• 1
  • 2
2010-10-29, 10:24
Medlem
LightClouds avatar
Hej!

Satt här och tänkte lite på vilken smärta som är den mest irriterande/värsta/som är absolut värst att gå och dra runt på.

För att börja så finner jag det mäkta förjävligt att ha sår i ögonen/få grus och skit då det är så otroligt irriterande för var gång man blinkar. I övrigt så är det nog urinvägsinflammationer eller övriga problem med könsorganet.

Vilka är de absolut jobbigaste smärtorna man kan uppleva enligt er? Kom med olika berättelser om vad ni varit med om.

Hejs!
2010-10-29, 10:29
Medlem
GTFO--s avatar
Bita sig i munnen/tungan är riktigt jävla irriterande och ont gör det som fan.
2010-10-29, 10:29
Medlem
Azchateros avatar
Finns en tråd om detta.

https://www.flashback.org/t452694

2010-10-29, 10:33
Medlem
pungvred är inte det mysigaste
2010-10-29, 10:41
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
Finns en tråd om detta.

https://www.flashback.org/t452694

Dock så syftar den på högsta smärta, inte den mest irriterande och jobbigaste. Men mod får låsa om de vill
2010-10-29, 10:49
Medlem
Pintuss avatar
Skulle gissa på:
1. Bryta svanskotan.
2. Pungspark.
3. Föda barn.
2010-10-29, 11:01
Medlem
Led/muskelsmärtor, helst sådana som håller dig vaken om nätterna. Även om det inte är den värsta smärtan så är den jobbig eftersom den är konstant.
2010-10-29, 11:07
Medlem
Flamsans avatar
Åh jag kan komma på flera olika

Irreterande magsmärtor, alltså orsakade av magkatarr eller magsår.

ledvärken som hindrar en från att sitta ligga bekvämt och det går inte att gå för då haltar man och får ont på att nytt ställa pga snebelastning.

Migrän gör så in i helvete ont så man vill krossa huvudet för att slippa smärtan.

Sen sådana små skitsaker som småsår nageltrång som är skitsaker men gör ont och stör så in i bubblan mycket
2010-10-29, 11:25
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Smärta är ju individuell, vissa har ju högre smärttröskel än andra.

Men det värsta jag kan komma på som jag varit med om var när jag drack för mycket Coca-Cola när jag var yngre så att "magen blev full". Det gjorde fruktansvärt ont och jag låg i fosterställning i 5 minuter och ville inte höra någon prata med mig då jag koncentrerade mig på att bara ligga ner och vänta på att smärtan försvinner.

Slag mot kulorna är ju samma sak också, tror inte tjejer förstår hur JÄVLA ONT det gör där mellan benen. "Vi har ju en klitoris, den är känslig den med" säger tjejer. Ja jo tjena, skaffa en pung först, inte lätt heller när kulorna dinglar på som bäst när man springer... Kontakten mellan pung och mage gör ju att det blir sån fruktansvärd smärta i hela bålen och det är bara att krypa ner i fosterställning. Har aldrig sett en tjej som fått en mutt-spark som ligger i forsterställning i flera minuter. Föd ni barn vi har fan pung.
2010-10-29, 11:34
Bannlyst
Brännskador (24 timmars svidande of hell)

Hemorrojder (Kan dock inte säga av erfarenhet)

Hade en rejäl sträckning i ena benet under sommaren, kunde knappt gå på 3 dagar.

Huvudvärk (Usch och fy!)
2010-10-29, 11:36
Medlem
Popup_89s avatar
Brännskador är vidriga, speciellt om man inte har tillgång till rinnande vatten.
2010-10-29, 11:42
Medlem
stordrulens avatar
Tandvärk är det absolut värsta man kan ha. Då snackar jag riktig jävla tandvärk, ingen jävla "ajj... jag har så jävla ont i tanden"

Jag snackar sådan värk att du går över gränsen utav klagan pga utmattning, och det enda du förmår dig att göra är att ligga i ett kolsvart rum och spy 3ggr i timman pga smärta. Allt detta medans du seriöst väger alternativen mellan att A). Antingen tar du skiftnyckeln och slår ut tanden. B). Du tar tången och sliter ut den.

Gå med denna smärta i 7 dagar och återkom till denna tråd sedan.

Jag har hellre en fotbollsspelare konstant sparkandes på mitt kön än detta.
Senast redigerad av stordrulen 2010-10-29 kl. 11:44.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in