2010-10-30, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
[massa blaj om islam etc]
Det finns många religioner i världen, men just en är faktiskt ond. Eller hur.

Förövrigt har ju polisen sagt att det ej finns någon koppling till terrorism och att det ej är riktat mot allmänheten, med tanke på hur Säpo öppet gick ut om det ökade terrorhotet ser jag inte varför inte polisen skulle gå ut med det i detta fallet i så fall.

Tur att muppar som du finns, ni övertygar mig om hur fel SD har i grunden, trots Åkessons vältalighet.
Senast redigerad av subfusion 2010-10-30 kl. 01:23.
Citera
2010-10-30, 01:20
Medlem
Citat:
Det är då ändå mer skrämmande att du inte är villig att lära dig rena fakta, utan lever i en såpbubbla fylld av fantasier.

Hoppas verkligen inte du har barn och barnbarn som du ber blunda för verkligheten, också?

Jag har mer kunskaper än vad dom flesta har kan jag lova.

Både genom min kriminella bana och all skit jag har sysslat med, jag har lärt mig mycket på den mörka sidan både med oss svenskar och invandrare och vet hur idioter tänker.

Jag ahar själv varit en idiot, idag driver jag ett framgångsrikt företag och har tagit mig ur skiten, men alla åren på skuggsidan har lärt mig en hel del, så påstå inte att jag skulle ha levt i någon såpbubbla.
Senast redigerad av Gardemon 2010-10-30 kl. 01:22.
Citera
2010-10-30, 01:26
Medlem
Citat:
Det är då ändå mer skrämmande att du inte är villig att lära dig rena fakta, utan lever i en såpbubbla fylld av fantasier.

Hoppas verkligen inte du har barn och barnbarn som du ber blunda för verkligheten, också?

Löjla dig inte, du gjorde bort dig när du försökte dissa mig genom att påstå att jag var under 18 bast.
Citera
2010-10-30, 01:33
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subfusion

Förövrigt har ju polisen sagt att det ej finns någon koppling till terrorism och att det ej är riktat mot allmänheten, med tanke på hur Säpo öppet gick ut om det ökade terrorhotet ser jag inte varför inte polisen skulle gå ut med det i detta fallet i så fall.

Tur att muppar som du finns, ni övertygar mig om hur fel SD har i grunden, trots Åkessons vältalighet.

Ingen har sagt att det INTE är kopplat till terrorism:

Så här säger SÄPO idag:

"En anmälan om förberedelse till allmänfarlig ödeläggelse är upprättad."

"För närvarande finns inget som kopplar bombhotet i Göteborg med det specifika hot som är orsaken till den förhöjda terrorhotsnivån."

http://www.sakerhetspolisen.se/publi...680005018.html
Citera
2010-10-30, 01:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subfusion

Läste nyss att ca30 pers. dog när en självmordsbombare gick till attack i Irak. För min del tror jag att han var muslim. Jag tror inte att det finns så många SD:are på platsen.
Citera
2010-10-30, 01:37
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Jag har mer kunskaper än vad dom flesta har kan jag lova.

Både genom min kriminella bana och all skit jag har sysslat med, jag har lärt mig mycket på den mörka sidan både med oss svenskar och invandrare och vet hur idioter tänker.

Jag ahar själv varit en idiot, idag driver jag ett framgångsrikt företag och har tagit mig ur skiten, men alla åren på skuggsidan har lärt mig en hel del, så påstå inte att jag skulle ha levt i någon såpbubbla.

Men hur islam fungerar, det kan du uppenbarligen inte alls något om. För om du hade kunnat det, så hade man märkt något av det under denna diskussion. Men nada....

Att du var kriminell är en livserfarenhet, ja, men knappast en kunskap, den banan ger dig ingen slags guldfil in i kunskapen om hur islam fungerar. Den måste du förkrovra och läsa dig till själv. Så gör det istället för att trampa vidare utan att ´komma framåt i just denna diskussion.
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2010-10-30 kl. 01:39.
Citera
2010-10-30, 01:37
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Läste nyss att ca30 pers. dog när en självmordsbombare gick till attack i Irak. För min del tror jag att han var muslim. Jag tror inte heller att det finns så många SD:are på platsen.

Citera
2010-10-30, 01:39
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Löjla dig inte, du gjorde bort dig när du försökte dissa mig genom att påstå att jag var under 18 bast.

Det är inte jag som löjlar mig här eller försöker spela Bror Duktig. Jag vet vad jag kan om islam och genom att ha studerat det i tiotals år, så kan jag lika lätt säga: Du vet inget om islam. Inget.
Citera
2010-10-30, 01:39
Medlem
Citat:
Men hur islam fungerar, det kan du uppenbarligen inte alls något om. För om du hade kunnat det, så hade man märkt något av det under denna diskussion. Men nada....

Att du var kriminell är en livserfarenhet, ja, men knappast en kunskap, den banan ger dig ingen slags guldfil in i kunskapen om hur islam. Den måste du förkrovra och läsa dig till själv. Så gör det istället för att trampa vidare utan att ´komma framåt i just denna diskussion.

Bra försök, NOT
Citera
2010-10-30, 01:45
Medlem
Citat:
Det är inte jag som löjlar mig här eller försöker spela Bror Duktig. Jag vet vad jag kan om islam och genom att ha studerat det i tiotals år, så kan jag lika lätt säga: Du vet inget om islam. Inget.

Det du har läst om det har jag levt ! Det går inte att tro att det som står i böcker skulle vara sanningen.
Citera
2010-10-30, 01:52
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Det du har läst om det har jag levt ! Det går inte att tro att det som står i böcker skulle vara sanningen.
Ot så du tror att allt som står i böcker är sagor, uppdiktade? Har du fakta på det skulle vilja att du verkligen kan motbevisa att det är sagor.

Åter till topic Vi vet ju inte om det är muslimer eller Svenskar som har hotat och skulle inte fb folk kunna snoka reda på denna snubbe som hotade. Någon känner ju någon som vet ve vederbörande är.
Citera
2010-10-30, 01:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Ot så du tror att allt som står i böcker är sagor, uppdiktade? Har du fakta på det skulle vilja att du verkligen kan motbevisa att det är sagor.

Åter till topic Vi vet ju inte om det är muslimer eller Svenskar som har hotat och skulle inte fb folk kunna snoka reda på denna snubbe som hotade. Någon känner ju någon som vet ve vederbörande är.

Vilka offentliga byggnader ligger det i s.k. centrum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in