Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-01, 17:59
  #1
Medlem
MargaritaLAs avatar
Jag är lite fundersam...jag gillar hårt sex med slag, bett, där han är den dominerande parten. I lördags hade jag och min kille sex på fyllan och dagen efter var jag helt lila på båda skinkorna och hade säkert 7 jättesynliga bitmärken på halsen och jätteont i kroppen. Min kille fick dåligt samvete fast jag sa att det var helt ok, (det är jag som bett om denna typ av sex och uppmuntrat honom). Han säger dessutom att han själv egentligen inte går igång på denna typ av sex men att han inte kan låta bli att öka takten eftersom han blir så kåt av min respons när han är hårdhänt.
Ärligt så va han grymt kåt när vi hade sex, vilket jag tolkar som att han gillar det han med....
Vi har en underbar relation, sjukt bra sexliv,asbra vänner, kära i varandra, gör massa mysiga saker ihop, planerar livet ihop, allt är helt perfekt. Gör jag fel om jag fortsätter att uppmuntra detta? Kan det leda till något dåligt?
Är det vanligt att tjejer vill ha den typen av sex? Eller är det en "udda" läggning?
Citera
2010-11-01, 18:02
  #2
Medlem
Glad...s avatar
Ja det är vanligt att tjejer har denna läggning.

Det enda negativa är ju om din kille inte känner att det känns bra. Men uppenbarligen blir han ju upphetsad av det så kanske behöver han vänja sig vid tanken? Men annars är det väl bara för dig att acceptera att det inte är hans grej.
Citera
2010-11-01, 18:06
  #3
Medlem
Det är nog inte helt ovanligt, det vet jag av erfarenhet

Men alkohol och fylla rimmar väldigt dåligt med den typen av sex. Som den dominante är det viktigt att ha stenkoll på läget och att inte överskrida några uttalade eller outtalade gränser. Den kollen och det omdömet har man inte när man är full.
Citera
2010-11-01, 18:10
  #4
Medlem
JohnMiltons avatar
Bah. Fan vad jag är trött på att läsa såna här trådar, det kommer verkligen upp nån varannan vecka typ. Varför är det alltid killarna som inte har vett att uppskatta det som får såna brudar på kroken
Livet är orättvist.


Om det är dåligt eller ej beror väl helt på hur mycket du kommer sakna det om du inser att han verkligen inte vill i längden.
Citera
2010-11-01, 18:11
  #5
Medlem
MargaritaLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Det är nog inte helt ovanligt, det vet jag av erfarenhet

Men alkohol och fylla rimmar väldigt dåligt med den typen av sex. Som den dominante är det viktigt att ha stenkoll på läget och att inte överskrida några uttalade eller outtalade gränser. Den kollen och det omdömet har man inte när man är full.

vi har ibland den typen av sex utan att vi att druckit oxå...det blev bara lite mer "synligt" i lördags. Nä han överskrider inte mina gränser på lång väg...jag skulle kunna gå mycket längre...så de e nog lugnt med den saken...alkohol eller inte.

Jag är mest störd över att han påstår att det eg. inte är hans grej!! Kan det stämma? Varför blir han så kåt då????
Citera
2010-11-01, 18:17
  #6
Medlem
Ratads avatar
Det är nog rätt vanligt även om du vill ha det extra tufft. Jag är i grunden väldigt vanilj och har ställt upp och varit lite hårdhänt när det har önskats och jag jag gillar det till viss del nu. Första gången en tjej föreslog att jag gärna fick "vara tuff" var jag nervös och det krävs en del erfarenhet innan man får upp vanan och självförtroendet att dominera.
__________________
Senast redigerad av Ratad 2010-11-01 kl. 18:20.
Citera
2010-11-01, 18:19
  #7
Medlem
MargaritaLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Bah. Fan vad jag är trött på att läsa såna här trådar, det kommer verkligen upp nån varannan vecka typ. Varför är det alltid killarna som inte har vett att uppskatta det som får såna brudar på kroken
Livet är orättvist.


