2018-12-07, 06:51
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketamina
Jag är i Indien och har fått tillgång till en flaska med ketamin, jag har inte möjlighet att koka det nu, varken på spis eller i mikro. Har en idé om att hälla i vätskan i en nässprej och blanda ut med vatten, tror ni att det skulle funka? Behövs vattnet? I så fall vad skulle vara en bra ratio mellan ketaminvätska/vatten? Kommer det ge effekt av att ta vätskan genom näsan?

Häll ut det på en tallrik och låt den lufttorka. Är det väldigt luftfuktighet kan du ställa tallriken under takfläkten.
Citera
2018-12-09, 21:22
Medlem
obnoXIuzzs avatar
2mg Alprazolam och ca 0.05 ketamin. Funkar det bra, eller bör jag skippa ketet?
Citera
2018-12-09, 21:24
Medlem
obnoXIuzzs avatar
2mg Alprazolam och ca 0.05-0.1 ketamin. Funkar det bra, eller bör jag skippa ketet?
Citera
2018-12-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obnoXIuzz
2mg Alprazolam och ca 0.05-0.1 ketamin. Funkar det bra, eller bör jag skippa ketet?

Tja, vad vill du uppnå? Tror inte det lär bli särskilt "trippigt" utan mer "bump-flum". Ketamin ger rätt olika rus beroende på dos och alpran borde döva av lite.

Men jag har kombinerat det med det mesta och varit nöjd, men jag skulle inte ha så höga förväntningar. Det är nog lite slöseri.
Citera
2018-12-15, 17:25
Medlem
Har tagit tjo sen fredags har bara tagit 0,7a i en bomb o några lines idag för o hålla mig vaken. Tänkte snorta lite ket ikv fick en bit på 1,2g gratis av kranen de är hårt och ser vitt och glansigt ut typ genomskinligt en bit in i långsidan på biten. Vet att de är keta men fråga 1: om de kommer i en sten som ser ut typ som vitt mdma fast typ en sockerbit i storlek, är de då s-isomer eller va de heter? fråga2: trots tjacket under dagen o gårdagen tänkte dra små små bumps för o bygga upp ett rus eller avråder ni?
Citera
2019-05-01, 23:46
Medlem
Jag blir riktigt sugen på att prova Keta, dock så är det helt uteslutet att någon kan vara med.
Jag har erfarenheter av dom flesta droger.
Så länge man är i sin trygga bostad och har tillgång till benso att landa på bör det väl inte vara några problem?
Hur länge varar ett rus, när vill man fylla på om man jagar kickar?
Citera
2019-05-02, 18:33
Medlem
BettyBamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Jag blir riktigt sugen på att prova Keta, dock så är det helt uteslutet att någon kan vara med.
Jag har erfarenheter av dom flesta droger.
Så länge man är i sin trygga bostad och har tillgång till benso att landa på bör det väl inte vara några problem?
Hur länge varar ett rus, när vill man fylla på om man jagar kickar?

Jag föredrar helt klart att vara själv när jag tar Ketamin på grund av att det är väldigt svårt att kommunicera med andra efter en mellan till hög dos. Prova först med 25-50 mg och om du gillar det, sätt på dig ett par bra hörlurar med ett album du gillar, ta upp till 150 mg, lägg dig i sängen och låt resan börja! Ruset pågår väl cirka en timme, men ha inget mer inplanerat den dagen. Du kommer känna dig lite desorienterad och virrig efteråt. Går över efter att du sovit.
Citera
2019-05-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Jag föredrar helt klart att vara själv när jag tar Ketamin på grund av att det är väldigt svårt att kommunicera med andra efter en mellan till hög dos. Prova först med 25-50 mg och om du gillar det, sätt på dig ett par bra hörlurar med ett album du gillar, ta upp till 150 mg, lägg dig i sängen och låt resan börja! Ruset pågår väl cirka en timme, men ha inget mer inplanerat den dagen. Du kommer känna dig lite desorienterad och virrig efteråt. Går över efter att du sovit.
Det låter fantastiskt trevligt, precis i min smak. Tycker om att skeva ur själv😁
Går det att fylla på flera ggr med samma resultat?
Avtändning?
Går det att sova?
Racemic eller S-Isomer? Vad är skllnaden?
Senast redigerad av Westdess 2019-05-02 kl. 19:37.
Citera
2019-06-07, 16:39
Medlem
Murkelpurkels avatar
Någon som vet om anledningen till det väldigt låga priset Ketat har på våran svenska röda svamp med prickar på?
Är det möjligen kanske någon rc? som 2-flouro eller 4-flouro? eller något annat?
Det visade nämligen inte på UP som SWIM fick ta på psykiatrin :S
Man vill ju veta om det är äkta eller ej.
Fungerar testKit för att skilja på såna analoger och äkta vara eller visar de på både och?
Citera
2019-06-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Någon som vet om anledningen till det väldigt låga priset Ketat har på våran svenska röda svamp med prickar på?
Är det möjligen kanske någon rc? som 2-flouro eller 4-flouro? eller något annat?
Fungerar testKit för att skilja på såna analoger och äkta vara eller visar de på både och?
Någon, svara gärna på detta. Blev även jag misstänksam till priserna..

När jag ändå är här, hur kör man det bäst IM? Bara att lösa upp i lite vatten och köra? Är lite nojjig över kvalitén så finns det nåt sätt att rena det?
Citera
2019-06-22, 14:07
Medlem
Citat:

Billigt? 700 kr/g är ju knappast billigt, sen var det nån som hade utbankat som bara låg på 52% och även det var dyrt...ska ju inte kosta mer än nån hundring.
Citera
2019-06-22, 16:55
Medlem
Basebands avatar
Citat:

Jag lämnar UP två gånger i veckan hos beroendevården och kan ta hur mycket ketamin jag behagar, det visas aldrig på deras stickor i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in