2010-10-25, 23:49
Medlem
Heh, tagga ner lite. Det är mer det att jag varken behöver höra att man ska följa instruktioner eller att någons snubbe kan sätta ihop en liatorpvägg samtidigt som han jonglerar, jag behöver handfasta tips på hur man hanterar Expedit när man måste "tänka utanför lådan". Då känns det som att jag inte kan säga att jag är SJUKT BRA på att montera ikea-möbler nog gånger. Man kan se det som att jag är ett geni som behöver en utmaning.
Citera
2010-10-26, 15:16
Medlem
Om du vore så sjukt jävla bra som du försöker få det att låta som hade du aldrig startat en tråd om ett sådant litet problem. För mig låter du som en sjukt jobbig brud som överskattar sin förmåga alldels åt helvete! Men men.. kör hårt!
Citera
2010-10-26, 15:19
Bannlyst
Oj oj oj, ingen Martin Timell här inte
Citera
2010-10-26, 19:38
Medlem
Snurrens avatar
Ehh, vem vill Plipp åt? Är det mig? Suck stön, vad händer. Denna Plipp verkar inte ha verklighetsförankring.Suck ja ja, jag kan ta attacker, men varför kasta sig på mig när jag faktiskt inte gjort något ont
Citera
2010-10-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Ehh, vem vill Plipp åt? Är det mig? Suck stön, vad händer. Denna Plipp verkar inte ha verklighetsförankring.Suck ja ja, jag kan ta attacker, men varför kasta sig på mig när jag faktiskt inte gjort något ont

Nu förstår jag inte... dig har jag absolut inget emot =)

Det var "LikadanSomDu" som lät så jäkla överdrivet dryg.
Citera
2010-10-26, 21:41
Medlem
Snurrens avatar
Skönt att höra...
Citera
2010-10-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Skönt att höra...

Javisst... vi kan väl vara vänner iaf hoppas jag.
Citera
2010-10-27, 01:25
Medlem
Jag brukar fantisera om att sodomera Ingvar med ett motorsåg, hjälper inte ts så mycket kanske men det känns lite bättre när man sitter där i en hög med brädor och skruvar som inte passar.
Citera
2010-10-27, 09:09
Medlem
Snurrens avatar
För att inte tala om när man upptäcker "mitt i jobbet" att det saknas en viktig skruv.... Jo det har hänt oss några gånger och då blir man mer eller mindre vansinnig. Hur i helvete kan dom lägga för få skruvar i paketet? Eller dom gånger man vill köpa en vara som består av flera kollin, och det ena är slut. Man kan verkligen bli galen på Ikea ibland, men funkar allt så är Ikea kanonbra.
Citera
2010-10-27, 10:25
Medlem
Trinnits avatar
Tyckte personligen att Expedit var ett smärre helvete att få ihop. Och jag tycker i regel att det är ganska kul att montera ihop saker. Jag köpte den största expedit-hyllan, jag vet inte hur många skivor och pluggar och skruvar jag satt med den kvällen. När till slut skiten var färdigmonterad insåg jag att den var för tung för att bara resa upp från golvet till stående, så det var bara att snällt montera ner delar av den igen tills jag kunde resa den upp och sätta ihop den igen. Nu står den som ett fult svart åbäke i mitt vardagsrum, och jag vill bara slänga ut den igen.

Men om du seriöst tror att det är något fel på hyllan så byt den. Ikea är schyssta med sin returpolicy. Annars är det bara att hämta nya pluggar och skruvar och sätta ihop.
Citera
2010-10-27, 10:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Tycker Ts istället kan dra lärdom av detta:

Köp aldrig möbler på Ikea!! Seriöst, sitta och montera ihop möget själv när man kan köpa riktiga möbler hos möbelhandlare och få det hemkört och monterat och klart..??
Idioti!
Citera
2010-10-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tycker Ts istället kan dra lärdom av detta:

Köp aldrig möbler på Ikea!! Seriöst, sitta och montera ihop möget själv när man kan köpa riktiga möbler hos möbelhandlare och få det hemkört och monterat och klart..??
Idioti!

Hörru, TS kan faktist skruva ihop dessa möbler med förbundna ögon... Ts brukar även vinna tävlingar dom har när dom skall montera ihop dessa möbler från Ikea! har du inte läst tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in