Om det är dåligt eller ej beror väl helt på hur mycket du kommer sakna det om du inser att han verkligen inte vill i längden.

sorry, var inte meningen att göra ditt liv surt... Jag kommer definitivt sakna det, kommer säkert tappa kontakten med nymfomanen i mig om vi ska bli ett missionärspar som festar till det med bakifrån ibland... Jag behöver PORR i mitt liv!!!
Citera
2010-11-01, 18:21
  #8
Medlem
Glad...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är nog rätt vanligt även om du vill ha det extra tufft. Jag är i grunden väldigt vanilj och har ställt upp och varit lite hårdhänt när det har önskats och jag jag gillar det till viss del nu. Första gången en tjej föreslog att jag gärna fick "vara tuff" var jag nervös och det krävs en del erfarenhet innan man får upp vanan och självförtroendet att dominera.
Du har så rätt! Man måste även som ug känna det där självförtroendet. Finns inte en chans att det går att fejka.
Citera
2010-11-01, 18:24
  #9
Medlem
MargaritaLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är nog rätt vanligt även om du vill ha det extra tufft. Jag är i grunden väldigt vanilj och har ställt upp och varit lite hårdhänt när det har önskats och jag jag gillar det till viss del nu. Första gången en tjej föreslog att jag gärna fick "vara tuff" var jag nervös och det krävs en del erfarenhet innan man får upp vanan och självförtroendet att dominera.

ahaaaa...så det finns hopp om att han vänjer sig? han verkar ju inte direkt blyg när det gäller att dominera så jag tror inte att det är det det hänger på, fast vad vet jag iofs....
Citera
2010-11-01, 18:30
  #10
Medlem
MargaritaLAs avatar
Hans argument är förresten "ja men jag vill inte skada min flickvän, det är ju hemskt...man vill ju inte slå den man älskar..."

...fattar inte...tycker att alla borde gilla den typen av sex, för mig känns det som en djurisk drift...något allmänmänskligt...

jag kan inte riktigt tro att han inte gillar det. jag tänker att han kanske inte vågar inse att han gillar de bara? är jag helt ute och cyklar nu?
Citera
2010-11-01, 19:23
  #11
Medlem
Forbliranonyms avatar
Klart vissa tjejer tänder på lite smisk men sådär som du beskriver är inte så vanligt. Fattar inte varför detta skulle skada eran relation. Om du tänder på detta och han inte direkt har nått emot det så kör på.
Citera
2010-11-01, 19:42
  #12
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Bah. Fan vad jag är trött på att läsa såna här trådar, det kommer verkligen upp nån varannan vecka typ. Varför är det alltid killarna som inte har vett att uppskatta det som får såna brudar på kroken
Livet är orättvist.

Det är kanske inte så jävla konstigt mot bakgrund av de dubbla budskap vi män ofta serveras och där vi konstant riskerar att skita i det blå skåpet. Föreställ dig att TS väninna/morsa/arbetskamrat får syn på blåmärkena och skriker i högan sky. Förhoppningsvis bekänner TS då sin kink och intygar att hon är 100% med på noterna, men risken finns att det ena ger det andra, gossen hämtas av polis och får försöka övertyga ett par skeptiska snutar att han bara gjorde som hon ville.

Jag gillar själv hårdhänt sex, både från den dominanta och den submissiva sidan (yes, det är en direktöversättning. Gillar inte adjektivet "undergiven"), men rekommenderar försiktighet i själva utförandet om det är en tjej inblandad, i synnerhet om man inte känner varandra väl och litar på varandra. Synliga blåmärken är ett absolut no-no.

Men faktum kvarstår: vi ska gärna vara dominanta i sängen, men bara där och bara när hon är på humör för råsex. I vardagen ska vi vara förstående, inkännande och jämlika - OM det inte behöver fattas obehagliga beslut, för då bör vi ta kommandot igen. Fast inte för mycket. Vi ska lämna utrymme åt vår kvinna och låta henne ta initiativet ibland, OM hon är på det humöret och det inte handlar om att tömma musfällor, bära ut stora spindlar, klättra upp på taket, skifta hjul, laga brödrosten osv.

Låter jag bitter? Det är jag inte. Snarare luttrad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback