2010-10-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Det var också så att hon är mamma, men att hennes unge var på fosterhem (addade ungen på facebook senare och dottern visade sig vara ett kap), så jag tänkte, "ok, en milf, det går väl an så kan jag visa de där jag kommer ifrån att jag minsann kan få morsor på fall". Nu med facit i hand var ju inget trevligt. Jag har försökt med terapeut men det är så jävla dyrt och det är svårt med en bra sån, den senaste jag gick till var väldigt lattjo lajban.

Haha att ungen är på fosterhem borde väl ringa några varningsklockor men men... Vad är enligt dig kärnan av problemet här. Alltså vad är det som främst fått dig att fastna i äcklet?
Citera
2010-10-27, 22:02
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Haha att ungen är på fosterhem borde väl ringa några varningsklockor men men... Vad är enligt dig kärnan av problemet här. Alltså vad är det som främst fått dig att fastna i äcklet?

Att hon var på fosterhem räknade jag ut själv senare.
Alltså, att jag ens gjorde det. Hon var så jävla äcklig i mina ögon och hela situationen var detsamma. Jag har mått dåligt större delen av tonåren så jag tror att det kan var självdestruktivt av mig att genomföra det också. Jag önskar att hon inte fanns, att det aldrig hänt. Jag vill ha närhet men jag har jättesvårt för tjejer. Jag är extremt blyg och sånt. Träffas via sexsajter var så lätt jämfört med resten av verkligheten...
Citera
2010-10-28, 11:07
Medlem
Citat:
Jag är 20 och i början av året gjorde jag och en lite äldre tjej jag träffat via sexsajt upp om att ha sex. Sagt och gjort, vi gjorde det men det var inte så bra från min sida då det var min första gång. Kunde varken få helt ståfräs eller få in den ordentligt i henne. Vi har inte hörts av sen dess.

Nästa månad träffade jag en annan kvinna, på 38 år, där vi gjort upp om sexträff. Jag åkte 5 timmar hemifrån till hennes plats och så fort jag såg henne ångrade jag mig. Hon såg 20 år äldre ut än de bilder jag sett av henne. Hon såg ut som en crackhora med risigt grått hår, saknade några framtänder och kedjerökte. Jag vågade inte säga nej eller säga nåt i stil med att jag inte kunde så jag följde med upp till hennes lägenhet där vi knullade. Samma problem som föregående tjej, nu det faktum att det var korrekt den här gången då jag inte tände på 38-åringen. Efter att vi var klara skulle jag vänta på bussen och då följde hon efter och väntade med mig. Jag uppskattade inte det och ville bara bli av med henne, och den jävla äckliga smaken av henne i min mun. Men jag sa inget och väntade på bussen som kom efter ca 1,5 timme. Till slut stack hon till nån affär där hon tiggde cigaretter av en förbipasserande man och följde efter honom och jag fick åka hem.
Nu känner jag konstant äckel över mig själv och henne. Jag hatar henne och ibland känns det som om jag bara vill döda henne för att vi hade sex, att hon lät det ske, att jag lät det hända. Visst det är mitt fel, jag sa inte nej, och tvingas nu stå mitt kast. Jag vet fan inte ut eller in längre, det var så jävla äckligt och har etsat sig fast i huvet. Jag är väldigt osäker på om jag kommer kunna ha sex igen, att kunna hitta tillbaka till tanken att sex är nåt fint man har med nån man tycker om...
Tare lugn Jag har gjort det också! Skönt att jag inte är ensam här Det är första gången jag berättar för nån. Jag har gjort exakt samma misstag. Hade mitt första sex med kvinna 20 år äldre än mig. Det var inte tanken och knulla henne. Hon va min granne, trevlig kvinna, Jag va ensam och fuckedup boy med autism, blyg som fan, hon bjud mig på hembränd vin, sen knullade hon på sängen.
Jag mår dålig när jag tänker på det. Mitt första sex med en 40 årig kvinna
Citera
2010-10-28, 11:13
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkille
Tare lugn Jag har gjort det också! Skönt att jag inte är ensam här Det är första gången jag berättar för nån. Jag har gjort exakt samma misstag. Hade mitt första sex med kvinna 20 år äldre än mig. Det var inte tanken och knulla henne. Hon va min granne, trevlig kvinna, Jag va ensam och fuckedup boy med autism, blyg som fan, hon bjud mig på hembränd vin, sen knullade hon på sängen.
Jag mår dålig när jag tänker på det. Mitt första sex med en 40 årig kvinna

Kände du dig också äcklad över dig själv och hat över henne? Dock verkar din granne va bättre än crackhoran
Citera
2010-10-28, 11:14
Medlem
bjornebarns avatar
Åk utomlands ett år och plugga eller jobba. Då får du chans att glömma ditt nuvarande jag och du kommer bara få det bättre.
Citera
2010-10-28, 11:21
Medlem
Citat:
Kände du dig också äcklad över dig själv och hat över henne? Dock verkar din granne va bättre än crackhoran
Ju det gör ja, iom att det har gått 10 år nu. Inget kan ändra det tyvär. Att döda henne kommer göra saken bara värre. Vi måste leva med det
Citera
2010-10-28, 21:29
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkille
Ju det gör ja, iom att det har gått 10 år nu. Inget kan ändra det tyvär. Att döda henne kommer göra saken bara värre. Vi måste leva med det

Åh, fan, så du ältar fortfarande det =( Men var inte det ett övergrepp från hennes sida? Har ni pratat efter det?
Jag känner bara så, tror inte jag skulle kunna döda nån tack och lov. Men det är nästan en traumatisk upplevelse, och jag är rädd att jag inte kommer tycka om närhet igen om jag en dag träffar the right girl.
Citera
2010-10-28, 21:38
Medlem
elgecys avatar
Hur fick du upp den??
Citera
2010-10-28, 21:43
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hur fick du upp den??

Jag fick inte upp den helt på nån av gångerna. Halvt ståfräs
Citera
2010-10-28, 22:02
Medlem
elgecys avatar
Kunde du inte försökt avvärja samlaget hos den sista kvinnan? Fejkat ett emergency-telefonsamtal, skyllt på att du druckit och inte får upp den, vad som helst?
Citera
2010-10-28, 22:05
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Kunde du inte försökt avvärja samlaget hos den sista kvinnan? Fejkat ett emergency-telefonsamtal, skyllt på att du druckit och inte får upp den, vad som helst?

Jag hade alla möjliga tankar just då, helst ville jag bara springa därifrån men det var en by jag inte kunde nåt om. Och sen tyckte jag väl nånstans där att det skulle vara synd om henne om jag gjorde så. Nu idag hade jag valt att avvärja det, men det är ju så pass
Citera
2010-10-28, 22:15
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Jag hade alla möjliga tankar just då, helst ville jag bara springa därifrån men det var en by jag inte kunde nåt om. Och sen tyckte jag väl nånstans där att det skulle vara synd om henne om jag gjorde så. Nu idag hade jag valt att avvärja det, men det är ju så pass

Nu är det synd om dig istället. Men det är nog ingen fara, jag tror du har glömt bort henne om ett tag. Jag menar, hur många har inte sex som de verkligen ångrar sen? Det är väl mer regel än undantag verkar det som. Du kommer ju definitivt stöta på tjejer du attraheras av och tänder på i framtiden och då kommer du ha fullt upp med andra tankar i huvudet än minnena av den där gamla kärringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in