2018-08-02, 13:46
Medlem
aldrig mått illa av riktigt ketta , helt underbar drog , man mår nästan bättre när det e över , som ett lugn, förstår och hoppas forskningen kommer igång ingen ang denna medicin , helt outstanding mot depp och missbruk till viss del
Citera
2018-08-02, 20:45
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justpassinthru
aldrig mått illa av riktigt ketta , helt underbar drog , man mår nästan bättre när det e över , som ett lugn, förstår och hoppas forskningen kommer igång ingen ang denna medicin , helt outstanding mot depp och missbruk till viss del

Forskningen är redan igång, och den blir snart godkänd i USA mot depression som medicin.
Prova Agmatine, inte lika visuellt men det är rätt starkt det med enligt mig.
Citera
2018-08-03, 23:41
Medlem
Var får man tag på vialer i Sverige? Verkar inte finnas på flugsvamp. Har någon beställt från utlandet? Gick det genom tullen?
Citera
2018-08-05, 01:02
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justpassinthru

Har ingen erfarenhet eller läst något om dess effekter för att stoppa missbruk.
Om något tror jag ketamin kan vara lite grann beroendeframkallande pga dess frånvarande av bakrus & effekter.
Dock rätt dyr drog att finansiera ett missbruk med. Men om det kan ta av en från något värre missbruk är väl detta fantastiskt, finns ju värre saker att vara beroende av än ketamin

Håller med, ketamin ger ingent riktigt bakrus på det sättet utan man är good to go efter ett rus, redan samma dag om om man börjat tidigt. Kanske lite balanssvårigheter osv men annars lugnt.

Ser fram emot forskningen kring ketamin mot depression, verkar väldgit effektivt och även om jag lider av depression och ångest tar jag det bara i rekreationssyfte. Mot depression är det ju mycket lägre doser som gäller.

Däremot, något jag kan uppleva ibland är ett slags "jaha, nu är vi tillbaka till verkligheten"-känsla och goa tankar & idéer man kan ha haft under trippen känns lite tomma. Detta har väl troligtvis med den korta halveringstiden att göra att man så snabbt blir kastad till verkligheten. Ingen brutal känsla likt en avtändning från stimulanter eller llikannde, men det kan kännas lite... "tomt" och meningslöst. Brukar proppa i mig lite benzo när kvällen är färdig det tar bort den svaga känslan så man kan somna och ta nya tag inför morgondagen

Citat:
Ursprungligen postat av HejDumbo
Var får man tag på vialer i Sverige? Verkar inte finnas på flugsvamp. Har någon beställt från utlandet? Gick det genom tullen?

Nyfiken på detta också. Återkom gärna i tråden eller via PM till mig om du får någon mer information om detta, Finns ju på DreamMarket exempelvis men beställer hellre inrikes.
Senast redigerad av wget 2018-08-05 kl. 01:14.
Citera
2018-08-29, 16:59
Medlem
Har läst lite kring att ketamin faktiskt kan vara ett riktigt bra botmedel mot kronisk smärta - är det någon härinne som upplevt det efter att ha testat? Har aldrig testat själv, men om det faktiskt en gång för alla kan få mig att bli kvitt med en (liten) kronisk smärta jag i ena benet hade det varit livsförändrande.
Citera
2018-08-29, 18:12
Bannlyst
Säger det igen, akta er för Mr.Sands ketamin på FS. Är så äckligt bankat att det känns som en sketen rc. Behövde 200mg IV för att ens känna av det, och inte ens det fick en att hamna i khole.
Citera
2018-08-29, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Har läst lite kring att ketamin faktiskt kan vara ett riktigt bra botmedel mot kronisk smärta - är det någon härinne som upplevt det efter att ha testat? Har aldrig testat själv, men om det faktiskt en gång för alla kan få mig att bli kvitt med en (liten) kronisk smärta jag i ena benet hade det varit livsförändrande.
Nej för smärtan kommer tillbaka. Men perfekt tillfälle att stretcha då alla muskler är så avslappande efter. Ta reda på varför du har smärta istället. Din "kronisk" smärta från ditt knä kan du läka på egen hand om du bara letar upp information. Sök upp John bergman på tuben, riktig magiker.
Citera
2018-09-03, 06:34
Medlem
supimanchs avatar
Hur ser det ut nu? Kan man beställa från FS fortfarande?

Skulle vara riktigt nice att få testa Keta och bumpa den så man blir lite lagom lullig, men dessvärre vet jag inte om någon som använder det och min langare har det inte.
Citera
2018-11-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Pysslar inte så mycket med RCs och om jag gör det så undviker jag att blanda dom med annat, inget jag rekommenderar. Det funkar bra med cannabis och med syra så rent rusmässigt låter det ju inte helt fel.

Hej, gammalt inlägg men tänkte kolla så det är farligt att köra ketamin IV om man tagit heroin? Jag köpte riktigt skit heroin, känner inte av något och har då skjutit drygt halva påsen 0.5g.
Citera
2018-12-06, 07:06
Medlem
ketaminas avatar
Jag är i Indien och har fått tillgång till en flaska med ketamin, jag har inte möjlighet att koka det nu, varken på spis eller i mikro. Har en idé om att hälla i vätskan i en nässprej och blanda ut med vatten, tror ni att det skulle funka? Behövs vattnet? I så fall vad skulle vara en bra ratio mellan ketaminvätska/vatten? Kommer det ge effekt av att ta vätskan genom näsan?
Citera
2018-12-06, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ketamina
Jag är i Indien och har fått tillgång till en flaska med ketamin, jag har inte möjlighet att koka det nu, varken på spis eller i mikro. Har en idé om att hälla i vätskan i en nässprej och blanda ut med vatten, tror ni att det skulle funka? Behövs vattnet? I så fall vad skulle vara en bra ratio mellan ketaminvätska/vatten? Kommer det ge effekt av att ta vätskan genom näsan?
Köp verktyg och sätt i axeln
Citera
2018-12-07, 06:48
Medlem
ketaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Köp verktyg och sätt i axeln

Det besvarar inte mina frågor :--)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera