Flashback bygger pepparkakshus!
2020-12-16, 11:02
Medlem
Ja det finns väl inget fall man blir lika upprörd och frustrerad av som det här. Helens sista dagar i livet måste ha varit helt fruktansvärda.
Citera
2020-12-16, 17:34
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Ja det finns väl inget fall man blir lika upprörd och frustrerad av som det här. Helens sista dagar i livet måste ha varit helt fruktansvärda.

Det är så hemskt. Jag läste här på Flashback för många år sedan att mördaren slog ut alla tänder på flickan så hon inte skulle kunna bita honom när han körde in ni vet vad. Det är så man hoppas att det inte är sant men det var tydligen en polis som berättat detta.
Citera
2020-12-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det är så hemskt. Jag läste här på Flashback för många år sedan att mördaren slog ut alla tänder på flickan så hon inte skulle kunna bita honom när han körde in ni vet vad. Det är så man hoppas att det inte är sant men det var tydligen en polis som berättat detta.

Hoppas verkligen inte det stämmer, räcker med det som redan kommit fram
Citera
2020-12-18, 00:51
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Hoppas verkligen inte det stämmer, räcker med det som redan kommit fram
Har aldrig hört detta. Tveksamt?
Citera
2020-12-18, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Har aldrig hört detta. Tveksamt?

Ja men polisen kanske inte har gått ut med alla hemskheter..
Citera
2020-12-18, 13:24
Medlem
Någon som har obduktionsprotokollet? Borde stå där i om tänderna. Även jag har hört att dom ska ha varit utslagna på flickan.
Citera
2020-12-28, 23:25
Medlem
Näsbenet var knäckt har jag för mig kommer inte ihåg det med tänderna
Citera
2020-12-29, 10:17
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Hon blev ju svårt misshandlad så inte helt omöjligt att även tänder slogs ut.
Citera
2021-01-01, 18:50
Medlem
Citat:

Jag hoppas att det är en skröna, jag såg inget om det i FUP.
Citera
2022-07-10, 14:45
Medlem
rytaris avatar
Citat:

nu när du säger det så minns jag det svagt från nyhetsrapporteringen 1989, var runt 6 år då så förstod väl inte riktigt vad det handlade men minns att jag tyckte det med tänderna var så otäckt, vet inte detaljerna om varför eller hur många men jag är säker på att hon saknade tänder när dom hittade henne
Citera
2022-07-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
nu när du säger det så minns jag det svagt från nyhetsrapporteringen 1989, var runt 6 år då så förstod väl inte riktigt vad det handlade men minns att jag tyckte det med tänderna var så otäckt, vet inte detaljerna om varför eller hur många men jag är säker på att hon saknade tänder när dom hittade henne

Ja inte skulle man bli förvånad vad Ulf Olsson var kapabel till.. Han ville ju hämnas på just ett barn för sin egen helvetesuppväxt, i det här fallet tragiskt nog Helen 😞
Citera
2022-10-06, 20:15
Medlem
Såg något på Wikipedia om att det var två uppsättningar dna som hittades på Helen, vems var det andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in