• 1
  • 2
2010-10-23, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seven09
Här är det möjligt att låna pengar utan fast inkomst

Nu är det möjligt att låna pengar utan fast inkomst. Privatlånet är ett lån som det är möjligt att lättare att få ett stort lån för dig utan fast inkomst. Som exempel finns Freedom Finance som är en förmedlare av banklån och som ger dig personlig hjälp med många alternativ.

Här kan du ta ett litet lån på upp till 10.000 kronor snabbt, du har pengarna på ditt konto samma dag (klicka på blå knapp "Via Internet")

Lägg om dina dyra lån - spara tusenlappar! Freedom Finance - ränta fr. 3,90%!

Tack ska testa det. En grej jag tänkte på, när man fyller i vart man är anställd, ringer dom upp min arbetsgivare då? För att dubbelkolla typ? Eller hur funkar det när man tar lån?
Citera
2010-10-23, 02:20
Medlem
seven09s avatar
Har aldrig hänt mig i alla fall. Dessutom så står det ju att man inte behöver ha fasta inkomster. Det de kan fråga är hur länge du har jobbat och vad du ska använda pengarna till. Du MÅSTE då säga att det är för att lösa massa smålån för att räntan är för hög.

Jag har varit i samma knipa men med belopp MYCKET större än 10 000 kr och det gick att ordna så jag håller tummarna

LYCKA TILL!
Citera
2010-10-23, 02:24
Medlem
Okej, har gjort en låneansökan nu. Hoppas det funkar!

Tack för hjälpen allihopa!
Citera
2010-10-23, 03:21
Medlem
Mackan52s avatar
Du klarar dig ur det, 10 papp är en relativt liten summa.

Dra inte på dig mer bara så går det, det var bra att du tog dig i kragen nu och inte som vissa andra som vaknar vid 100 papp i back.
Citera
2010-10-23, 09:40
Medlem
grovsmides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
det var bra att du tog dig i kragen nu och inte som vissa andra som vaknar vid 100 papp i back.

TS har tagit SMS-lån och sen ytterliggare SMS-lån för att lösa de som går ut, nu vill han låna 10000:- för att lösa de tidigare SMS-lånen bara det att summan är större än vad han kan få av ett SMS låneföretag och därför söker han desperat hjälp här. Snabbt ska det gå!

Har TS lärt sig ränta och tagit sig i kragen tycker du?
Citera
2010-10-23, 09:58
Medlem
Som tillägg får man ju säkert inte ljuga om arbetsgivare, och oavsett vilket så ger väl kreditupplysningsbolaget eventuellt information både om tidigare inkomst, betalningsanmärkningar och tidigare beviljade eller nekade kreditförfrågningar.

Jag hoppas också att det löser sig, men dum form av lån från början.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in