Citat:
Ursprungligen postat av Germania
du har inte "riktigt" hängt med i svängarna. al-shaabab är somalier, de misstänkta är Palestinier från Syrien. inlägget du citerar gällde inte en misstänkt utan som det står ,ett vittne...häng med eller håll käft.
Det är nog du som inte har hängt med. Polisen har berättat det jag skrev i förra inlägget inför offentligheten. Det spelar ingen roll vad du eller någon annan tycker i offentligheten för dessa skabbiga terroristhundar är redan identifierade av utländsk säkerhetstjänst. Det vi såg var en preemptiv handling från polisens sida för att säkerställa att något inte kunde hända.
Citat:
Ursprungligen postat av trollet-
1. Du skriver GM men det finns inget brott, alltså ingen gärningsman, inte ens någon formellt misstänkt - slarva inte om du vill vara trovärdig. En av de gripna var dessutom bara vittne.
2. Du borde vara mer uppmärksam på att polisen agerat som klantarslen.
3. Din syn på andra religioner och andra människor avslöjar att du inte har mycket vare sig hjärna eller hjärta i kroppen, men detta var väl klart redan från punkt 1 och 2.
Varför vågar du inte citera allt jag sade utan väljer just att redigera bort en halv mening? Vad i denna bortredigerade halva mening, ", en underavdelning till al-qaeda och det är därför som de blivit uppmärksammade av just utländska säkerhetstjänster? SÄPO och MUST mfl skiter högaktningsfullt i dessa snyfthistorier då de sitter på sanningen om dessa skabbiga hundar.", är det som du är så överkänslig för? Du påstår att det inte finns något brott trots att polisen har berättat för oss att dessa personer inte är avförda från utredningen och sedan har du mage att påstå att jag slarvar när det är du som medvetet sitter och redigerar bort den del av sanningen som får dig och dem att se ut som de skabbiga hundar ni är?
Vidare så kan du läsa i min signatur varför muslimska hundar skall behandlas som det avskräde de är. Ingen muslim kan vägra jihad för då kommer hundar som al-qaeda och al-shabaab att döda dessa precis som de kommer att döda alla kufaarer och otrogna. Det är själva meningen med islam och det spelar ingen roll om du försöker förneka det genom jihad-via-orden.
I övrigt så är du inte lite korkad som drar slutsatser om mitt iq ur ett enda inlägg. Sannolikheten att du är intelligent gick i och med det från låg till obefintlig.