• 2
  • 3
2010-10-29, 10:25
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Nu är det synd om dig istället. Men det är nog ingen fara, jag tror du har glömt bort henne om ett tag. Jag menar, hur många har inte sex som de verkligen ångrar sen? Det är väl mer regel än undantag verkar det som. Du kommer ju definitivt stöta på tjejer du attraheras av och tänder på i framtiden och då kommer du ha fullt upp med andra tankar i huvudet än minnena av den där gamla kärringen.

Jag har jättesvårt för tjejer, både socialt och när det kommer till förhållanden. Det är därför jag gör såna här träffar, men det visar ju sig vara katastrof det också.
Citera
2010-10-29, 10:47
Medlem
axelcarlings avatar
Vad var det som var så äckligt då, hade hon inte borstat tänderna?

Var det massa gult klet kring fittan också?
Citera
2010-10-29, 12:43
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Vad var det som var så äckligt då, hade hon inte borstat tänderna?

Var det massa gult klet kring fittan också?

Hon såg ut som 58 och inte 38, hon saknade några framtänder för att hon rökt så jävla mycket och säkerligen allt möjligt. Det var äcklig smak av att hångla med henne å hon hade fullkomligt struntat i att raka/vaxa sig så hon hade hår överallt på kroppen. Hon var stor och låg ovanpå mig större delen av tiden. Sen när vi var klara ville jag bli av med henne men då hängde hon med för att vänta med mig på min buss. Till slut stack hon till en affär och tiggde cigaretter vilket slutade med att hon följde med en man. Jag kände mig äcklad och allt över att jag lät mig gå så långt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in