommaren?

Mvh

Jag tror du kommer behålla 90% av styrkan när du droppar win och ändå öser på med Testo och deca.
Det är så kraftfulla preparat att dom tillsammans helt klart väger upp fördelen med win tycker jag personligen.
Ok, så upplägget kan komma att ändras alltså... förstår dig.. och det är så det är med allt ju. Blir sällan som man tänkt sig. Man ökar och sänker doser m.m. och byter prepp hit och dit så man får testa sig fram lite vad som passar bäst just då

Min BF börjar arta sig, även om det tar tid. Har börjat dra i mig mer kolisar nu. Nollat fettet så hårt jag kan, samt ökat förbränningen. Ibland känner jag mig väldigt liten, trots ja mäter armen och det är samma och trots ja väger samma, men när jag får en del pass då jag tycks lagrat bra med kol. DÅ är det så härligt... ojojoj... alltså det är såååå härligt.

Längtar tills ja är på mitt mål och ska börja tömma vätska och fylla med kolisar under flera dagar och bara se film typ. Sen blir det bilder så får vi jämföra tidigare form med nuvarande. Får hoppas att det gått åt rätt håll

Kan du träna överkroppen tror du efter OP?

mvh
Senast redigerad av Heavyassloaded 2012-01-07 kl. 23:41.
Citera
2012-01-07, 23:36
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Tjena Heavy!

Har du missat PM?

mvh

Sorry krigarn! Ligger efter med PM. Ber verkligen om ursäkt för detta. Återkommer strax där inne

mvh
Citera
2012-01-07, 23:40
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Jag är faktiskt på året runt med, ligger på cruise nu.
Men under cruisen planerar man ju nästa kur...

Har dock tänkt mig gå ned lite i dosering, upplevde det som nedstämdhet att gå från högdoserat deca och högdoserat testo ner till lågdos direkt. Så att sänka doserna och trappa ned mot cruisen får bli min melodi nästa varv.

Men jag tackar för din vänliga feedback på karachin. [/quote]

Ok, så du menar att du sänkte för fort då? Vad låg du på för doser?
Jag tycker man ska hålla nere doserna. Jag körde förr högre doser jag med, men insåg vikten av kosten och den mentala biten på gymmet och fokuseringen. På riktig grissbulk började jag öka i massa igen.. något jag inte gjort på två år trots flera gram i veckan.

Så jag håller helt med... ner med doserna lite och bara mosa på med bra mat och old school träning.

mvh
Citera
2012-01-08, 00:06
Medlem
Ok, så du menar att du sänkte för fort då? Vad låg du på för doser?
Jag tycker man ska hålla nere doserna. Jag körde förr högre doser jag med, men insåg vikten av kosten och den mentala biten på gymmet och fokuseringen. På riktig grissbulk började jag öka i massa igen.. något jag inte gjort på två år trots flera gram i veckan.

Så jag håller helt med... ner med doserna lite och bara mosa på med bra mat och old school träning.

mvh[/quote]

Exakt det du säger jag börjar förstå att många av de största rossarna på gymet säger. Att bomba på med massa olika prepp i höga doser egentligen inte är vägen. Blir ofta massa bieffekter.

Var min första injectkur förra och jag landade till slut på 1.5 gram testo och 1 gram deca. De tre veckorna efter jag klev av decan skruvade jag upp testot till 1.75.

Och sedan studsade jag rakt ner till 250 mg testo. Funkat bra på gymet men jag har haft tre veckor mellan vecka 3-5 där jag kände mig nedstämd, geistlös och deppig.

Så nästa kur tänker jag mig 1 gram susta och runt 6-700 mg deca och sedan efter jag gått av decan trappa ned sustan till jag kliver på cruise igen.

Jag tror snarare att jag i framtiden kommer landa på att kanske ligga runt 500-750 mg testo ena halvan av året, kanske lite blast med snabbdeca och dbollar.

Sedan 250 andra halvan av året.

Med bra kost och träning skall man fan kunna bygga stabilt och säkert på 700 mg testo i veckan.
Man blir väldigt lätt fartblind.

Jag var helt inne på tren kommande kur, men efter mitt sämre humör nu efter förra kuren väljer jag att skippa tren. Tren verkar onekligen jävligt bra i effekt, men eventuella bieffekter är inte att leka med.

Jag tar det säkra före det osäkra helt enkelt.

Vänligen.
Citera
2012-01-08, 10:44
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Jag tror du kommer behålla 90% av styrkan när du droppar win och ändå öser på med Testo och deca.
Det är så kraftfulla preparat att dom tillsammans helt klart väger upp fördelen med win tycker jag personligen.
Ok, så upplägget kan komma att ändras alltså... förstår dig.. och det är så det är med allt ju. Blir sällan som man tänkt sig. Man ökar och sänker doser m.m. och byter prepp hit och dit så man får testa sig fram lite vad som passar bäst just då

Min BF börjar arta sig, även om det tar tid. Har börjat dra i mig mer kolisar nu. Nollat fettet så hårt jag kan, samt ökat förbränningen. Ibland känner jag mig väldigt liten, trots ja mäter armen och det är samma och trots ja väger samma, men när jag får en del pass då jag tycks lagrat bra med kol. DÅ är det så härligt... ojojoj... alltså det är såååå härligt.

Längtar tills ja är på mitt mål och ska börja tömma vätska och fylla med kolisar under flera dagar och bara se film typ. Sen blir det bilder så får vi jämföra tidigare form med nuvarande. Får hoppas att det gått åt rätt håll

Kan du träna överkroppen tror du efter OP?

mvh

Okej, låter kanon! Ska verkligen kämpa för att behålla styrkan när jag kliver av win.

Kan tänka mig att det är skönt när du får till ett riktigt bra pass på deff. Är det stor skillnad när du nollat fettet helt, jämfört när du nästan nollade kolisarna? Om man tänker energimässigt/välmåendet.
Haha låter itne helt fel att ligga och fylla upp med kolisar och glo film, du kommer mata sönder maskinerna efteråt

Jag har kikat runt här på forumet i trådar där andra gjort gyno-op, verkar som att man inte kan träna på upp till 4 veckor. Vet inte hur operationen går till, men tänkte om jag får en massa stygn så förstår jag om man måste vila. Men om det bara är 1-2 stygn borde det gå att köra lättare pass efter 1vecka. Jag får helt enkelt ta och fråga läkaren, säger han 4v så kan jag nog träna efter 2v, dom gillar att överdriva.

Förkyld har jag blivit också, hata vinter! Ska ta mig till affären och handla en massa gott, sen blir det lite sons of anarchy maraton, jävligt bra serie faktiskt.

Har det blivit nån träning ihelg?

mvh
Citera
2012-01-08, 16:28
Medlem
ifbbpros avatar
Shoo mr big, hoppas deffen går bra för dig, hänger inte här lika mycket längre som du kanske märker.

mvh
Citera
2012-01-08, 20:48
Medlem
Kolla pm när du har tid min vän =)

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem