2010-10-31, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Om någon eller några av dina närmaste blir offer är det värt det?

Tror du dom malar på islamfobi i Turkiet med 22 döda idag?
Citera
2010-10-31, 18:44
Medlem
ekkams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskivor
Denna 4 år gamla artikel förklarar situationen bland islamister i Göteborg väldigt bra... för att vara expo

Helt otroligt bra måste jag säga. Frölunda, Bergsjön, Angered, Gårdsten, Backa, Biskopsgården. Varje gång man är där så ser man hur dem rustar för krig emot judar och rosenbad. Det går absolut inte för sig att vistas där om man inte är muslim. Halshuggningar och stening av olydiga kvinnor sker dagligen.

Nej bombhot är inget som man bör ta lätt på. Men med högre population av cyniska xenofober som muslimer så har Sverige större problem att frukta än slöjor (haha-men vad är det reella problemet med slöjor?) och sharialagar (som är lika nära att införas som Åtvidaberg är att vinna Champions League...)
Citera
2010-10-31, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZMACK01
jag har inget emot Islam, men jag är emot Islamistisk terror. Andra går längre i sina åsikter, och blandar fakta och ryktesspridning. Hursomhelst, nån form av islamistisk aktivitet finns det i Göteborg, helt klart:

http://demokratbloggen.wordpress.com...sksatra-del-i/

men det finns också en jättestor majoritet "moderata" och icke-religiösa Muslimer i Gbg.

Jag undrar bara hur fan dom kommit på tanken att spränga i sin hemstad... För dom bor väl i Götet, de fyra=????

Räcker du säger islamister, du ska inte behöva ursäkta dig hela tiden

Och var är dessa "moderata" och icke-religösa muslimer när sånt här händer då? Men gå ut och demonstrera mot Lars Vilks går alldeles utmärkt?

Tyvärr.... tror allt mer på myten muslimer kritiserar inte andra kriminella muslimer!

Och media är så jävla fega

Det går utmärkt att plocka fram muslimer med mot och om SD och andra sammanhang där muslimer är offer men ALDRIG där islamister är kriminella!

Och ansvariga muslimer har jävligt svårt som SMR att själv ENSAMT gå ut och FÖRDÖMMA detta!!
Citera
2010-10-31, 19:07
Medlem
Citat:
jag har inget emot Islam, men jag är emot Islamistisk terror. Andra går längre i sina åsikter, och blandar fakta och ryktesspridning. Hursomhelst, nån form av islamistisk aktivitet finns det i Göteborg, helt klart:

men det finns också en jättestor majoritet "moderata" och icke-religiösa Muslimer i Gbg.

Jag undrar bara hur fan dom kommit på tanken att spränga i sin hemstad... För dom bor väl i Götet, de fyra=????

Spränga sin hemstad??? Tänk om det vore såväl ändå...nu lär de i Göteborg och skapar jävla elände. Hoppas du hörde intervjuen i Rapport - äckligt ..do do do
Citera
2010-10-31, 19:11
Medlem
Citat:

Med ditt resonemang...Varför är det så mkt skit i Malmö contra Falkenberg i väldigt stora invandartäta områden. Kan inte Sverige vakna snart så vi slipper detta skit..Låt skiten slåss i sina egna länder - men aldrig svenskar kan acceptera att de gör upp i vårt land. Det är för jävligt som sker -
Citera
2010-10-31, 19:13
Medlem
Citat:

Blir lite skrämd av dig faktiskt. Spränga i sitt eget hemland Sverige? Nej serru, det finns inga svenskar som ens skulle komma på idéen....
Citera
2010-10-31, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrockdockaN
Sverige kommer att bli nya libanon. Vänta bara 15 år.

SKa vi inte ta in lite fler muslimer? min dotter kommer nog att bära slöja när hon blir vuxen.

Är du en så svag pappa som inte kan förklara vad som är svenskt eller inte? Bedrövligt isf
Citera
2010-10-31, 19:20
Medlem
OT: Det jag ser fram mot nu är Jan Guillous krönika om detta. Förekommande ord: Israel, USA, Afghanistan och Irak. Olja är en bubblare.
Citera
2010-10-31, 19:26
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Är du en så svag pappa som inte kan förklara vad som är svenskt eller inte? Bedrövligt isf
Är du en sån förälder som bestämmer vad dina vuxna barn får göra? Bedrövligt isf.
Citera
2010-10-31, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrpreben
OT: Det jag ser fram mot nu är Jan Guillous krönika om detta. Förekommande ord: Israel, USA, Afghanistan och Irak. Olja är en bubblare.

Jag ser mer framemot Leif GW ...hans analyser stämmer alltid
Citera
2010-10-31, 19:28
Medlem
cryptomes avatar
Hemlig polis och rättsröta i Göteborg

http://mutstaden.wordpress.com/2010/...ta-i-goteborg/
Citera
2010-10-31, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrpreben

Lustigt kommunisten Mattias Gardell skrev detta bara någon dag innan terrorhotet"Häxor, katoliker, judar och tattare har i olika tider representerat hotet mot den goda ordningen. Idag är det muslimer"

http://www.aftonbladet.se/kultur/article8028717.ab

"Häxor, katoliker, judar och tattare har i olika tider representerat hotet mot den goda ordningen. Idag är det muslimer"

Idag varnar terrorismexperter och Sverigedemokrater för landets muslimer som påstås delta i en världsvid sammansvärjning för att upprätta ett globalt kalifat.

Det är vidrigt hur bra det går att göra muslimer till offer med Laserman II i Malmö samtidig ska svenskar tigas ner om negativ kritik till kriminella islamister!

Bara för att AB och kommunister hatar SD varför ska vi andra acceptera kriminella islamister?

. Under 1930- och 1940-talet hårdnade dagspressens tal om ”tattarplågan” med rubriker som ”Tattarterror i hela samhället” och en ledarskribent i Svenska Dagbladet krävde ”en human utrotning av tattarsläktet”.

Var i helvete ligger jämförelsen och hur lyckas man mala på om detta? Höll judar på 1930-40 talet på och hota med terrorism och spränga ihjäl sig själva? Jämförelsen är absurd!

Idag handlar det om att ta kontroll över förorten (Rosengård har fallit!) och åsiktsregistrera misstänkta muslimer (kartlägga ”religiös extremism”). För första gången i historien tar ett brunt parti plats i riksdagen sedan de bytt ut den klassiska antisemitismen mot en antimuslimsk dagordning. Annars är mycket sig likt. Fienden är fortfarande lika ond, översvämmar landet och hotar den goda ordningen. De goda medborgarna syns lika oroade som tidigare och det offentliga talet fylls med krav på förbud (mot slöjor, moskéer, Koranskolor, muslimsk invandring). Myndigheterna förlitar sig på terrorismexperter och tillsätter utredningar och ordningsmakten kartlägger och registrerar.

Har vi då inget lärt av historien?

Det är sanslöst hur kommunister ständigt ska hitta ursäkter med sitt USA och Israel hat ska kriminella islamister inte öppet få debatteras och kritiseras

Blir så äcklad av kommunister! Känns så olustigt han skriver detta någon dag innan terrorhotet i Göteborg

Skulle Mattias jubla av glädje då?? Det är rasism om kriminella invandrare utpekas i Malmö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in