2010-11-02, 18:37
Bannlyst
Ketamin + lustgas borde ju funka bra ihop iom att bda tv r dissociativa, men det r ingen kombination jag har egen erfarenhet utav
Citera
2010-11-02, 20:11
Medlem
Kafes avatar
P min flaska str det 250mg/5ml. Innebr det att nr jag torkar det s fr jag ut 250mg rent ketamin?
Citera
2010-11-04, 12:21
Medlem
Smerdyakovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
P min flaska str det 250mg/5ml. Innebr det att nr jag torkar det s fr jag ut 250mg rent ketamin?
Ja, eller strax under.
Citera
2010-11-05, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Ketamin + lustgas borde ju funka bra ihop iom att bda tv r dissociativa, men det r ingen kombination jag har egen erfarenhet utav

Jag skulle sga helt tvrtom: undvik i mjligaste mn att kombinera tv droger med liknande funktion. De additativa effekterna kan bli overskdliga. 1+1= 8, typ. Men jag r en harm reduction-fantast. Knarka skert eller inte alls.
Citera
2010-11-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Jag skulle sga helt tvrtom: undvik i mjligaste mn att kombinera tv droger med liknande funktion. De additativa effekterna kan bli overskdliga. 1+1= 8, typ. Men jag r en harm reduction-fantast. Knarka skert eller inte alls.

g och lgg dig, bror duktig.
Citera
2010-11-06, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mitralis
Det var precis det som jag menade med bra, dvs. att dom frstrker varandra. "Bra" i denna mening beror sjlvklart p vad det r man vill uppn, men r det en kad effekt s r det helt klart "bra".
r det frsta gngen man testar ketamin s br man sjlvklart undvika kombinationer ht.
Citera
2012-02-02, 23:26
Medlem
Har ngra frgor angende hur stor fysisk skada kroppen tar av ketamin. Det framgr inte alls ngonstans varfr ketamin skulle skada kroppen, nd r det ganska hgt upp p listor ver skadliga droger.

S, vad r det som gr ketamin skadligt?

EDIT

Allts fysiskt skadligt, frstr att det kan vara pfrestande fr psyket. Det finns ngot diagram som visar fysisk och psykisk skadlighet hos droger, men hittar den inte. Dr lg iallafall ketamin rtt hgt p fysisk skada.
Senast redigerad av Den-Stora-Tallen 2012-02-02 kl. 23:28. Anledning: Otillrcklig fakta
Citera
2012-02-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den-Stora-Tallen
Har ngra frgor angende hur stor fysisk skada kroppen tar av ketamin. Det framgr inte alls ngonstans varfr ketamin skulle skada kroppen, nd r det ganska hgt upp p listor ver skadliga droger.

S, vad r det som gr ketamin skadligt?

EDIT

Allts fysiskt skadligt, frstr att det kan vara pfrestande fr psyket. Det finns ngot diagram som visar fysisk och psykisk skadlighet hos droger, men hittar den inte. Dr lg iallafall ketamin rtt hgt p fysisk skada.
Ketaminmissbruk fuckar organen som fan. Frmst urinblsan, drav namnet ketamine bladder.

http://www.ketaminebladdersyndrome.com/KBS/Welcome.html
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14200961

Rekommenderar dig att tanka drugs inc ketamin (S02E05). Dr r det jvligt detaljerat om vad som hnder och hur man mr. Pissar blod, fr g p toa stup i kvarten, operera bort urinblsan osv.
Senast redigerad av Mr.Dee 2012-02-03 kl. 00:12.
Citera
2012-02-03, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Ketaminmissbruk fuckar organen som fan. Frmst urinblsan, drav namnet ketamine bladder.

http://www.ketaminebladdersyndrome.com/KBS/Welcome.html
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14200961

Rekommenderar dig att tanka drugs inc ketamin (S02E05). Dr r det jvligt detaljerat om vad som hnder och hur man mr. Pissar blod, fr g p toa stup i kvarten, operera bort urinblsan osv.
Fast det r vid lngtgende missbruk. Sporadiskt bruk tror jag inte orsakar ngra strre skador.
Citera
2012-02-03, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLinaPulver
Fast det r vid lngtgende missbruk. Sporadiskt bruk tror jag inte orsakar ngra strre skador.
Precis, drfr jag skrev missbruk. Och farligheten r inte baserad p sporadiskt bruk. Anywhore, missbruka inte ketamin och tro Att det r ofarligt bara fr att det r en hallucinogen och inte r fysiskt beroendeframkallande
Citera
2012-02-04, 19:56
Medlem
majxstros avatar
Om man nu skulle inta Ketamin, en tripp en kvll och sen skulle vilja lugna ner den. Kan man inta en benzo fr att f bort knslan, eller r det frenat med livsfara?
Citera
2012-02-05, 12:28
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Om man nu skulle inta Ketamin, en tripp en kvll och sen skulle vilja lugna ner den. Kan man inta en benzo fr att f bort knslan, eller r det frenat med livsfara?
Inte farligt om det inte r skyhga doser.
Men benson kommer inte dda trippen som den hade gjort p valfri psykedelisk substans, du kommer bli mer vck/medvetsls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in