Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-01, 03:33
  #1
Avstängd
Ja hur? för mig är det helt omöjligt har försökt men når fan inte ner, endå är den 15cm(jag vet, ingen fbkuk men endå normal).
Citera
2010-11-01, 03:39
  #2
Medlem
sunderlings avatar
Beror ju även på kroppsformen och hur vig du är . Jag har lyckats komma ner men vart allt för äcklad för att suga . usch
Citera
2010-11-01, 03:41
  #3
Medlem
Labaratas avatar
Varför vill man suga av sig själv?
Citera
2010-11-01, 13:54
  #4
Medlem
Bassplays avatar
Nja jag kan inte förstå att någon skulle vilja det.. inte ens homosexuella killar..?

Polaren min ( har alla revben kvar ) har visat att han rent av kommer tillräckligt långt ner med munnen, tror dock verkligen inte han har gjort det..
Citera
2010-11-01, 15:32
  #5
Medlem
SnuZZes avatar
Du är för fet eller så är din kuk för liten... Har faktiskt testat, inget speciellt, har nog inte SUGIT av mig utan bara testat om jag når ända dit, och ja det gjorde jag men vem fan skulle seriöst suga av sig....?
Citera
2010-11-01, 15:35
  #6
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Varför vill man suga av sig själv?

Varför vill man runka?
Citera
2010-11-01, 17:03
  #7
Avstängd
DRD4s avatar
Själv är jag så vig, att jag en riktigt varm dag kan lägga vardera pungkula vilandes mot mina ögonlock och NEJ jag har ingen kräkreflex!

.. i mina vildaste drömmar..NOT!
Citera
2010-11-01, 17:48
  #8
Medlem
Herr.Vakens avatar
Blir fan förvånad, vadå, ingen kille här skulle suga av sig själv om man kunde? Är ni helt jävla dumma i huvudet eller? På allvar?

Att bli avsugen är ju förfan det absolut bästa som finns i hela världen. Det finns fan ingenting bättre, det gör det verkligen inte. Skulle jag kunna suga av mig själv skulle jag suga, varje dag, hela tiden.

Motivera: varför skulle ni INTE suga av er själva om det gick?
Citera
2010-11-01, 18:05
  #9
Avstängd
BadgerMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Blir fan förvånad, vadå, ingen kille här skulle suga av sig själv om man kunde? Är ni helt jävla dumma i huvudet eller? På allvar?

Att bli avsugen är ju förfan det absolut bästa som finns i hela världen. Det finns fan ingenting bättre, det gör det verkligen inte. Skulle jag kunna suga av mig själv skulle jag suga, varje dag, hela tiden.

Motivera: varför skulle ni INTE suga av er själva om det gick?


hahahaha komedi guld...
Citera
2010-11-01, 18:27
  #10
Medlem
SunSunJes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Varför vill man runka?



Heeeeelt annan grej.
Citera
2010-11-01, 18:29
  #11
Medlem
Herr.Vakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunSunJe
Heeeeelt annan grej.

Varför då?
Citera
2010-11-01, 18:34
  #12
Medlem
gudenlukass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Blir fan förvånad, vadå, ingen kille här skulle suga av sig själv om man kunde? Är ni helt jävla dumma i huvudet eller? På allvar?

Att bli avsugen är ju förfan det absolut bästa som finns i hela världen. Det finns fan ingenting bättre, det gör det verkligen inte. Skulle jag kunna suga av mig själv skulle jag suga, varje dag, hela tiden.

Motivera: varför skulle ni INTE suga av er själva om det gick?
För normala människor har en spärr vilket gör att man INTE gör det
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback