2012-02-06, 02:10
Medlem
Blandar man lsningen med t.ex. apelsinjuice gr det alldeles utmrkt att inta oralt utan att torka och snorta, det r i alla fall min erfarenhet.
Citera
2012-02-07, 18:39
Medlem
Absolut inget kranfiske hr d jag absolut inte vill kpa nt av nn oknd via ntet.

S nu nr det r ur vrlden s undrar jag om det faktiskt r ngon som nnsin haft en "stabil" ketamin kran i vrat lilla land?

Helt sjukt hur ovanlig denna drog r egentligen, har oftast inga problem att fixa i princip vilken drog som helst men ketamin har jag bara sttt p 1gng i sverige.

Det har ju sina frdelar d detta pulver r jvligt vanebildande men tycker nd det r konstigt att det aldrih ftt fste hr.
Citera
2012-03-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miglia
Blandar man lsningen med t.ex. apelsinjuice gr det alldeles utmrkt att inta oralt utan att torka och snorta, det r i alla fall min erfarenhet.

Ketamin r godast utblandat i helt vanligt vatten. Vldigt konstigt men s r det enligt egen erfarenhet. (skert tagit ketamin runt 30-40 ggr oralt)
Citera
2012-07-29, 19:38
Medlem
x60surfs avatar
Knark gr gott.
Citera
2012-07-29, 21:24
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Kan man bli psykiskt beroende av denna drog efter bara en enda gng?
Citera
2012-08-23, 18:47
Medlem
Ovcharkas avatar
Det framgr inte hur mnga milligram som motsvarar liten, medelstor samt stor dos. Det hade nskats. "En nyckelspets" sger vldigt lite och kan ltt variera 100%.
Citera
2012-08-23, 19:32
Medlem
Towelie.3gss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Kan man bli psykiskt beroende av denna drog efter bara en enda gng?
Japp
Citera
2012-08-23, 19:40
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towelie.3gs
Japp

Fyfan, inte bra.
Citera
2012-09-05, 17:23
Medlem
Ovcharkas avatar
S-Ketamin, r det... r det bra? Ska tydligen vara kortare rustid, men mnne mer dospotent n vanliga.

Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Det framgr inte hur mnga milligram som motsvarar liten, medelstor samt stor dos. Det hade nskats. "En nyckelspets" sger vldigt lite och kan ltt variera 100%.

Ngon?
Citera
2012-09-10, 13:12
Medlem
Ovcharkas avatar
Vad fan, r det ingen som kr Ketamin? Metoxetamin var ju hysteriskt populrt, men inte Ketamin allts? Aja, fr vl skriva om mina erfarenheter efter kommande helgens testande...
Citera
2012-09-10, 13:30
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad fan, r det ingen som kr Ketamin? Metoxetamin var ju hysteriskt populrt, men inte Ketamin allts? Aja, fr vl skriva om mina erfarenheter efter kommande helgens testande...

ketamin har vart narkotikaklassat i nrmare 10 r. mxe blev enbart populrt fr att ketamin var illegalt och MXE var nytt p marknaden och drmed lagligt fram till ganska nyligen. en kombination av att ketamin r illegalt , svrt att f tag p och jkligt dyrt gjorde mxe vldigt populrt nr det kom. ketamin var oerhrt populrt i sverige nr det sldes lagligt. just drfr blev det illegalt precis som allt annat som blivit populrt. MXE var lagligt i sverige till nydligen och r lagligt i strre delen av vrlden fortfarande. det innebr att det r billigare att infrskaffa och att det r mindre risker med att bestlla hem. dessutom r mxe ganska snarlikt i ruset. och dr har du den stora anledningen till varfr MXE har vart s populrt medans ketamin inte vart det. men ur berusningssynpunkt r ketamin det eviga vinnaren. och jag lovar dig att skulle det vara lttare att f tag p ketamine s hade fler valt det fre MXE.
Citera
2012-09-11, 07:49
Medlem
Ovcharkas avatar
Min polare provade 30mg igr, vilket ska vara p grnsen till en "light dose" (30-75mg). Nu r detta S-Ketamin (Vad det nu egentligen r. R-ketamin r den andra, va?) s det ska vara lite mer dospotent n R-diton.

Effekter: Saker kndes annorlunda att ta p och humret lyftes ngot. Blundade polaren sg han tv snabba ljussken som cirkulerade, ungefr som nr man viftar snabbt med en ficklampa i mrkret.

Inte mer n s. Men s var det bara 30mg ocks. Vi har bda krt Metoxetamin, och d rejla doser, s jag kan frst att han inte vart s imponerad. Men han r liksom mig insatt i att det var en "light dose".

Jag avstod eftersom jag nyss brjat med ny medicin. Jag fr ta min tripp till helgen istllet.

Citat:
Ursprungligen postat av trippen
[...]

Makes sense.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här