Ok, så du menar att du sänkte för fort då? Vad låg du på för doser?
Jag tycker man ska hålla nere doserna. Jag körde förr högre doser jag med, men insåg vikten av kosten och den mentala biten på gymmet och fokuseringen. På riktig grissbulk började jag öka i massa igen.. något jag inte gjort på två år trots flera gram i veckan.
Så jag håller helt med... ner med doserna lite och bara mosa på med bra mat och old school träning.
mvh[/quote]
Exakt det du säger jag börjar förstå att många av de största rossarna på gymet säger. Att bomba på med massa olika prepp i höga doser egentligen inte är vägen. Blir ofta massa bieffekter.
Var min första injectkur förra och jag landade till slut på 1.5 gram testo och 1 gram deca. De tre veckorna efter jag klev av decan skruvade jag upp testot till 1.75.
Och sedan studsade jag rakt ner till 250 mg testo. Funkat bra på gymet men jag har haft tre veckor mellan vecka 3-5 där jag kände mig nedstämd, geistlös och deppig.
Så nästa kur tänker jag mig 1 gram susta och runt 6-700 mg deca och sedan efter jag gått av decan trappa ned sustan till jag kliver på cruise igen.
Jag tror snarare att jag i framtiden kommer landa på att kanske ligga runt 500-750 mg testo ena halvan av året, kanske lite blast med snabbdeca och dbollar.
Sedan 250 andra halvan av året.
Med bra kost och träning skall man fan kunna bygga stabilt och säkert på 700 mg testo i veckan.
Man blir väldigt lätt fartblind.
Jag var helt inne på tren kommande kur, men efter mitt sämre humör nu efter förra kuren väljer jag att skippa tren. Tren verkar onekligen jävligt bra i effekt, men eventuella bieffekter är inte att leka med.
Jag tar det säkra före det osäkra helt enkelt.
Vänligen.