• 1
  • 2
2010-10-27, 19:58
Medlem
Spiaccas avatar
Jag är 20 och i början av året gjorde jag och en lite äldre tjej jag träffat via sexsajt upp om att ha sex. Sagt och gjort, vi gjorde det men det var inte så bra från min sida då det var min första gång. Kunde varken få helt ståfräs eller få in den ordentligt i henne. Vi har inte hörts av sen dess.

Nästa månad träffade jag en annan kvinna, på 38 år, där vi gjort upp om sexträff. Jag åkte 5 timmar hemifrån till hennes plats och så fort jag såg henne ångrade jag mig. Hon såg 20 år äldre ut än de bilder jag sett av henne. Hon såg ut som en crackhora med risigt grått hår, saknade några framtänder och kedjerökte. Jag vågade inte säga nej eller säga nåt i stil med att jag inte kunde så jag följde med upp till hennes lägenhet där vi knullade. Samma problem som föregående tjej, nu det faktum att det var korrekt den här gången då jag inte tände på 38-åringen. Efter att vi var klara skulle jag vänta på bussen och då följde hon efter och väntade med mig. Jag uppskattade inte det och ville bara bli av med henne, och den jävla äckliga smaken av henne i min mun. Men jag sa inget och väntade på bussen som kom efter ca 1,5 timme. Till slut stack hon till nån affär där hon tiggde cigaretter av en förbipasserande man och följde efter honom och jag fick åka hem.
Nu känner jag konstant äckel över mig själv och henne. Jag hatar henne och ibland känns det som om jag bara vill döda henne för att vi hade sex, att hon lät det ske, att jag lät det hända. Visst det är mitt fel, jag sa inte nej, och tvingas nu stå mitt kast. Jag vet fan inte ut eller in längre, det var så jävla äckligt och har etsat sig fast i huvet. Jag är väldigt osäker på om jag kommer kunna ha sex igen, att kunna hitta tillbaka till tanken att sex är nåt fint man har med nån man tycker om...
Citera
2010-10-27, 20:04
Bannlyst
Ajajaj, synd som fan.

Jag antar att du kanske ska leva i celibat tills du blir sugen igen.
Citera
2010-10-27, 20:07
Medlem
Hoppas bara att du använde en kondom..
Fyfan va nasty, fan har aldrig sjunkit så lågt att man knullar någon crackhoe!
Men men du kommer över det förr eller senare och hittar en snygg donna som du kan pumpa.
Citera
2010-10-27, 20:11
Medlem
SvenBures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GandalfDenVite
Ajajaj, synd som fan.

Jag antar att du kanske ska leva i celibat tills du blir sugen igen.

Haha faktiskt, eller så försöker du hitta någon som har tänder till nästa gång..
Citera
2010-10-27, 20:11
Medlem
Snälla, fundera innan du agerar. Jag hade dragit direkt när jag såg henne
Citera
2010-10-27, 20:12
Medlem
Heligsomfans avatar
Du tyckte ju inte sex skulle vara fint från början då du knullade random tjej. Att du itne lärde dig nått och knullade okänd kvinna gör ju inte saken bättre.
Fortsätt inslagen bana och ha onenight stands och "living the dream".
En dag kanske du förstår att det går att göra saker annorlunda.
Bor du på knullkontakt?
Citera
2010-10-27, 21:10
Medlem
Gingers avatar
Du är desperat.
Tänk över dina misstag, och lär dig av dom.

Annars kanske du borde ta betalt för det du gör?
Citera
2010-10-27, 21:18
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Hoppas bara att du använde en kondom..
Fyfan va nasty, fan har aldrig sjunkit så lågt att man knullar någon crackhoe!
Men men du kommer över det förr eller senare och hittar en snygg donna som du kan pumpa.

Till en början hade jag kådis, men då den var så slak så lossnade kådisen. Men jag var inte inne i henne utan utanför större delen...hoppas jag på.
Senast redigerad av Spiacca 2010-10-27 kl. 21:23.
Citera
2010-10-27, 21:20
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backorforward
Snälla, fundera innan du agerar. Jag hade dragit direkt när jag såg henne

Jag ville så gärna bara dra därifrån men jag kunde inte bara. Jag tänkte en massa, att det vore synd om henne om jag leavade, att jag skulle bli hatad i den byhålan och aldrig mer kunna åka dit. Inte för att jag skulle göra det igen mer men men...
Citera
2010-10-27, 21:22
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligsomfan
Du tyckte ju inte sex skulle vara fint från början då du knullade random tjej. Att du itne lärde dig nått och knullade okänd kvinna gör ju inte saken bättre.
Fortsätt inslagen bana och ha onenight stands och "living the dream".
En dag kanske du förstår att det går att göra saker annorlunda.
Bor du på knullkontakt?

Jo, från början var sex något fint tills jag inte pallade vara oskuld vid 20 och bara ville get rid of it. Jag bor på de flesta sajter man kan hitta tror jag.
Citera
2010-10-27, 21:24
Medlem
sucks to be you. Nä men skämt åsido... du måste ha seriösa problem med att säga nej om du inte tackade och bockade för dig så fort du såg henne. Kanske det du borde ta tag i, för det här blir bara en skön historia att dra i bastun med grabbarna om några år, det kan jag lova dig. Så bry dig inte så jäkla mycket om detta, sätt på någon lite finare nästa gång bara

Det låter helt ärligt som att du har tvångstankar över din lilla eskapad, just det där med att "hata den som tvingat en att göra detta" känner jag igen lite från när jag jobbade i hemtjänst och relaterat och vart "tvungen" att göra en del hygiengrejer som jag verkligen inte var bekväm med (inte behövde jag sätta på någon 80årig donna iaf, thank god haha). Du borde snacka med en terapeut låter det som, bara några gånger eller så. Tror det hjälper dig att bli av med äckelkänslorna. Lättast är att helt enkelt bara låta skiten vara där och inte resonera med tankarna (försök inte mota bort vad som nu dyker upp) så lägger sig det ska du se.

pma om du vill snacka.
Citera
2010-10-27, 21:38
Medlem
Spiaccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
sucks to be you. Nä men skämt åsido... du måste ha seriösa problem med att säga nej om du inte tackade och bockade för dig så fort du såg henne. Kanske det du borde ta tag i, för det här blir bara en skön historia att dra i bastun med grabbarna om några år, det kan jag lova dig. Så bry dig inte så jäkla mycket om detta, sätt på någon lite finare nästa gång bara

Det låter helt ärligt som att du har tvångstankar över din lilla eskapad, just det där med att "hata den som tvingat en att göra detta" känner jag igen lite från när jag jobbade i hemtjänst och relaterat och vart "tvungen" att göra en del hygiengrejer som jag verkligen inte var bekväm med (inte behövde jag sätta på någon 80årig donna iaf, thank god haha). Du borde snacka med en terapeut låter det som, bara några gånger eller så. Tror det hjälper dig att bli av med äckelkänslorna. Lättast är att helt enkelt bara låta skiten vara där och inte resonera med tankarna (försök inte mota bort vad som nu dyker upp) så lägger sig det ska du se.

pma om du vill snacka.

Det var också så att hon är mamma, men att hennes unge var på fosterhem (addade ungen på facebook senare och dottern visade sig vara ett kap), så jag tänkte, "ok, en milf, det går väl an så kan jag visa de där jag kommer ifrån att jag minsann kan få morsor på fall". Nu med facit i hand var ju inget trevligt. Jag har försökt med terapeut men det är så jävla dyrt och det är svårt med en bra sån, den senaste jag gick till var väldigt lattjo lajban.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in