• 1
  • 2
2010-10-23, 01:31
Medlem
Hejsan hejsan.

Nu är det så att jag har hamnat i en liten knipa. Kort sagt, har skulder men inga pengar och det är bråttom.
Jag har ingen direkt fast inkomst, jobbar som timanställd. Får ut cirka 5000 kr i månaden bara.
Jag vet att det kanske finns massa tidigare trådar om det här men jag letade och hittade inte något svar.

Frågan är: Vart kan jag låna ungefär 10 000 kr snabbt?

Jag är ingen betalningsanmärkning (än..) har testat att försöka få lån på några sidor dom har sagt nej på dom två jag har försökt på.

Hur fan ska jag göra? Mår piss av det här.

Hjälp hjälp hjälp tack!
Citera
2010-10-23, 01:36
Medlem
humanoidftws avatar
det bästa du kan göra är att du går till din nuvarande bank och gör en deal . tar du internetlån tillkommer massa onödiga kostnader
Citera
2010-10-23, 01:37
Medlem
beavess avatar
Ett par SMS-lån så ordnar det sig!
Vad är det för skuld du skaffat dig?
Citera
2010-10-23, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanoidftw
det bästa du kan göra är att du går till din nuvarande bank och gör en deal . tar du internetlån tillkommer massa onödiga kostnader

Aa okej, du tror att man kan göra en deal med dom eller? Att gå dit som en idiot utan inkomst och begära 10k känns lite pinsamt, men får väll testa det då. Har inget val.

Tack.
Citera
2010-10-23, 01:39
Medlem
Pröva Cashbuddy.se
Citera
2010-10-23, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaves
Ett par SMS-lån så ordnar det sig!
Vad är det för skuld du skaffat dig?

Grejen är den att det är SMS-lån som har löst tidigare SMS-lån osv, + lite annat. Har blivit en ond jävla cirkel. Vill bara få slut på skiten.
Citera
2010-10-23, 01:41
Medlem
seven09s avatar
Det ser ju ganska mörkt ut om du nu inte tänker råna en bank eller så.
Försök (om du kan) ta lån ihop med en släkting som har "normala" inkomster.
Lånade en större summa med morsan för att betala gamla kreditkorts krediter och fick en sjukt låg ränta. Naturligtvis betalar jag på lånet själv, men genom att betala de andra små krediterna med det här lånet så har min månadskostnad sjunkit med mer än 2 000 spänn i månaden.

Vad behöver du pengarna till om det är ok att fråga?
Citera
2010-10-23, 01:42
Medlem
beavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGreenGentleman
Grejen är den att det är SMS-lån som har löst tidigare SMS-lån osv, + lite annat. Har blivit en ond jävla cirkel. Vill bara få slut på skiten.

Låter inte kul alls! Hoppas det ordnar sig..
Citera
2010-10-23, 01:44
Medlem
humanoidftws avatar
Citat:
Aa okej, du tror att man kan göra en deal med dom eller? Att gå dit som en idiot utan inkomst och begära 10k känns lite pinsamt, men får väll testa det då. Har inget val.

Tack.

Värt ett försök iallafall . Du har ju själv satt dig i sitsen så då får du försöka kravla dig ur den på bästa möjliga sätt . Och kanske försöka hitta ett jobb så du får en bra och stadig inkomst .
Citera
2010-10-23, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seven09
Det ser ju ganska mörkt ut om du nu inte tänker råna en bank eller så.
Försök (om du kan) ta lån ihop med en släkting som har "normala" inkomster.
Lånade en större summa med morsan för att betala gamla kreditkorts krediter och fick en sjukt låg ränta. Naturligtvis betalar jag på lånet själv, men genom att betala de andra små krediterna med det här lånet så har min månadskostnad sjunkit med mer än 2 000 spänn i månaden.

Vad behöver du pengarna till om det är ok att fråga?

Självklart är det ok att fråga det, som jag skrev tidigare, betala av SMS-lån + annat.

Jag får kanske kolla med morsan då. Spyr nästan av tanken att göra det, fyfan vad jobbigt att förklara allt.
Citera
2010-10-23, 01:49
Medlem
seven09s avatar
Citat:
Självklart är det ok att fråga det, som jag skrev tidigare, betala av SMS-lån + annat.

Jag får kanske kolla med morsan då. Spyr nästan av tanken att göra det, fyfan vad jobbigt att förklara allt.

Lider med dig, men ibland får man bita i det sura äpplet. Bättre än att hamna hos kronofogden.
Citera
2010-10-23, 01:54
Medlem
seven09s avatar
Här är det möjligt att låna pengar utan fast inkomst

Nu är det möjligt att låna pengar utan fast inkomst. Privatlånet är ett lån som det är möjligt att lättare att få ett stort lån för dig utan fast inkomst. Som exempel finns Freedom Finance som är en förmedlare av banklån och som ger dig personlig hjälp med många alternativ.

Här kan du ta ett litet lån på upp till 10.000 kronor snabbt, du har pengarna på ditt konto samma dag (klicka på blå knapp "Via Internet")

Lägg om dina dyra lån - spara tusenlappar! Freedom Finance - ränta fr. 3,90%!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in