Citat:
Ursprungligen postat av mr.chong
Eller om du är jätteless på att ränna på IKEA så kan du ju förborra,Limma och dra en el två Skruv så håller hyllan garanterat ihop.

Om jag borrar egna hål måste jag ju fortfarande ha skitträplupparna... Men såna kan man alltså få nya? Nu sitter de avbrutna iofs fast i hålen, men kanske går att få ut med lite våld. Snart tejpar jag ihop den.
Hur tänkte du att man skulle skruva? Har iofs inga skruvar, men går hellre förbi järnaffären imorrn än åker runt halva stan för att komma till... brrrr... ikea.
Citat:
Ursprungligen postat av SmiLLie
Sitter träplupparna fast så du inte får bort dem eller? Brukar ju gå att dra ut dem oftast på ett eller annat sätt...
Ja, dom sitter som berget. Finns det några hemliga knep? Börjar fan bli desperat. Gråter snart. Det här skulle ju bli min hemmapysselkväll. I egenskap av tjej klarar jag naturligtvis inte av motgångar utan har nu bestämt mig för att lämna hemmet i det skick det befinner sig och gå o lägga mig.

.
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Du kan åka till IKEA och köpa typ en hel kasse träpluggar för 5kr.
Satt även ihopa en Expedit för 2veckor sen, var ett jäkla helvete, men blev jäkligt bra när den väl var ihop satt.
Bara att följa manualen samt att ha en hammare för att slå i träpluggarna, så blir det bra.
Det jag tyckte var svårast var att skruva in skruvarna utan att hela skiten försökte bändas i sönder.
Men alltså jag vet ju hur man sätter ihop den. Jag har redan satt ihop en skitbra, jag kan sätta ihop en billy med förbundna ögon på fem minuter, det är hyllan det är fel på! Det här har aldrig hänt mig förut...