• 1
  • 2
2010-10-23, 01:31
Medlem
Hejsan hejsan.

Nu är det så att jag har hamnat i en liten knipa. Kort sagt, har skulder men inga pengar och det är bråttom.
Jag har ingen direkt fast inkomst, jobbar som timanställd. Får ut cirka 5000 kr i månaden bara.
Jag vet att det kanske finns massa tidigare trådar om det här men jag letade och hittade inte något svar.

Frågan är: Vart kan jag låna ungefär 10 000 kr snabbt?

Jag är ingen betalningsanmärkning (än..) har testat att försöka få lån på några sidor dom har sagt nej på dom två jag har försökt på.

Hur fan ska jag göra? Mår piss av det här.

Hjälp hjälp hjälp tack!
Citera
2010-10-23, 01:36
Medlem
humanoidftws avatar
det bästa du kan göra är att du går till din nuvarande bank och gör en deal . tar du internetlån tillkommer massa onödiga kostnader
Citera
2010-10-23, 01:37
Medlem
beavess avatar
Ett par SMS-lån så ordnar det sig!
Vad är det för skuld du skaffat dig?
Citera
2010-10-23, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanoidftw
det bästa du kan göra är att du går till din nuvarande bank och gör en deal . tar du internetlån tillkommer massa onödiga kostnader

Aa okej, du tror att man kan göra en deal med dom eller? Att gå dit som en idiot utan inkomst och begära 10k känns lite pinsamt, men får väll testa det då. Har inget val.

Tack.
Citera
2010-10-23, 01:39
Medlem
Pröva Cashbuddy.se
Citera
2010-10-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaves
Ett par SMS-lån så ordnar det sig!
Vad är det för skuld du skaffat dig?

Grejen är den att det är SMS-lån som har löst tidigare SMS-lån osv, + lite annat. Har blivit en ond jävla cirkel. Vill bara få slut på skiten.
Citera
2010-10-23, 01:41
Medlem
seven09s avatar
Det ser ju ganska mörkt ut om du nu inte tänker råna en bank eller så.
Försök (om du kan) ta lån ihop med en släkting som har "normala" inkomster.