Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-25, 14:37
Medlem
Det är tyvärr vanligare än vad man tror med incest.. dock så tror jag inte din dotter är tänd på just DIG utan med den förbjudna tanken, hon märker att du blir kåt av hur hon beter sig men det behöve rinte betyda att hon kommer tycka det är lika kul om du fullbodar. sen.. är din fru hennes mamma eller en ny kvinna? kanske vill hon helt enkelt ha dig för sig själv och anspelar på det så många män är svaga för just sex.
2010-10-25, 15:10
Medlem
LOL!!s avatar
Skriker aldrig "Troll" eftersom det bara är onödigt. Tycker att moderator ska stänga och kasta skittrådar som denna uppenbara.

Om vi hypotetiskt skulle säga att storyn var sann: Fråga dottern hur hon känner och vad hon vill så att det inte bara är incestuösa tankar som formar din verklighet i den rikting du hoppas att den ska se ut.
2010-10-25, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnarpettersson
Hejsan jag har ett litet problem. Min 18åriga dotter har flertalet ggr påvisat att hon vill ja.. ha sex med mig. Det värsta är att jag är attraheras av henne dessutom, hon har en vacker kropp. Jag vet att det är olagligt osv.
Även om hon är över 18? Vuxna människor borde ju få göra vad de vill. Rätt knas dock.
Citat:
Men ifall jag har kondom och hon även äter p-piller så finns det ju ingen chans för graviditet?
Om du nu var på riktigt borde du ju veta det.. Är du måhända gambier?
Citat:
behöver hjälp, ska jag gå hela vägen eller be henne flytta hemifrån? annars tror jag tyvärr inte jag klarar detta....

Tack på förhand. MVH förvirrad pappa.
Diskutera varför hon känner så om det nu är så / säg att det är fel och att hon får ut och leta pojkar någon annanstans?
2010-10-25, 15:26
Medlem
djgoebbelss avatar
Om du bara skriver i traden for att papeka vilket troll han ar sa skriv inte alls, bara irriterande och dessutom emot reglerna.

OnT: Inte vart det tycker jag personligen, och inte bara for risken att hon kan bli gravid. Eran relation kommer aldrig kunna ga tillbaka till en far och dotter-relation igen.
2010-10-25, 17:28
Medlem
Mr Coffees avatar
Ser inget problem med detta och det kan ju även räknas som din faderliga plikt. Buss på.
2010-10-25, 18:13
Medlem
origamis avatar
Tack gode gud att jag blev inte så sjuk i huvudet att jag skulle drömma om att ha sex med mina familjemedlemmar. Tack gode gud att jag får äckeltankar av incesm,

On The Topic: Flytta ifrån henne till en annan stad, säg upp kontakten. var "man on the run"
2010-10-25, 18:25
Medlem
MisterToms avatar
25 tillsägelser för OT utdelade. 25!! Har ni glömt bort de nya hårdare reglerna?

Gör rubriken mer tydlig och flyttar också till Fetischism och Parafilier där incest hör hemma, det är inte riktigt något för Erotik och Sexualitet. /mod
Senast redigerad av MisterTom 2010-10-25 kl. 18:31.
2010-10-25, 18:29
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
jag tycker du ska knulla henne, det kommer bli hett och för just det heta sexets skull kör lite pappa/dotter lekar

kalla henne min lilla flicka, stoppa om henne i sängen, släck sedan lyset och sen förgrip dig på henne, spruta också i fittan så risken för mongoloida barn blir större (om jni får sånna får du lägga upp bilder här sen) spruta ner den lilla slynan och knulla henne duktigt, vem ska lära henne om inte pappa själv,

Du har sammanfattat allt, helt klockrent!
2010-10-25, 18:37
Medlem
Sluta tänk på det så kommer du över det! Gå till en psykolog har du ens kollat upp de?
Men gillar ändå hur solsystemet tänker . Spot on!
2010-10-25, 18:42
Medlem
Du är ju sjuk i huvudet hur fan kan man vilja sätta på sin dotter du har ju varit med under hela hennes uppväxt hur kan du ens tänka tanken
2010-10-25, 18:51
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompass
Du är ju sjuk i huvudet hur fan kan man vilja sätta på sin dotter du har ju varit med under hela hennes uppväxt hur kan du ens tänka tanken

Det är ju perfekt, de har känt varandra länge och kan varandras vanor och ovanor. En stabil grund att bygga ett förhållande på!
2010-10-25, 19:19
Medlem
Är båda över 18 och vet hur man använder dubbla kondomer e det väl bara att köra på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in