Citat:
Ursprungligen postat av
andersaanderssona
Nja,
Dina försök till historierevision i tråden är inte trovärdiga. Du anklagade mig och boboslacke för att vara SDare. Eftersom vi inte trodde på ditt svammel om en allvetande infantil skånebonde. Vid namn Mårtensson. Lika lite som vi trodde på ditt orerande om höger om höger.
SD uppstod ur den skånska myllan två år före mordet påstod du. Som dessutom kunde var skyldiga när SD bildades. Vid behov återpostar jag dina inlägg i frågan. På Flashback raderas inga poster till din stora sorg. Till skillnad mot Lisbet har jag fotografiskt minne. Dessutom kan jag läsa innantill.
Oss emellan.
Vad anser du idag om plöjboyen Mårtensson.
Hade han förkunskap om att paret Palme skulle gå på bio. Och att de skulle promenera hem. Dessutom byta sida på Sveavägen. Och att en narkotikaspaning pågick. Där en spanare lägligt försvann i förtid. Och en barbrogrupp enligt Donald. Plus Holmers chefsskap enligt Dahlgren. Vill du inte chikanera dig här så skicka ett PM.
Bonden Mårtensson är naturligtvis ett av dessa oförklarliga uppslag som det finns så gott om i Palmeutredningen. Om han kände till att Palme skulle mördas så visste han väl det. Inget du eller jag kan påverka.
Om historien bara är en skröna så behöver ju det bevisas.
Beträffande SD är det då klarlagt att partiet bildades 1988 och att det därför var omöjligt för SD att vara skyldiga till mordet. Tack.
Om sedan personer som var med och bildade SD 1986 fanns med i den förmodade OP-konspirationen vet ingen. Det kan vara så och det kan inte vara så.
Det måste trots allt i denna tråd vara tillåtet att presentera olika hypoteser utan att bli kallad vettvilling.
Jag har i grunden undersökt höger om höger-nätverket och ser att vissa personer där kan vara intressanta. Men några bevis för att så är fallet har jag inte. Det finns indicier som hör ihop med kända tips som t ex de övervakande Säpomännen, KG Bäck, Ståhl mm.
Men nu vet jag ju det så nu går jag vidare med andra saker som behöver utredas.
Så nu för vi en förutsättningslös diskussion om konkreta saker. Vem var knarkspanaren som försvann, varför försvann han och var han inblandad?
Bevis är ju det som saknas. Hur får vi fram bevis?