• 1
  • 2
2010-10-25, 13:25
Medlem
Hejsan jag har ett litet problem. Min 18åriga dotter har flertalet ggr påvisat att hon vill ja.. ha sex med mig. Det värsta är att jag är attraheras av henne dessutom, hon har en vacker kropp. Jag vet att det är olagligt osv. Men ifall jag har kondom och hon även äter p-piller så finns det ju ingen chans för graviditet?

behöver hjälp, ska jag gå hela vägen eller be henne flytta hemifrån? annars tror jag tyvärr inte jag klarar detta....

Tack på förhand. MVH förvirrad pappa.
2010-10-25, 13:30
Medlem
irkens avatar
Om du nu är en pappa med en 18 årig dotter så borde du väll veta vad som är gemensamt mellan Islam, kristendomen & judendomen?
https://www.flashback.org/sp23317822

ON: Har du tänkt hur du kommer må, efter, tex om 20 år, kommer du klara av att titta på henne? Tror du hon kommer må bra om några år? Hur har hon visat att hon vill ha sex med dig?
2010-10-25, 13:35
Medlem
haha. hon lånade min fb till hennes skolarbeten
Hon har klätt av sig naken inför mig, tafsat så fort frugan är borta, skickar konstiga sms när hon är full.
Jag lovar jag känner vibbarna! Jag vet att skulle det börja skulle de aldrig ta slut så det spelar ingen roll inför framtiden. och ja jag skulle kunna se henne i ögonen, de har jag alltid kunnat med dom jag tidigare haft sex med.
2010-10-25, 13:38
Medlem
Callmebabas avatar
Gör det om du känner för det.
Men kom ihåg "forel-lagen".
2010-10-25, 13:39
Medlem
irkens avatar
Jo.. men det är lite annorlunda med din dotter, än med någon annan sexpartner. Eller hur?
Om hon nu tafsat, skickat konstiga sms, så varför har du inte redan gjort det då..?
Vad skickar hon för konstiga sms på fyllan? Visst, men någon gång kanske hon förhoppnings vis hittar en man, då kanske det slutar, VAD kommer du göra då? Lär ju inte va det lättaste att leva med..

Känns dock som troll menmen..
2010-10-25, 13:45
Medlem
Bret-Harts avatar
Om du nu inte är en orch,varulv eller jultomte eller Josef Fritzl för den delen så ska du hur som helst inte vara otrogen mot din fru även om du sätter igång sjuka fantasier i min hjärna med det du skrev men hur som helst inte vara otrogen vad skulle frugan säga egentligen,*Trekant* Incest ska hållas inom familjen visserligen men ja ingen källare att låsa in någon i bara.....
2010-10-25, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jo.. men det är lite annorlunda med din dotter, än med någon annan sexpartner. Eller hur?
Om hon nu tafsat, skickat konstiga sms, så varför har du inte redan gjort det då..?
Vad skickar hon för konstiga sms på fyllan? Visst, men någon gång kanske hon förhoppnings vis hittar en man, då kanske det slutar, VAD kommer du göra då? Lär ju inte va det lättaste att leva med..

Känns dock som troll menmen..

Asså man får inte uppmuntra till brott...

Och att säga "gör det" , är att uppmuntra.

Jag hade tagit mig sj till psykologen om jag var du, och sedan henne.

Men det finns ju attraktion, så jag vet inte.

Intressant frågeställning. Känner jag mig SJ så skulle jag om jag Hypotetiskt sätt var attraherad av min extremt heta dotter, Förmodligen knullat skiten ur henne. Jag har ingen respekt för lagen (kanske motsägelsefullt men vill inte bli "avstängd") Så därför skulle jag brytit lagen om det nu var så att jag var/är sjuk nog att attraheras.

Vill påpeka att jag inte har barn.
2010-10-25, 13:51
Bannlyst
jag tycker du ska knulla henne, det kommer bli hett och för just det heta sexets skull kör lite pappa/dotter lekar

kalla henne min lilla flicka, stoppa om henne i sängen, släck sedan lyset och sen förgrip dig på henne, spruta också i fittan så risken för mongoloida barn blir större (om jni får sånna får du lägga upp bilder här sen) spruta ner den lilla slynan och knulla henne duktigt, vem ska lära henne om inte pappa själv,
2010-10-25, 13:57
Medlem
Ja jag blir ju sugen även om jag inte tycker ''knulla skiten ur henne'' är ett så passande språk..
Men är det någon som har en aning om vad som händer ifall jag skulle göra det, vad är straffet?

och föresten, ja det är klart det är pappa som ska lära
2010-10-25, 14:04
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-1
Asså man får inte uppmuntra till brott...

Och att säga "gör det" , är att uppmuntra.

Vart har jag uppmuntrat han?
Jag har frågat lite, hur han skulle må efter. Jag har inte sagt att han ska göra det, och tänker inte göra det heller.
2010-10-25, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Vart har jag uppmuntrat han?
Jag har frågat lite, hur han skulle må efter. Jag har inte sagt att han ska göra det, och tänker inte göra det heller.

Sorry menade solsystemet. Clickade fel.
2010-10-25, 14:32
Medlem
Forbliranonyms avatar
Tycker seriöst du ska söka hjälp, en pappa ska INTE ha sex med sina barn. Tycker verkligen du måste trycka bort dessa känslor går det inte finns det säkert hjälp att få. Men för fan ge fan i din dotter.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in