Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-30, 11:06
  #1789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Det ska gå. Det var ju en glitch i FIFA 11, att man inte kunde ta allsvenska lag till Champions League/UEFA osv. Då lovade EA att det skulle åtgärdas till FIFA 12. Dessutom, kör du Career Mode som manager på de "större" lagen i Allsvenskan så är oftast en av målen i kontraktet att "Qualify for Europe".

Nja, det gick på 11an också. Däremot har du rätt i sak.
Citera
2011-09-30, 11:06
  #1790
Medlem
arneankanns avatar
Fan vad jag blandar och ger. Har slagit både United och Arsenal men Förlorat mot QPR och Bolton.

Lirar med Chelsea. Ligger 4:a.
Citera
2011-09-30, 11:10
  #1791
Medlem
Orkar inte leta igenom 150 sidor.. Så en fråga till.. Jag förhandsbokade fifa på cdon och fick med att jag skulle få guldpacks.. När jag har skrivit in koden så står det att den gick igenom elr nåt sånt. Men sen så går jag in i ultimate team men jag hittar inte mina tre gold packs... Nån som vet när jag får dom ?
Citera
2011-09-30, 11:14
  #1792
Medlem
eribabsis avatar
Så, gubbar, hur är FIFA12 jämfört med FIFA11?

Är presspelet lika effektivt som förr? Är målvakten smartare eller har han blivit lika korkad som i FIFA10? Nickar man fortfarande in inläggen lika lätt? Funkar det med ett ping-pong spel? Finns en massa mer man undrar, men nu har jag hjärnsläpp.
Citera
2011-09-30, 11:19
  #1793
Avstängd
Demions avatar
Känns som om det är helt jävla omöjligt att göra djupledsbollar nu.
Citera
2011-09-30, 11:22
  #1794
Medlem
Svensson181s avatar
Varför fan funkar det inte att gå in under fifa interactive wc längre? Bara skuggad text... Har blivit dc 2ggr innan, men aldrig avslutat ngn match. Hur fan gör jag nu för att spela 1vs1 online?

Tacksam för svar
Citera
2011-09-30, 11:25
  #1795
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson181
Varför fan funkar det inte att gå in under fifa interactive wc längre? Bara skuggad text... Har blivit dc 2ggr innan, men aldrig avslutat ngn match. Hur fan gör jag nu för att spela 1vs1 online?

Tacksam för svar
Du går in på Online, sedan går du in på Anpassa Match och sen spela En mot En.
Citera
2011-09-30, 11:26
  #1796
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Så, gubbar, hur är FIFA12 jämfört med FIFA11?

Är presspelet lika effektivt som förr? Är målvakten smartare eller har han blivit lika korkad som i FIFA10? Nickar man fortfarande in inläggen lika lätt? Funkar det med ett ping-pong spel? Finns en massa mer man undrar, men nu har jag hjärnsläpp.
Näe, det är svårare att nicka in bollen vid både hörnor och inlägg. Tycker jag. Målvakten anser jag är smartare, den går fortare ut när man håller in trekant tex.
Citera
2011-09-30, 11:27
  #1797
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Näe, det är svårare att nicka in bollen vid både hörnor och inlägg. Tycker jag. Målvakten anser jag är smartare, den går fortare ut när man håller in trekant tex.
Backar den lika snabbt om man ber den göra det också?
Citera
2011-09-30, 11:32
  #1798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Fan vad jag blandar och ger. Har slagit både United och Arsenal men Förlorat mot QPR och Bolton.

Lirar med Chelsea. Ligger 4:a.

Hehe samma här, höll fast Barcelona och lirade 0-0 men blev totalt utspelad av Mallorca ett par omgångar senare...

Har fortfarande inte fått grepp om inläggen, någon som har tips?
Citera
2011-09-30, 11:33
  #1799
Medlem
pontatiss avatar
Det nya försvarsspelet är verkligen inte lätt alltså. Har spelat ett tiotal matcher i karriärläget och handkontrollen har redan fått sig ett antal flygresor genom lägenheten. Men jag tror att det kommer bli bra när man kommer in i det lite mer. Helt klart bra att de har gjort något åt det, för i tidigare upplagor har det varit alldeles för lätt att försvara sig.

Något som har slagit mig är att det är svårt att få frisparkar med sig. Har inte fått en enda frispark i farligt läge på ~10 matcher. Inte någon straff heller för den delen.
Citera
2011-09-30, 11:34
  #1800
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demion
Känns som om det är helt jävla omöjligt att göra djupledsbollar nu.

jag tycker det är roligare att slå djupled jag Lite utmaning, men har man lite spelförståelse kan man löpa i rätt ytor efter bollen har slagits
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback