2010-10-29, 13:51
Medlem
Skulle ta bort hemorrojder för några år sedan, detta var i "smärtnivå" med att föda barn (som jag gjorde något år innan). Mest för att man inte visste hur länge det skulle göra ont eller hur mycket smärtan skulle öka innan det avtog.

Låg på britsen och doktorn för in ett slags instrument som hjälper till att sätta små gummiband om de ömma hemorrojderna. Två stycken klarade jag av sen höll jag på att svimma. Frågade om det skulle göra så här ont och han sade jo, det är ibland smärtsamt men tyckte liksom jag att vi slutar vid två "snörningar". Tanken är att blodtillförseln skall strypas så att de trillar av efter några dagar, vilket de också gjorde.

Men iaf, efter det lilla ingreppet skulle jag klä på mig och åka hem men jag kunde ju inte stå upp då det svartnade för ögonen av smärta, svetten rann och jag ville bara förvinna bort. Sköterskan gav mig lite smärtstillande (kunde väl ha fått det innan i förebyggande syfte, gärna något lugnande också!) Låg på mage i baksätet på mammas bil och kved tills jag mot midnatt återfått talförmågan.

Nej, det här var en hemsk upplevelse
2010-10-29, 14:49
Medlem
Klåda syns mig vara ett extremt lidande, även om det inte gör ont.
2014-12-09, 12:02
Medlem
Doktorphils avatar
Hortons huvudvärk skall nog vara det värsta

Själv har jag bränt kuken på bastuaggregatet en gång på fyllan , det var fan det
Värsta jag varit med om
2014-12-09, 12:06
Bannlyst
diskbrock känns kan jag lova .....
2015-01-24, 03:09
Medlem
Hazizas avatar
Ryggmärgsprov med lokal bedövning, aldrig haft så jävla sjukligt jävla ont som när de tog de proverna! Går inte förklara smärtan!
2015-01-24, 04:14
Medlem
revodnebs avatar
Jag har fått höra två teorier om detta. Föda barn och skelettcancer. Jag hade nog föredragit det första.
2015-01-24, 07:44
Medlem
Oralmedic på afte/blåsor i mun. Prova själv så får du se!
2015-01-24, 09:54
Bannlyst
Allt som har med pungen o göra.

T.ex min bitestikelinflammation som kom så lägligt
2015-01-24, 16:52
Medlem
Jag tog migrän medicin mot huvudvärk som jag trodde var migrän. Det var det ju inte. Kändes som någon kört in ett glödhet spett i huvudet. Jag var j*ligt tacksam för att jag hade panocod hemma då. Tror jag smällde i mig 5-6 stycken på en timme. Minns inte så väl...

Mensvärk är också trist. Känns lite som någon försöker slita ut äggstockarna när det är som värst.
2016-01-30, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO--
Bita sig i munnen/tungan är riktigt jävla irriterande och ont gör det som fan.
Håller med, det gör olidligt ont, men det är nog betydligt värre att frivilligt skära den kära jag. (snoppen). Usch den smärtan är nog värst.
2016-01-30, 19:54
Medlem
SnilleFixs avatar
stukad fot
kramp i benen
slag mot pungen
2016-01-31, 01:24
Medlem
av egen erfarenhet... pungsmärta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto