2010-10-25, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamelFikus
Och? Skulle fortfarande gå snabbare att skapa D3 om den gruppen överhuvudtaget inte fanns.

Nej. Men kanske om den gruppen jobbade på D3.
Citera
2010-10-25, 06:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Nej. Men kanske om den gruppen jobbade på D3.
Om den gruppen inte fanns så skulle personalen, resurserna och tiden som den gruppen består av fördelas till de andra grupperna.
Eller har jag fel?
Citera
2011-04-11, 20:14
Medlem
Någon som hört något nytt? Jag tycker mappen borde ha kommit vid det här laget.

En bra grej med att den inte har kommit är ju att Blizzard troligtvis är jävligt seriösa med mappen och jobbar på balansering, utbud på heroes osv.

En map kan vara som ett helt eget litet spel i sc2. Så jag hoppas dom har mmr system, leavestats och kicks osv likt HoN när mappen kommer iaf.
Citera
2011-08-07, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Någon som hört något nytt? Jag tycker mappen borde ha kommit vid det här laget.

En bra grej med att den inte har kommit är ju att Blizzard troligtvis är jävligt seriösa med mappen och jobbar på balansering, utbud på heroes osv.

En map kan vara som ett helt eget litet spel i sc2. Så jag hoppas dom har mmr system, leavestats och kicks osv likt HoN när mappen kommer iaf.

bump
Citera
2011-08-07, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
bump

jävla rövhål, den kommer med heart of the swarm
Citera
2011-10-21, 23:57
Medlem
Ny trailer på spelet.. ser rätt bra ut faktiskt

http://www.youtube.com/watch?v=Zx1JDEnrVK8
Citera
2011-10-22, 00:26
Medlem
freXers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii

Håller med!
Citera
2011-10-22, 02:06
Medlem
Boredbynoobss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii

Tycker det ser ut som skit faktiskt. Ser ut som en jävla neon-värld, ingen känsla. Atmosfären känns som en blandning mellan Warcraft och Starcraft = FAIL. FU äckliga fittjudeblizzard-
Citera
2011-10-22, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamelFikus
Om den gruppen inte fanns så skulle personalen, resurserna och tiden som den gruppen består av fördelas till de andra grupperna.
Eller har jag fel?

Du har fel ja. De resurserna skulle troligen bara stuvas undan till en vinst. Tror du ärligt blizzard har några problem alls att hyra in mer personal om de skulle vilja för att jobba med diablo 3? Det handlar troligen mer om att de inte ser meningen med att ha mer arbetare. Det förlorar helt enkelt effektivitet om fler ska jobba och sen gäller det ju att hitta kompetent personal.
Citera
2011-10-22, 02:27
Medlem
McNords avatar
Detta var väl nästan bekräftat sen innan eller?
Men personligen tycker jag inte att den stilen passar in. Blanda Diablo och WoW figurer med Starcraft universumet. Tyckte det såg väldigt segt och tråkigt ut tyvärr Men det kan ju säkert vara ett ganska kul spel för det.
Citera
2011-10-22, 12:00
Medlem
Platonfreaks avatar
Visst fan vad B, men finns inga som kan stoppa dem. Det finns mer konkurrans nu i DOTA genren? Blizz kanske känner att dem gärna vill se lite mer tävlingsanda

haha, vetefan men det ser inte så fett ut ännu.
Citera
2011-10-22, 13:28
Medlem
aeuss avatar
Jag får en viss känsla av att detta bara är ett skämt?

Blev inte speciellt imponerad heller av trailern..men det jag funderar lite på är:

1. Blizzard brukar väl aldrig döpa sina spel till "Blizzard"-<NAMN>
2. Är inte DOTA skyddat namn (®©?). Borde inte Icefrog och gänget @ Valve börja springa till sina advokater?
3. Känns riktigt B..ser ut som en custom map till SC2 motorn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in