Finns inte många fall som har berört mig så mycket som just det här med Helène Nilsson från Hörby. Den här flickan fick aldrig chansen att leka färdigt, växa upp och blir vuxen. Hennes familj fick lida extra hårt och sväva i ovetskap i åratal innan allt kom fram.
Allt detta lidande för att en äckligt sjuk människa tyckte det var okej att kidnappa ett litet barn, svina sig och sen mörda henne.
Jag säger bara fy fan vad äckligt sjukt!
Ulf Olsson du är ett sånt j-a svin så att om jag hade sett dig på gatan så hade i varje fall inte jag kunnat garantera din säkerhet
Jävla äckel, vi pissar på dig.
Och polisutredningen verkar väl vara lite av en klantskalles verk. Jag vet att ni snutjävlar läser detta så fuck u! Ni har ju inget vettigare för er. För att rensa upp i den riktiga gangsterbrottsligheten verkar ni ju inte klara av så där jättebra
All min sympati går till Helènes familj!!! Har många ggr tänkt på er och tyckt det vart synd och skam att man inte lyckades snabbare. Tänk vad resurser, pengar och poliser det helt plötsligt finns då en politiker, polis eller andra "väldigt viktiga" personer råkar illa ut. Patetiskt visserligen men korkade svenskar verkar ju acceptera skiten
Och till alla er andra. Ursäkta mig men jag blir så fruktansvärd upprörd varje gång jag över huvud taget hör talas om det här fallet. Känslorna kokar så att säga över. Men så är jag inte heller direkt politiskt korrekt heller...