2009-05-25, 23:34
Medlem
Vigilante2s avatar
Finns inte många fall som har berört mig så mycket som just det här med Helène Nilsson från Hörby. Den här flickan fick aldrig chansen att leka färdigt, växa upp och blir vuxen. Hennes familj fick lida extra hårt och sväva i ovetskap i åratal innan allt kom fram.

Allt detta lidande för att en äckligt sjuk människa tyckte det var okej att kidnappa ett litet barn, svina sig och sen mörda henne.

Jag säger bara fy fan vad äckligt sjukt!

Ulf Olsson du är ett sånt j-a svin så att om jag hade sett dig på gatan så hade i varje fall inte jag kunnat garantera din säkerhet

Jävla äckel, vi pissar på dig.

Och polisutredningen verkar väl vara lite av en klantskalles verk. Jag vet att ni snutjävlar läser detta så fuck u! Ni har ju inget vettigare för er. För att rensa upp i den riktiga gangsterbrottsligheten verkar ni ju inte klara av så där jättebra

All min sympati går till Helènes familj!!! Har många ggr tänkt på er och tyckt det vart synd och skam att man inte lyckades snabbare. Tänk vad resurser, pengar och poliser det helt plötsligt finns då en politiker, polis eller andra "väldigt viktiga" personer råkar illa ut. Patetiskt visserligen men korkade svenskar verkar ju acceptera skiten

Och till alla er andra. Ursäkta mig men jag blir så fruktansvärd upprörd varje gång jag över huvud taget hör talas om det här fallet. Känslorna kokar så att säga över. Men så är jag inte heller direkt politiskt korrekt heller...
Senast redigerad av Vigilante2 2009-05-25 kl. 23:46.
Citera
2009-06-20, 21:28
Medlem
Jag har någon gång någonstans sett en bild som Ulf ritat av två "medbrottslingar", jag antar det var i Jannica Ekblad-fallet.

Jag hittar inte denna bild hur mycket jag än söker, någon som vet vad jag menar och vet vart jag hittar den?
Citera
2009-06-22, 13:54
Medlem
BillyMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
är det bara jag som får intrycket av att dom flesta kommentarerna på hans blogg är det han själv som skrivit? heh

Tror likadant. Smått skrattretande.
Citera
2009-07-13, 14:48
Medlem
GW Persson

Jag hörde GW Persson uttala sig i P1 om detta mord. Han sa nåt i stil med att offret (Helén) hade en liknande bakgrund som mördaren Ulf Olsson. Nån som har nån teori om vad den gode GW syftar på ?

Olsson var ju egentligen missbrukare och utslagen, förutom bög och pedofil. Vissa påstår att han har tattarblod, hade Hélén också det ? Alltså är hennes släkt "resande" ? Var föräldrarna fattiga / missbrukare / utslagna ? Hoppas ingen tar illa upp men jag blev nyfiken när jag hörde GW uttala sig.
Citera
2009-07-13, 18:14
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Jag hörde GW Persson uttala sig i P1 om detta mord. Han sa nåt i stil med att offret (Helén) hade en liknande bakgrund som mördaren Ulf Olsson. Nån som har nån teori om vad den gode GW syftar på ?

Olsson var ju egentligen missbrukare och utslagen, förutom bög och pedofil. Vissa påstår att han har tattarblod, hade Hélén också det ? Alltså är hennes släkt "resande" ? Var föräldrarna fattiga / missbrukare / utslagna ? Hoppas ingen tar illa upp men jag blev nyfiken när jag hörde GW uttala sig.
Kan ju vara så enkelt att han menar uppvuxen på liten ort under samma ekonomiska förutsättningar?
Citera
2009-07-14, 13:00
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Kan ju vara så enkelt att han menar uppvuxen på liten ort under samma ekonomiska förutsättningar?

Så tolkar jag det också...
Citera
2009-07-14, 14:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren

Helens föräldrar tillhörde väl "övre medelklass" skulle jag nog påstå. Jag kände syrran lite flyktigt..
Citera
2009-09-28, 20:40
Medlem
X-Japans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vigilante2
Finns inte många fall som har berört mig så mycket som just det här med Helène Nilsson från Hörby. Den här flickan fick aldrig chansen att leka färdigt, växa upp och blir vuxen. Hennes familj fick lida extra hårt och sväva i ovetskap i åratal innan allt kom fram.

Allt detta lidande för att en äckligt sjuk människa tyckte det var okej att kidnappa ett litet barn, svina sig och sen mörda henne.

Jag säger bara fy fan vad äckligt sjukt!

Ulf Olsson du är ett sånt j-a svin så att om jag hade sett dig på gatan så hade i varje fall inte jag kunnat garantera din säkerhet

Jävla äckel, vi pissar på dig.

Och polisutredningen verkar väl vara lite av en klantskalles verk. Jag vet att ni snutjävlar läser detta så fuck u! Ni har ju inget vettigare för er. För att rensa upp i den riktiga gangsterbrottsligheten verkar ni ju inte klara av så där jättebra

All min sympati går till Helènes familj!!! Har många ggr tänkt på er och tyckt det vart synd och skam att man inte lyckades snabbare. Tänk vad resurser, pengar och poliser det helt plötsligt finns då en politiker, polis eller andra "väldigt viktiga" personer råkar illa ut. Patetiskt visserligen men korkade svenskar verkar ju acceptera skiten

Och till alla er andra. Ursäkta mig men jag blir så fruktansvärd upprörd varje gång jag över huvud taget hör talas om det här fallet. Känslorna kokar så att säga över. Men så är jag inte heller direkt politiskt korrekt heller...

du tror...
Citera
2010-01-10, 12:55
Medlem
babblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceforthe96
Går UO i självmordstankar med tanke på att han har lagt ett tidsaktiverat inlägg på sin blogg?

Han kanske vill att det ska publiceras efter sin död...

http://ulfolsson.bloggsida.se/

Ja så var det.
http://st.nu/start/sundsvall/1.1708725
Citera
2010-01-10, 13:05
Bannlyst
hur fan kan dom lata svinet ha tillgang till dator! Sverige ska alltidd dadda med asen
Citera
2010-01-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babblan
Ja så var det.
http://st.nu/start/sundsvall/1.1708725

Nu har ST tagit bort artikeln. Kanske inte var självmord? Eller så kom de och tänka på anhöriga som inte har fått beskedet än kanske...
Citera
2010-01-10, 13:21
Medlem
prezets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fubi
Nu har ST tagit bort artikeln. Kanske inte var självmord? Eller så kom de och tänka på anhöriga som inte har fått beskedet än kanske...
Jag såg också artikeln, och länken ifrån 'nyhets-listan' finns fortfarande kvar. Men ingen artikel dyker upp.

Han var i farten 05:00 i morse iallafall, och postade ett låångt inlägg i sin blogg, med rubriken 'Epilog'.
http://ulfolsson.bloggsida.se/1/epilog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in