Citat:
Ursprungligen postat av Drasut
Det jag menade:
De talar om en icke identifierad person som sen blev kallad Grandmannen.
Dock så kan detta blandas ihop med palmegruppens benämning av John Ausonius som Grandmannen.
Jo.. Förstod nästan det...
Ja, jag syftar på mannen/männen som stod utanför Grand, strax före utsläppet från "Bröderna Mozart", samt mannen som Mårten Palme såg stå tittandes in i en nedsläckt möbelaffär.
Tilllägg till tidigare diskussion: Återigen ang. LP: Det finns ju inget som pekar på hennes medverkan, till skillnad från
faktan ang. SBC. Sen att du snackar om att ha ett helt "open mind" är en helt annan sak. När jag ryter till när det snackas om LP´s medverkan så bortförklarar du det enkelt med att jag är för "emotionell". Håller du inte med om att det är fel att jag ska bevisa att hon blev beskjuten (när så mycket pekar på det)? Snarare är det väl de som hävdar motsatsen som skall bevisa nåt?
DÄR är det ju mycket som ska bevisas!
Visst i de flesta mord hittas mördaren i närmsta kretsen, men detta är INGET "VANLIGT" MORD! Det är den mest kontroversielle statsminister vi haft som blir mördad.
Och jag fattar inte varför du försvarar Heiwas tomma svamlande? Visst, det kunde vara för att du inte gillar mina åsikter och för att göra mig "förbannad", men det är svagt i sådana fall.