2012-08-07, 02:20
Medlem
Tjena Heavy!

Fan inte ofta man sitter och pratar med dig nu för tiden, Läser då och då, Men har inte tiden till att skriva något, Men snart är jag tillbaka på forumet, Och även jag kanske äntligen kan slänga ihop en rapport jag med, Va mycket snack om det innan, Men det blev ju aldrig av! Har vart mycket ivägen och lite jobbigare saker!

Hur går det för dig annars nu? Allt går som det ska, Och välmåendet på topp?

Sköt om dig vännen.

Mvh M4E
Citera
2012-08-07, 08:02
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Ok skönt att höra att det är vanligt

mvh

haha aa det där är rätt vanligt..flera gånger i veckan som sagt..jag kan typ inte sova längre. jah ligger vaken och drömmer som en psykos haha typ som att hjärnan sover men kroppen och jag är vaken..riktigt obehagligt.

skönt hemma med betald nu i 2 dagar...kanske 3 får se imrogon schysst med lite längre semester..bli monser bröst och axel pass samt triceps ikväll,ska tänka på dig och gunga gymmet ikväll

ska du träna något ikväll ?

haha vi borde skaffa en sån där testo pump som bane har http://www.youtube.com/watch?v=WWvvhktEOUk&feature=related

mvh
Senast redigerad av IceDog 2012-08-07 kl. 08:38.
Citera
2012-08-07, 18:08
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
På senaste tid har jag börjat drömma verkliga drömmar, vaknar upp rädd ibland och får tänka efter lite. Men oftast drömmar jag bara om nån sexig kvinna jag har dominerar

mvh

Låter som en bra dröm haha

Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Hahahahah! Jag dog lite när jag läste detta "deprimerad hela jävla dagen"

Oi, Heavy! Du får gärna svara pm, har lite frågor till dig hade jag tänkt!

Tja!

Svarar lite senare på pm

Citat:
Ursprungligen postat av Mac4ever
Tjena Heavy!

Fan inte ofta man sitter och pratar med dig nu för tiden, Läser då och då, Men har inte tiden till att skriva något, Men snart är jag tillbaka på forumet, Och även jag kanske äntligen kan slänga ihop en rapport jag med, Va mycket snack om det innan, Men det blev ju aldrig av! Har vart mycket ivägen och lite jobbigare saker!

Hur går det för dig annars nu? Allt går som det ska, Och välmåendet på topp?

Sköt om dig vännen.

Mvh M4E

Välkommen tillbaka säger jag bara... du borde verkligen dra igång en grym rapport och bygga hårt.
Va ligger du på nu? Ren eller?

Här rullar det på... vart lite förkyld ett tag och skadedrabbad men de är bara att köra.

mvh
Citera
2012-08-08, 17:09
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Tråkiga Nyheter

Krigare...

Jag kommer åter bli borta från forumet nu ett tag. Vet ej hur länge ännu, men kan handla om lång tid. Kanske för alltid. Jag kommer befinna mig på ett ställe där det inte finns datortillgång... Kan inte säga mer om det än så.

Jag hoppas ni kommer kämpa på hårt och att jag får möjlighet att följa er i framtiden på nåt sätt.

Kanske kommer jag tillbaka en dag. Kanske inte. Endast Gud vet.

Tack för allt ni gett och allt ni gjort för mig.

Kör hårt!

mvh

Heavy
Citera
2012-08-08, 17:13
Medlem
Inte igen
Citera
2012-08-08, 17:14
Medlem
Det är inte möjligt att du skulle svara på mitt pm innan du drar? Hade varit väldigt uppskattat från en erfaren krigare som du själv!

Ta hand om dig Heavy!

Mvh, Dundermannen!!!
Citera
2012-08-08, 19:36
Medlem
HappyHarrys avatar
Aj fan.
Citera
2012-08-08, 20:46
Medlem
Det tråkigt, lycka till och var stark, låt ingen sätta sig på dig om du ska dit jag tror.

Mvh
Citera
2012-08-08, 23:15
Medlem
.adepts avatar
Riktigt tråkigt att höra.. Precis som förra gången kommer jag att vara kvar här och vänta på dig!

Lycka till med allt!

Mvh
Citera
2012-08-08, 23:20
Medlem
bigknigts avatar
Tråkigt o höra heavy, Kom tillbaka om något år iaf. Så ska ja visa dig dendär grejen vi snacka om

Mvh
Citera
2012-08-08, 23:25
Medlem
r0lands avatar
Men vafaaan.. Igen!? Så jävla trist.

Hoppas du kommer tillbaka mannen.

Lycka till med livet!
Citera
2012-08-08, 23:27
Medlem
BodyGods avatar
Noooooo! Fuck vad trist!

Lycka till och hoppas vi får se mer av dig igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in