2004-07-12, 12:16
Medlem
Är det någon som har koll på var den där sommarstugan ska ligga någonstans? Strax utanför Höör sägs det..men var mer exakt? Södra Rörum kanske!?

Angående bild på U.O...den som har en sådan får mycket gärna mejla mig den. Nyfiken förstås..

Mvh
Jonas (forstheim@tiscali.se)
Citera
2004-07-12, 12:30
Medlem
KimDeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forstheim
Är det någon som har koll på var den där sommarstugan ska ligga någonstans? Strax utanför Höör sägs det..men var mer exakt? Södra Rörum kanske!?

Angående bild på U.O...den som har en sådan får mycket gärna mejla mig den. Nyfiken förstås..

Mvh
Jonas (forstheim@tiscali.se)

Det finns en länk postad av "Raoul" på sid 11 i tråden med bild på aset i fråga...
Citera
2004-07-12, 12:51
Medlem
Tack Kim, men länken fungerar tyvärr inte längre. Det fungerar heller inte att manuellt skriva in adressen. Om någon har sparat ned bilden får ni som sagt gärna mejla mig den. Spänningen stiger.. ;=)

/Jonas (forstheim@tiscali.se)
Citera
2004-07-12, 12:53
Medlem
maddalos avatar
http://groups.msn.com/vimmerbymannen/shoebox.msnw fungerar ju visst.

Edit: du får klippa bort http://217.75.104.59/leave.php? som dyker upp när man trycker på länken.
Citera
2004-07-12, 13:00
Medlem
Jo, det fungerade visst nu. Upptäckte att jag glömt ett tecken.. :=)

Tack!
Citera
2004-07-12, 13:04
Medlem
Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forstheim

Sommarstugan ligger i Bokeslund, mellan Hörby och Höör.
Citera
2004-07-13, 10:58
Medlem
maddalos avatar
Tydligen var han en "aktiv skytt", enligt Aftonbladet, och misstänks även för dödskjutningen av 31-årige Thomas Johansson i maj 1984 (på en skjutbana i Värnamo). Hur det än är med den saken borde man kanske kunna kolla närmare på skytteföreningarna och se om man hittar nåt intressant om U.O.
Citera
2004-07-14, 08:13
Medlem
maddalos avatar
U.O nekar inte längre till brotten, enligt Aftonbladet såklart, och påstår sig nu "inte minnas".
Citera
2004-07-14, 08:32
Medlem
Sun Rulers avatar
Minnesluckor bland landets kriminella verkar förekomma frekvent, en epidemi på gång?![size=2][/size]
Citera
2004-07-14, 15:52
Medlem
chicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktoria
Jag tycker det är fel att hänga ut den misstänkte barnamördaren innan han ens är dömd, med hänsyn av sonen.

Varför det? Vad har sonen med detta att göra? Det är gubben som eventuellt har utfört handlingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Viktoria
Oavsett hur vidriga hans handlingar är är det faktiskt så att han kanske inte har en aning om vad han har gjort. Att han nekar innebär inte automatiskt att han ljuger. Han kan ha gjort det i förvirrande stunder och helt förträngt handlingarna.

Ja... säkert

Chico
Citera
2004-07-14, 19:54
Medlem
Linkolns avatar
Det som jag tycker är lite speciellt är hur tidningarna tror att killen är värsta seriemördaren och att han inte åkt fast förrän nu.

Någon som sammanställa en lista över hans offer enligt tidningarna?

Helen Nilsson
Jannika Ekblad
Okänd man i Indien (eller var det Thailand)
Thomas Johansson (Skjutbanan)
Citera
2004-07-14, 23:19
Medlem
KimDeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkoln
Det som jag tycker är lite speciellt är hur tidningarna tror att killen är värsta seriemördaren och att han inte åkt fast förrän nu.

Någon som sammanställa en lista över hans offer enligt tidningarna?

Helen Nilsson
Jannika Ekblad
Okänd man i Indien (eller var det Thailand)
Thomas Johansson (Skjutbanan)

Det var väl blod från en tredje person i stugan också (som inte kom ifrån Helén eller Jannica). Kan det vara från lilla Jasmina kanske????....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in