• 31 989 online
  • 1 129 073 medlemmar
  • 58 578 254 inlägg
2010-10-23, 13:53
Medlem
RoddanNo1s avatar
I den här tråden kan ni skriva vilka förbättringar ni vill se på näst kommande version (FIFA 12).

Själv hoppas jag dem finslipar hela spelet och gör det bättre med kommentatorerna och publiken,
Citera
2010-10-23, 13:59
Medlem
frankensteins avatar
De kan ju börja med att fixa buggarna!
MItt Pro försvann när jag började på 3.e säsongen som spelande tränare.
Citera
2010-10-23, 14:01
Medlem
RoddanNo1s avatar
Niklas Holmgren som kommentator istället för Hysén, vad säger ni om det? Haha
Citera
2010-10-23, 14:05
Medlem
Coopahs avatar
Eller så diskuterar vi detta i Fifa 11-tråden och inte börjar på en ny tråd ett helt år innan release. Då kan vi skapa en Fifa 21 tråd också.
Citera
2010-10-23, 16:51
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoddanNo1
Niklas Holmgren som kommentator istället för Hysén, vad säger ni om det? Haha

Glenn Strömberg istället för Glenn Hysén.
Citera
2010-10-23, 16:52
Medlem
TheRotters avatar
Jag skulle vilja se att man kunde spela om pengar online också, hade varit intressant. Tex turneringar där man lägger in en liten insats i potten och vinnaren tar rubbet.
Citera
2010-10-24, 01:49
Medlem
rideronthestorms avatar
Hmm, håller med om publiken! Bättre och verkligare publik

Sen tycker jag gärna att pre-match scenerna borde vara längre, där spelare jämförs, nya spelare analyseras och överaskningar i startelvan noteras osv.

Kanske introducera media. Att man som spelare/manager blir fågad om eventuella trykten och vad man tror om laget man ska möta. Kanske såga ett annat lag eller tränare/spelare. På nåt sätt skulle det vara roligt, nån som håller med?
Citera
2010-10-24, 02:55
Medlem
andhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoddanNo1
Själv hoppas jag dem finslipar hela spelet

kunde inte ha sagt det bättre själv.
Citera
2010-10-24, 10:30
Medlem
BrandonNovaks avatar
Dynamiskt väder vore ju inte helt fel, där vädret kan ändras under matchens gång. Från molnigt till regn, sen kommer kanske lite solsken t.ex.

* Publiken har alltid stört mig. Men nu på Fifa 11 så ser faktiskt publiken helt acceptabel ut när det är mellansekvenser och spelare är inzoomade. (T.ex vid byten ect) Men det beror nog på att dom använder sig av nån blurrande effekt. Så jo, publiken måste fortfarande förbättras.

Såg att NBA seriens publik ser mycket bättre ut än Fifas.

* Sedan i och med att Personal + systemet har införskaffats i serien så tycker jag att spelarna borde kunna prata till sig Gula och röda kort. Det är ju trottsalls en sak som ofta sker på matcher.

Fyller på med mer när jag kommer på..
Citera
2010-10-24, 10:35
Medlem
Bargents avatar
Tycker det största problemet med Fifa är avsaknad av driv och fart i spelet. Spelarna känns fortfarande trögstartade, orörliga och sömniga. Hur svårt kan det vara att få till det där explosiva och attackerande?
Citera
2010-10-24, 10:36
Medlem
AnonymaAnderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRotter
Jag skulle vilja se att man kunde spela om pengar online också, hade varit intressant. Tex turneringar där man lägger in en liten insats i potten och vinnaren tar rubbet.

Kanske lite problematiskt om uppkopplingen bryts
Men rolig idé, för att slippa alla matcher som bryts så fort man gör ett mål på motståndaren...
Citera
2010-10-24, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm

Kanske introducera media. Att man som spelare/manager blir fågad om eventuella trykten och vad man tror om laget man ska möta. Kanske såga ett annat lag eller tränare/spelare. På nåt sätt skulle det vara roligt, nån som håller med?

Håller med! Det ska vara lite speciell stämning inför stormatcher tex ett derby. Media som blåser upp matcher osv. Och spelare som är lite olydiga i media. Fler stadions vore trevligt..
En annan sak jag har velat kunna göra länge är hands och tröjdragningar när domaren tittar bort. Jag tycker att man ska kunna sätta upp egna mål i karriärläget också.
Citera