• 2
  • 3
2010-10-27, 12:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plipp
Hörru, TS kan faktist skruva ihop dessa möbler med förbundna ögon... Ts brukar även vinna tävlingar dom har när dom skall montera ihop dessa möbler från Ikea! har du inte läst tråden?
Jag har läst tråden. Tro att TS mest är dumsnål..
Citera
2010-11-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plipp
Hörru, TS kan faktist skruva ihop dessa möbler med förbundna ögon... Ts brukar även vinna tävlingar dom har när dom skall montera ihop dessa möbler från Ikea! har du inte läst tråden?

Det brukar jag faktiskt. Vi klockade en Billy-montering en gång o jämförde resultat. Jag vann. Överlägset. Tycker annars det är rätt fantastiskt att du blir så provocerad av mitt Ikea-monteringsskryt. Liksom, hur svårt är det att montera en ikea-möbel? O det faktum att jag 1. handlar på ikea, 2. har gjort det till min grej att vara grym på att montera det jag handlar på ikea skvallrar väl snarare om att jag i övrigt är en ganska fattig, ointressant o talanglös typ.

Glömde förresten. Jag är SJUKT BRA på att montera ikeamöbler .
Citera
2010-11-07, 21:37
Medlem
Eeries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikadanSomDu
...handlar på ikea skvallrar väl snarare om att jag i övrigt är en ganska fattig, ointressant o talanglös typ.

Tycker snarare du verkar vara en festlig prick.

Lycka till med skåpet! Jag har tyvärr inga tips, förutom uppmuntran, då IKEA inte är min kompis på något sätt. Skyr IKEA som pesten.
Citera
2012-09-21, 21:10
Bannlyst
Någon som vet om det går att sätta värmeljus på hyllorna inne i Expedit? Blir det inte brandfarligt när lågan värmer underifrån?
Citera
2012-09-22, 01:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trampa
Någon som vet om det går att sätta värmeljus på hyllorna inne i Expedit? Blir det inte brandfarligt när lågan värmer underifrån?

Kan du inte köpa batteridrivna värmeljus för säkerhets skull?
Citera
2012-09-22, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan du inte köpa batteridrivna värmeljus för säkerhets skull?

Jo det fattar jag, men jag har små ljus från Ikea som torde passa till denna hylla, men är osäker om det är brandfarligt att sätta de på hyllan så att hylltaket ovan blir kanske överhettat med missfärgningar osv, eller brandfarligt t.o.m.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in