Nu finns ingen återvändo längre och ska ja ändå göra det, så kan ja lika gärna njuta av det och inte va orolig.. eller hur!
Ja drar 250 mg var 15e timme.
Ökat atenololen till 60-75 mg
Jag har aldrig kört så här förr, även om ja kört 2500. Men jag måste göra det.. detta är mitt liv. Om jag inte gör det lever jag inte. Jag har redan vart död inombords i många år i min ungdom. Jag levde i ett vaccum med problem bara. När ja hittade roiderna förstod jag va var för nåt. Jag va skapad för ett syfte. En del skapas att bli datatekniker och en del skapas att bli monster. Jag blev ett monster.
Om ja inte får göra det mitt hjärta brinner för tappar ja tron på allt. Detta är det ja brinner för. Utan min tro på detta.. utan min tro på heder och styrka..-va har ja då kvar? Inget... då är jag död invärtes.
Så nu kör vi!
Ni som tror med mig... stå fasta och fortsätt tro och slåss.
Du kommer få löpa i 11 veckor sen släpper jag ut hundarna på dig och då börjar jag jaga dig som aldrig förr. Kommer ta på mig mina sonic skor och springa fort som fan
Du kommer få löpa i 11 veckor sen släpper jag ut hundarna på dig och då börjar jag jaga dig som aldrig förr. Kommer ta på mig mina sonic skor och springa fort som fan
Mvh
haha ja har dock ett ess i rockarmen.. har vaselin under galoscherna så ja e svår att fånga
Lycka till! Grymt kul läsa om de doserna istället för någon fjuttig ot kur.
Jag undrar bara varför du kör så högt på testo istället för att köra deca också? Sj växer ja mycket bättre på decan.